Maistuisiko sinulle sex, ihana alle 40 nainen?
Seinäjoen kolmekymppisellä jannulla ankara jöpötys!!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:34"]Harmi kun oot niin kaukana, ittelläni paikat märkänä muutei miestä :(((
[/quote]
Harvalla peräsuoli märkii. Lääkäriin, ehkä?!
[/quote]
Kuka peräsuolesta puhu? :D
[/quote]
Etkö lukenut ap:n viestiä? Hän kaipaa ANAALIA.
Mä olisin antanut, mutta en kyllä jos sulla on hiv.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:34"]Harmi kun oot niin kaukana, ittelläni paikat märkänä muutei miestä :(((
[/quote]
Harvalla peräsuoli märkii. Lääkäriin, ehkä?!
[/quote]
Kuka peräsuolesta puhu? :D
[/quote]
Etkö lukenut ap:n viestiä? Hän kaipaa ANAALIA.
[/quote]Mua saa myös panna anaaliin.ap
Pitää olla sitten hiljaa jos ollaan minun luonani ettei äitini herää!ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:48"]Edelleen siis.. Olen 32 seinäjoen mies ja tarjoan seksiseuraa alle 40 kivalle mimmille! Homojutut, kusi, paska ja persejutut EI! Kosteeta pimppiä voisin kyll kairata vaikka aamuun asti. 16cm sykkivä ja suonikas mela odottaa soutajaa.. ap [/quote]Homotkin kelpaa jos naista ei löydy.ap
[/quote]
Ei kelpaa! Haista sinä jo home! ap
Yök ei kannata mennä!Tuo ap on vissiin mun ällöttävä ex jolla ei edes seiso kunnolla.
hihih, nauran täällä ap:lle, onko hää joku mielenterveyspotilas? monta persoonaa samassa! Eli vain homoilla vai ei homoille?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:36"]
Katsoppas sexseuraa miehelle sivulta, mistä sitä sexseuraa parhaiten oikein löytyy! Tältä palstalta sitä harvemmin tuntuu löytyvän.
[/quote]
Kiitos vinkistä. Tällä keskustelupalstalla ei ole ainakaan vielä onnistanut seksiseuran suhteen, mutta ehkä muualta netistä löytyy vähän paremmin...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:02"]
Yök ei kannata mennä!Tuo ap on vissiin mun ällöttävä ex jolla ei edes seiso kunnolla.
[/quote]
Kyllä sillä mun kanssa seisoo. Mistäköhän mahtoivat erektio-ongelmat sun kanssa johtua :--D
T:N24
Matkalla seinäjoelle.
t: Iso- Jorma.
Ei hitto, mä nauran täällä ihan hervottomasti! Tää on hauskin ketju aikoihin =D
Olen velvoitettu kertomaan että minulla on HIV.ap