Tili tulee taas lokakuun alussa voin ostaa taas pizzaa sekä kaljaa
Hyvin tässä 10 päivää eletään ilman lantin lanttia
Kommentit (23)
Pirkka olutta vai niitä Lidlin halpiksia?
Jätä ensi kuussa myös loppukuulle hiukan rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko pizzaasi ananasta
Tulee! Kinkku ananas aura pizza
Ei sinulla mitään hätää jos asut pääkaupunki setu? Voit ilasen ruoka kassin hakea Helsinki 92 Myllypuron M- aseman vierestä.Jossa jakopäivät ovat maanantai -keskiviikko-perjantai.Tarkemmat tiedot ja kellonajat voit katsoa netistä. Siellä sataa ravintoa jonotaa jopa 1000 ihmistä.Säällä kuin säällä läpi vuoden aikojen. Joten Suomi ei nälkään kuole. Varmasti ympäri Suomea on kaupungit,kunnat vastaavia ruoka kassi jako paikkoja.Netistä vaan katsotte,missä asutte oman paikka kuntanne systeemin. Itse sanon jos joku yritää vipaa rahaa, sinne vaan jonottamaan ruoka kassia monen muun lailla.Tekemään itse jotain ilmasen ravintonsa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka olutta vai niitä Lidlin halpiksia?
Ostan 24 packin jotain halpaa ja hyvää katotaan sitte silloin
Vierailija kirjoitti:
Säästä ja sijoita
Tyhjät tölkit on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
Haaveilen usein itsekin, että saisi vain olla rauhassa, työelämä ei enää kiinnosta ja ihan sama vaikka vaihtaisi työpaikkaa, niin kiire jatkuu. Loppujen lopuksi ihminen tulee toimeen aika vähällä, tosin tästä velkaisesta omistusasunnosta pitäisi hankkiutua eroon. Mutta olen ap aika kade sulle. Itse kyllä ostaisin viiniä, koska siinä on parempi hinta/alkoholiprosenttisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen usein itsekin, että saisi vain olla rauhassa, työelämä ei enää kiinnosta ja ihan sama vaikka vaihtaisi työpaikkaa, niin kiire jatkuu. Loppujen lopuksi ihminen tulee toimeen aika vähällä, tosin tästä velkaisesta omistusasunnosta pitäisi hankkiutua eroon. Mutta olen ap aika kade sulle. Itse kyllä ostaisin viiniä, koska siinä on parempi hinta/alkoholiprosenttisuhde.
Muutetaa yhtee!
Mulle tuli rahat tänään. Tarviin talvitakin (kirppikseltä), pullon viskiä ja kebabin. Loppuja pitää säästää niin riittää. Noi maksaa yht.50 e.
Voisin hakea pitsaa ja kaljaa vaikka heti. Ei vaan huvita. Ei tottapuhuen huvita oikein mikään. Pitkäaikaistyötön ja vähän perintöä. Ihmettelen itsekkin kun olen selviltä päin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin hakea pitsaa ja kaljaa vaikka heti. Ei vaan huvita. Ei tottapuhuen huvita oikein mikään. Pitkäaikaistyötön ja vähän perintöä. Ihmettelen itsekkin kun olen selviltä päin.
Lähe kaveriksi olusille??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe kaveriksi olusille??
Ei jaksa, ei huvita eikä kiinosta.
M
Vois vaikka nukkua viikon