Poikaystävä tuli taas oksennuskunnossa kotiin
Valehteli juomiensa määrät alakanttiin, sammui vessanpöntölle ja oksensi monta kertaa siitä noustuaan.
Juuri 3vk sitten äitini ilmaisi huolensa poikaystävän alkoholinkäytöstä, ei halua mun joutuvan katselemaan ongelmakäyttöä. Aina kun olemme olleet äidin luona käymässä niin poikaystävä on joko ollut tai on menossa ryyppäämään.
Teimme diilin että hän ei joisi aina kun siihen on mahdollisuus. Tänään oli ensimmäinen mahdollisuus pariin viikkoon ryypätä, kun aiemmin ollut kurssimenoja tms. viikonloppuaamuisin. Tottakai hän näytti että osaa olla ilman alkoholia (ei) ja meni ryyppäämään. Lupasi kuitenkin ettei vedä perskännejä. Mitenkäs siinä jälleen kerran kävi... koko asunto haisee oksennukselta ja saatiin muutenkin paskaan suhteeseen vaan lisää riitoja aikaiseksi. Pitääkö mun enää katsella tuota jätkää? Ollaan parikymppisiä, itse juon 1-6x vuodessa, hän siis aina kun on mahdollisuus. Koko kesänkin tissutteli myös joka arkipäivä. Puhe ei auta.
Kommentit (185)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 03:08"]Vitut se mikään alkoholisti ole, jos juo max kerran viikossa. Sehän on ihan normaalia parikymppiselle pojalle. Taitaa olla vielä niin pentu, ettei osaa dokata, eikä tiedä rajojaan.
[/quote]
Alkoholiongelman raja ei ole siinä, kuinka usein juo vaan siinä, miten suhtautuu juomiseensa.
Jaksamista vaan sinne. Kyllä sä tällä kertaa muutat sen äijän käytöksen ja parannat sen... Tai sitten ensi kerralla... Tai....
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 02:51"]Täällä olisi parikymppinen absolutisti "mies", mutta enhän minä kenellekään kelpaa kun olen niin "omituinen". Naiset vaan tahtoo niitä suosittuja miehiä jotka on "normaaleja" ja käyttävät alkoholia. Harmi, että Suomessa normaali alkoholin käyttö on sama kuin alkoholismi.
[/quote]
Vittu kun vituttaa tämä ikuinen "enhän minä abso kenellekään kelpaa" -lässytys. Minä olen noin 15 vuotta katsonut ryyppäämistä kotona, joten oli päivänselvää, että tulevan mieheni on oltava absolutisti tai juotava yhtä harvoin kuin itse juon. Ap, luulen, että sinulla on ollt tiedossa poikaystävösi taipumus viinaan. Siispä miksi olet ryhtynyt alunperinkään suhteeseen hänen kanssaan? Tajuat varmaan, mitä kannattaisi tehdä...? Kyllä, JSSALP. Jätä Se Sika Ansaitset Luultavasti Parempaa. Ei kestä kiittää.
AP, olen sinua vanhempi mutta kanssasi säälittävästi samassa tilanteessa. Yksi ainut neuvo; lähde suhteesta nyt. Mikään ei tule muuttumaan lupauksista huolimatta. Satutat vain lisää itseäsi uskomalla että niihin lupauksiin jotka mies selvällä, hyvällä hetkellä antaa pitääkseen sinut tyytyväisenä.
Mä lähdin 25 v:nä. Elämäni parhaita päätöksiä.
Jos haluat vielä yrittää, kuvaa sen känniörvellystä videolle. Ja sit lähdet sen jälkeen ekasta repsahduksesta. Mä kyllä lähtisin ilman yrittämistä.
Mitä toi Hemmo antaa sinulle? Onko siitä iloa vai haittaa. Tukeeko sinua? Saatko mitään suhteesta? Se juo ja ei se muutu sun tahdosta.
Kuule, nainen. Mitä sä tuosta ukosta vaahtoat ja tuhlaat aikasi siihen. Arvosta itseäsi ja laita OMA elämäsi kuntoon. Mikä ihme saa naiset suhteeseen tuollaisten miesten kanssa ja nimenomaan jäämään niihin. Ette te ketään paranna rakkaudella ja hyvyydellä. Kuka tahtoo juoda, se juo. Aika monet jutut olen kuullut, että kun se on selvin päin niin ihana ja rakastettava. Mitä itsepetosta!
Ajatelkaa naiset niin, että teille kuuluu parempi elämä. Se voi olla elämistä yksinkin. Alkoholistille riittää alkoholi, se on prioriteetti ykkönen. Ympärillä olevat ihmiset ovat hänelle tukena ja mahdollistamassa huonon käytöksen jatkumista, mikä kestää niin kauan kunnes alkkis ottaa itse vastuun elämästään.
T: työn puolesta näitä murheita nähnyt
Lähde nyt kun voit. Itse yritin kuusi vuotta parantaa rakkaudella alkoholistia ja jäin aina toiseksi. Se ei tule koskaan muuttumaan, tuo ei mene nuoruuden piikkiin, jos ei osaa kuin perskännit vetää ja juominen on se mitä vapaalla tehdään. Lopulta viina maistuu viikollakin, tulee töistä poissaoloja, rahat menee, myös sinun rahat. Itse jätin alkoholisti -exän lopulta, kun löysi kaltaisensa alkoholistinaisen, jonka kanssa minua säännöllisesti petti. Pian tuon jälkeen hän menetti työnsä, asunto oli mennyt jo aikoja sitten ja luottotiedot. Sain turpaani monet kerrat, riideltiin raivokkaasti, asunto koki osansa raivosta. Selvinpäin mies oli ihana, mutta jos lupaukset kestää max neljä päivää niin ei siinä voi turvallisesta tulevaisuudesta puhua.
Mies jatkaa vielä kolmen vuoden jälkeen samalla rataa, saman naisen kanssa eikä edessä ole kuin alamäkeä. Itse käyn terapiassa korjaamassa hänen tekemiä vahinkoja. Seurustelen aivan ihanan miehen kanssa, joka ei juo itseään ikinä humalaan, on turvallinen ja ahkera. Yhteinen tulevaisuus on kummankin suurin haave. Silti traumat kummittelee. Lähde siis vielä kun voit. Itse olen vasta 25-vuotias ja silti harmittaa että noin monta vuotta elämästä meni helvetissä. Löydät paremman ja arvoisesi miehen aivan varmana.
Hanki itsellesi parempi elämä ilman alkoholistiörvelöä
Nooo minun mies ei ole tullut vielä edes kotiin. En tiedä missä on. Olen rv 39. En ole nukkunut yhtään, särkee päätä ja harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 07:36"]
Nooo minun mies ei ole tullut vielä edes kotiin. En tiedä missä on. Olen rv 39. En ole nukkunut yhtään, särkee päätä ja harmittaa.
[/quote]
Voimia sinulle.
t 54
Huomenta. Se heräili tuolta sohvalta. Meillä oli meno klo 10, mutta puhaltaisi vielä klo 9.30 ainakin 0.5 promillea alkoholilaskurin mukaan. Ei sanonut mitään pahoitteluja eilisestä. En nyt tiedä perunko menon... alkoi taas kuorsata tuolla sohvalla. Sanoi että on ihan ookoo olo että voi viedä mut, mutta kerran ajeli autolla ryyppyreissun jälkeen tänne klo 10 vaikka kielsin, jolloin veressä oli lähes 1 promille vielä jäljellä. Eli ei tunne sitä humalatilaansa enää aamulla.
T. Ap
Lähde ja nopeasti kun vielä voit!