Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni pettää äitini kanssa??

Vierailija
08.11.2014 |

En yleensä kirjoittele tälläisille nettipalstoille, mutta nyt on pakko päästä vuodattamaan anonyyminä ja saada uusia näkökulmia tilanteeseen...En ole ilennyt kertoa viela asiasta kellekkään tutulleni ja yritän selvittää tilannetta itse, sillä olen aivan pöyristynyt.

Epäilen, että miehelläni ja äitilläni on suhde. Tai jotain sutinaa ainakin äitini puolelta. Ainakin jotain hyvin outoa heidän välillään on, en vain kestä jos menetän itselleni kaksi läheistä ihmistä !!! Olen raivoissani ja samalla hyvin surullinen jo ajatuksesta, revin äitini silmät päästä jos pettäminen on totta ! Narautin kaksikon näin;

Olimme viikonloppuna mieheni kanssa viettämässä kumpikin omaa-aikaa kavereiden kanssa ja tarkoituksemme oli tavata myöhemmin illasta jossain kuppilassa. Meillä on 2v lapsi, joten kavereita ei kauheasti ehdi näkemään, joten nyt oli mieluinen illanvietto molemmille tiedossa. 

Ja mitä tapahtuukaan, tyttöporukalla poikkeamme pikaisesti ennen teatteriin menoa sidukalla pystärissä ja kappas ketkä siellä istuvatkaan kaulakkain : MIEHENI JA ÄITINI ! Äitini oli mieheni kainalossa ja äitini piti kättään MINUN mieheni jalalla !!!!!! Menin aivan shokkiin ja sain suunnattoman raivarin! Ketään miehen ystäviä ei ollut mailla eikä halmeilla, vain tuo sikakaksikko hempeilemässä. Kun kaksikko huomasi meidät, äitini yritti nopeasti nousta ja paeta paikalta, mutta juoksin hänet kiinni. Huusin ja raivosin hänelle, mutta mitään järkevää en ymmärtänyt hänen itkun seasta. Lopulta hän meni hyvin hysteeriseen tilaan ja lähti baarista. Jäin huuli pyöreänä seisomaan ja kyyneleet tulivat silmiini. Voiko tämä oikeasti olla totta??

Limanuljaska ukkoni oli häipynyt baarista sillä aikaa kun yrittiin saada äitistäni puristettua ulos, että mitä v*ttua tapahtuu. En voinut yksinkertaisesti mennä yöksi kotia, vaan jäi teatterit ja ravintolailat kun menin märisemään ystävälleni. 

Voiko tuosta käytöksestä tai jo nähdystä tilanteesta olla täysin varma. En ihmettele yhtään, että jos mieheni olisi kiinnostunut äidistäni...äitini on hyvin kaunis ja hoikka, ei ollenkaan kuin ikäisensä. Itse olen tälläinen pullea normaali suomalaisen näköinen rumilus. Itsetuntoni on täysin nollassa ja voin pahoin kun ajattelen tapahtunutta. En tiedä mitä teen, olen yrittänyt keskustella mieheni kanssa, mutta hän kiistää kaiken jyrkästi ja väittää heidän törmänneen sattumalta. Aika erikoinen sattuma mielestäni ja miksi he olivat niin LÄHEKKÄIN!??!?! Äitini ei vastaa minulle.....olen varma, että heidän välillä on ollut pitempään jotain. 

Minä idiootti olin vain onnellinen kun kuvittelin, että ihana mieheni tulee äitini kanssa toimeen ja auttaa häntä vapaa-ajalaan asuntoremontissa. Mitä minä teen...tekisi mieli ottaa lapsemme ja pakata tavarat ja häipyä. En haluaisi olla kummankaan kanssa minkäänlaisessa tekemisessä enää...Mitä minä teen, mistä saan varmistettua että heillä on oikeasti suhde.....olo on jo hyvin masentunut ja ahdistunut, en jaksa enää kauvaa tätä ainaista kuraa niskaani.... 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:03"]

En yleensä kirjoittele tälläisille nettipalstoille, mutta nyt on pakko päästä vuodattamaan anonyyminä ja saada uusia näkökulmia tilanteeseen...En ole ilennyt kertoa viela asiasta kellekkään tutulleni ja yritän selvittää tilannetta itse, sillä olen aivan pöyristynyt.

---------------

Ja mitä tapahtuukaan, tyttöporukalla poikkeamme pikaisesti ennen teatteriin menoa sidukalla pystärissä ja kappas ketkä siellä istuvatkaan kaulakkain : MIEHENI JA ÄITINI ! Äitini oli mieheni kainalossa ja äitini piti kättään MINUN mieheni jalalla !!!!!! Menin aivan shokkiin ja sain suunnattoman raivarin! ---------------------------------- En voinut yksinkertaisesti mennä yöksi kotia, vaan jäi teatterit ja ravintolailat kun menin märisemään ystävälleni. 

[/quote] 

Niin miten tää nyt oli? Et ole kertonut kellekään, mutta tuolla raivarillasi oli kuitenkin ystäväjoukkosi todistajana? Samaten menit märisemään ystäväsi luo ja skippasit teatterin ja illanvieton, muttet kuitenkaan ole kertonut kellekään?

[/quote]

Luuletko todellakin, että jään siinä tilanteessa selvittelemään seurassa olleille etä hups tuo äsköinen lumppu oli äitini! MInulla ja äitilläni ei ole kovin lämpimät välit, johtuen aikaisemmista vastoinkäymisistämme. Vain läheisimmät tuttuni on nähnyt hänet, vain yksi henkilö tuosta illan porukasta joka ei luojankiitos häntä tunnustanut. Heille olen valehdellut, että mieheni seurassa ollutta naista en tunne. Ystävälleni jonka luokse menin, valehtelin että mieheni aikoo erota minusta ja sen takia olen surullinen. En ole yksinkertaisesti pystynyt kertomaan totuutta, koska se kuvottaa minua !

Luuletko että valehtelen ja luulit muka narauttavasi minut? Oli ilmeisesti virhe tulla avautumaan tänne, ne psykologit on todellakin parempi vaihtoehto!

Vierailija
22/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen 22 AP 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:18"]

Kahden ihmisen välinen rakkaus on kaunis asia. Älä ole katkera, vaan iloitse rakkaimpiesi puolesta. He ovat löytäneet onnen.

[/quote]

Oletko idiootti, kai tää on joku vitsi !!!!!

APlle hirveesti tsemppiä ja jaksamista! Pettäminen on kauhea asia ja aina särkee sydämmen...vielä noin kauhealla tavalla kun se tapahtuu!!! Mielestäni olet ansaittu saamaan parempaa, jätä moiset roskaläjät pois elämästäsi ja aloita puhtaalta pöydältä. Paikkakunnalta muutto voi auttaa...

Minua on myös petetty elämäni aikana, mutta ei läheskään noin kauhealla tavalla....jos haluat jutella kanssani enemmän, tässä on s-postini pirget4356@gmail.com

Voimia ja tsemppiä talveen<3

[/quote]

Voi kiitos sinulle, piristit edes hivenen oloani. Juuri ulkopuolista kuuntelijaa ja neuvojaa kaipasinkin kovasti! Kirjoittelen sinulle, jos jaksan jossain vaiheessa tulevaa viikkoa.  Otin s-postisi talteen.

Ap

Vierailija
24/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käykö sun miehesi myös mummollasi auttamassa pihahommissa ja kalassa ja heilläkin suhde? Vai päättyikö se jo ja miehesi siirtyi nuorempaan?

Vierailija
25/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Onko Äiti-Riitta Uudeltamaalta taas asialla?

Vierailija
26/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:06"]

Ap, käykö sun miehesi myös mummollasi auttamassa pihahommissa ja kalassa ja heilläkin suhde? Vai päättyikö se jo ja miehesi siirtyi nuorempaan?

[/quote]

Niin siis olet tainnut kirjoittaa AV:lle aiemminkin ;-)

http://www.vauva.fi/keskustelu/4215706/ketju/mummoni_vie_mieheni

Vierailija
27/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä ihmiset vain niin törkeitä sikoja...elä väitä AP ätä omaan arvoon ! Unohda nämä luuserit täältä palstalta ja selvitä tilanteesi. Kaikki ei ehkö ole niin huonosti, miltä tuntuu..

Vierailija
28/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:21"]

On nämä ihmiset vain niin törkeitä sikoja...elä väitä AP ätä omaan arvoon ! Unohda nämä luuserit täältä palstalta ja selvitä tilanteesi. Kaikki ei ehkö ole niin huonosti, miltä tuntuu..

[/quote]

Itsekkin mietin useasti, ttä miksi aina pitää toisten murheille nauraa ja irvailla.....tämä palsta on todellisuudessa aivan läpimätä !!

Vierailija
29/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP päivitä, jos tilanne muuttuu/jotain taahtuu !!

Vierailija
30/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:06"]Ap, käykö sun miehesi myös mummollasi auttamassa pihahommissa ja kalassa ja heilläkin suhde? Vai päättyikö se jo ja miehesi siirtyi nuorempaan?
[/quote]
Oletpa lapsellinen, ap tarvitseekin juuri nyt sinunkaltaista huutelijaa näsäviisastelemaan ja ilkeilemään!!!!!! Saisit hävetä ylilaudan jonne -.-

Vierailija
31/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 01:06"]Ap, käykö sun miehesi myös mummollasi auttamassa pihahommissa ja kalassa ja heilläkin suhde? Vai päättyikö se jo ja miehesi siirtyi nuorempaan?
[/quote]
Oletpa lapsellinen, ap tarvitseekin juuri nyt sinunkaltaista huutelijaa näsäviisastelemaan ja ilkeilemään!!!!!! Saisit hävetä ylilaudan jonne -.-
[/quote]
Mistä näitä topakoita mammoja oikein tulloo xDdddddddd !!???????????

Vierailija
32/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen hoivissa lapsi oli? 

Vierailija
34/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa:

Anopin paneminen on varmasti jokaisen miehen yleisin fantasia (kyllä, myös sinun miehesi).

Mutta samalla se on VIIMEINEN fantasia mitä toteutetaan! En ikinäkoskaan pettäisi vaimoani, ja ymmärrän, että se varmasti satuttaa sinua kauheasti. Äitisi on hirveän ilkeästi tehnyt.

Toisekseen: fantasia panemisesta on yksi asia. On aivan eri asia istua kaulailemassa baarissa. Se on luultavasti aika pitkän matkan päässä siitä, kun on jo pantu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi