Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummoni vie mieheni

Vierailija
02.07.2014 |

Mummoni on reilu seitsemänkymppinen, ikäisekseen nuorekas ja energinen tapaus. Olen seurustellut mieheni kanssa viisi vuotta ja alausta alkaen huomasin, että mieheni ja mummo tulevat oikein hyvin juttuun ja kemiat pelaa. Aluksi olin tästä hyvin onnellinen, miehen omat isoäidit kun ovat menehtyneet jo ennen kuin mies syntyi.

Viimeisen vuoden aikana olen kuitenkin alkanut huolestua. Nykyisin mieheni taitaa viettää mummoni kanssa enemmän aikaa kuin minun kanssani. Hän käy auttamassa mummoani pihatöissä; ruohonleikkuuta, kasvimaan mylläystä, pensasaidan leikkausta esimerkiksi. Minua ei koskaan ota mukaan, kun olisin kuulemma vain tiellä. Mummo käy ajoittain iltaisin muutamalla viinilasillisella ravintolassa ja mieheni lähtee nykyisin aina mukaan "turvaamaan ja valvomaan" mummoa, jos sattuisi tulemaan äkillinen sairaskohtaus. Usein näiden iltojen jälkeen mies on kotona vasta seuraavana aamuna, kun mummo halunnut vaivan palkaksi tehdä miehelle yöllä kotonaan ruokaa ja tarjonnut petipaikan, ettei tarvitse yöllä kotiin ajaa. Lisäksi jo viime kesän lopulla mies opetti mummoa kalastamaan ja kävivät kalareissuilla, sama homma on jatkunut tänä kesänä. Minä en pääse mukaan, koska veneeseen ei muka mahdu.

Omat vanhempani ovat aivan onnessaan tästä vävyn avuliaisuudesta ja keksivät koko ajan lisää asioita, joissa mies vosi mummoa auttaa, kun vävy on kuulemma niin loistavaa seuraa ja apua mummolle.

Auttakaa, mitä teen? Miehen aika mummon kanssa tuntuu vain lisääntyvän ja lisääntyvän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama aloittaja kuin tuo, joka pani poikaystävänsä isää?

Pertti-setä, fantasiat riittää tältä illalta. Menepä nukkumaan.

Vierailija
2/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 19:30"]

Oletko sama aloittaja kuin tuo, joka pani poikaystävänsä isää?

Pertti-setä, fantasiat riittää tältä illalta. Menepä nukkumaan.

[/quote]

En ole tehnyt tänne aloituksia aiemmin, eli en. Tarvitsen nyt neuvoja tässä, tuntuu muuten, että pää sekoaa.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
4/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvoosta.

Vierailija
5/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että mummosi pokasi miehesi ja jäit lehdelle soittelemaan.:D

Vierailija
6/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri-Helenako se siellä vokottelee?

Vierailija
7/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi on puuma. Nykyään kaikki on mahdollista. Anteeks, mutta mua naurattaa. Onko mummosi Katri-Helena?

Vierailija
8/25 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viellä. Onpa totta tai tarua toi juttu, mutta makeat naurut sain. Kiitos!

Vierailija
9/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks ap, mutta nauran täällä vedet silmissä. Mummosi on ehkä käynyt AV:lla ja lukenut täältä näitä varatun miehen iskemis-keskusteluja ja ymmärtää, että nykypäivänä myös nainen voi olla huomattavasti miestä vanhempi. Vai onko miehesi pappaikäinen?

Vierailija
10/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. XD Mummosi on kyllä kaikkien puumien emopuuma! :)

Vierailija
11/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummosi on 2000-luvun alfanaaras! :D

Vierailija
12/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun peppusi kenties lihaksettomampi ja löysempi kuin mummolla? Ja vyötärö paksumpi? Ja mummolla ehkä myös silikonit ja ripsienpidennykset?

Vierailija
13/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä vastauksia olet saanut. Ensinnäkin mummosi on nainen, vähän vanhempi mutta nainen jokatapauksessa ja kyllä tuon ikäiselläkin on halut. Miehesi on ilmeisesti ihastunut mummoosi juurikin hyvien kemioiden takia ja mitä enemmän ovat yhdessä sen paremmin tutustuvat ja saavat yhteyden. En yllättyisi vaikka jotain seksuaalistakin olisi. Ottaisin asioista selvää ja vaikka väkisin tunkisin jatkossa mukaan mummolle ja reissuille. Onhan se absurdi ajatus, mutta ei mahdoton. 

Vierailija
14/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi isoisää? Iske hänet kostoksi.

Vierailija
15/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko Katri-Helenalla lapsenlapsia...?

Vierailija
16/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD hahaah. Mut vois tommosta tapahtua oikeestiki.

Vierailija
17/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakaveruudesta se kaikki lähtee. Kuuma puuma.

toki tämä on provo mutta hauska sellainen

Vierailija
18/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannu onko mummolla liukkaria kaapissa ?

Vierailija
20/25 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kuuma puuma! :`D