Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräyttäisitkö kannabista polttavat naapurit?

Vierailija
07.11.2014 |

?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:38"]

En kyllä ymmärrä näitä käräyttäjiä. Se on ihan ok ettei itse tykkää eikä halua käyttää, mutta mitä HYÖTYÄ olisi siitä että poliisi käy ottamassa naapurilta savukkeet pois? Palo- ja vesivahinkoriskit kuulostavat tekosyiltä. Omistusasunnossa saa tehdä kaikenlaista, mm. kasvattaa herkkusieniä, chilejä ja orkideoita, pitää tuhatlitraisia merivesiakvaarioita ja polttaa kynttilöitä. Ilmeisesti nämäkin pitäisi kieltää.

[/quote]

Tuhatlitrainen akvaario on sillä rajoilla ja kynttilöiden polttaminen on monissa taloyhtiöissä jo kiellettykin. Chilejä, orkideoja ja hamppua voi kasvattaa turvallisesti ihan ikkunalaudalla tai parvekkeella niille varatuilla paikoilla. Miksi pitää aiheuttaa paloturvallisuusriski?

Herkkusienet ja huumesienet voivat aiheuttaa lamppujen alla viljellyn hampun kanssa homevaurioita kiinteistössä. Miksi niitä ei voisi viljellä niille tarkoitetulla paikalla?

Miksi pitää tuhota kiinteistöä kosteudella ja tulikuumilla vaarallisilla välineillä?

Eikö teitä huoleta lainkaan esikoisen saanut pariskunta seinän takana?

Vierailija
22/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:48"]

Herkkusienet ja huumesienet voivat aiheuttaa lamppujen alla viljellyn hampun kanssa homevaurioita kiinteistössä. Miksi niitä ei voisi viljellä niille tarkoitetulla paikalla?

Miksi pitää tuhota kiinteistöä kosteudella ja tulikuumilla vaarallisilla välineillä?

[/quote]

Eipä nuo itsekkäät narkkarit välitä pienestä vauvasta seinän takana. Haluavat vain saada huumeensa paloturvallisuudesta viis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:17"]Ööö. Miksi asenteet ovat muuttuneet näin vakavasti väärään suuntaan?

Onko porukka unohtanut perinteet ja Jumalan, kun pitää huumeita palvoa ja kaikkea väärää.

Tulee nyt mieleen monta omituisuutta nykymaailmassa, joista hohkataan mediassa. Homoliitot pitää saada laillisiksi, huumeet pitää saada laillisiksi, prostituutio pitää saada lailliseksi.

Helvettiinkö te nuoriso oikein haluatte?

Ettekö pelkää Jumalaa?
[/quote]

Jumala loi maan ja taivaan. Kasvit ja eläimet. KANNABIS ON KASVI!

Se siitä sun teoriasta....

Itse en käytä enkä siedä ihmisiä ketkä käyttävät.

Vierailija
24/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että vaikka laillstuminen tapahtuisi niin nämä hamppuhessut jatkaisivat vaarallisen harrastuksensa harrastamista muiden asukkaiden kustannuksella. Eivät he tyytyisi pelkästään ostamaan kukintojaan vaan kasvattaisivat itselleen edullisesti niitä lajikkeita mitä ei alkosta saisi.

Ja taas tulipalot ja butaaniräjähdykset tuhoaisivat kiinteistöjä ja sivullisia, pahimmillaan pieniä lapsia ja lemmikkieläimiä.

Vierailija
25/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:17"]Ööö. Miksi asenteet ovat muuttuneet näin vakavasti väärään suuntaan?

Onko porukka unohtanut perinteet ja Jumalan, kun pitää huumeita palvoa ja kaikkea väärää.

Tulee nyt mieleen monta omituisuutta nykymaailmassa, joista hohkataan mediassa. Homoliitot pitää saada laillisiksi, huumeet pitää saada laillisiksi, prostituutio pitää saada lailliseksi.

Ettekö pelkää Jumalaa?
[/quote] eikös raamatussa sanota jota kuinkin näin"kaikki mikä kasvaa maassa on jumalan luomaa ja tarkoitettu ihmisille" ei toi kannabiksen poltto nyt syntiä ole

Vierailija
26/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täysi paska! Huolehdi vain omista asioistasi.

Vierailija
27/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kannabis on minun asiani, koska se rikkoo lakia.

Vierailija
28/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala piti sotkea tähän? Syntiä vai?

"Hampun tieteellisen nimen kannabis on oletettu olevan skyyttiläistä alkuperää. Mahdollisesti se on kotoisin seemiläisistä kielistä, kuten hepreasta. Raamatun toisessa Mooseksen kirjassa (30:23) Jumala käskee Moosesta valmistamaan pyhää öljyä mirhasta, kanelista, kaneh bosm'sta ja kassiasta. Kaneh bosm on hepreaksi cannabos tai kannabus; "kan" tarkoittaa ruokoa ja kaislaa ja "bosm" tarkoittaa tuoksuvaa, aromikasta."

Koska ei teille näytä olevan Raamattu ollenkaan tuttu, niin kokeilkaapa vaikka googlea.

Asian vierestä sen verran että mm. alkoholista jotkut ääripään ihmiset väittivät ihan tosissaan että Jeesus loihti Kaanaan häissä "alkoholitonta viiniä".

yst. terv. Uskovainen Pössyttäjä

Vierailija
29/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:17"]

Ööö. Miksi asenteet ovat muuttuneet näin vakavasti väärään suuntaan?

Ettekö pelkää Jumalaa?

[/quote]

Miksi leimaat aiheen vain nuoriin?

Kristilliskepulainen kasvatus saa aikaan omituisen sulkeutuneita mieliä. 

[/quote]

Ja miksi puhuu palvomisesta? Tuskin kukaan kannabista palvoo, toisin kuin jotkut jumalia... olen kristitty ja hyväksyn täysin kannabiksen.

Vierailija
30/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:25"]

Just..mulla rastat.ei silti mitään tekemistä rastafari uskomuksen ym.kanssa.olen tavallinen perheenäiti.naimisissa ja ihana mies ja kolme lasta..miksi rastat sekoitetaan aina kannabikseen ja johonkin myytteihin?! Tukalla ei ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa!

[/quote]

Rastafari on eri asia kuin "minulla on rastat".

Vierailija
31/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:08"]

Ap, olet täysi paska! Huolehdi vain omista asioistasi.

[/quote]

Eikös omista asioista huolehtiminen ole juuri sitä että palovaarallisen polttelijan ja kasvattajan käräyttäminen on jo oma etu ja asia. Se on itsepuolustusta. Samalla myös muut asukkaat kiittävät.

Vierailija
32/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttää? Kenelle?

Kokeile mitä käyt jos soitat poliisille (jos sitä tässä tarkoitettiin) tyyliin 'luulen että naapurissa poltetaan kannabista koska haisee vähän siltä'. Tuskin rynnivät karhuryhmän kanssa raahaamaan vankilaan poloista naapuriasi. Ehkä jossain pöndellä saattaa niin käydä mutta muuten ei.

Vierailija
33/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:31"]

Käräyttää? Kenelle?

Kokeile mitä käyt jos soitat poliisille (jos sitä tässä tarkoitettiin) tyyliin 'luulen että naapurissa poltetaan kannabista koska haisee vähän siltä'. Tuskin rynnivät karhuryhmän kanssa raahaamaan vankilaan poloista naapuriasi. Ehkä jossain pöndellä saattaa niin käydä mutta muuten ei.

[/quote]

Ovat ratsanneet myös tavallisia chilin kasvattajia, kun lampun valo on paistanut kadulle. Ei siinä tarvita, kuin epäilys. Käräyttäkää ihmiset reippaasti. Kyseessä on myös muiden asukkaiden turvallisuus!

Vierailija
34/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:17"]

Ööö. Miksi asenteet ovat muuttuneet näin vakavasti väärään suuntaan?

Ettekö pelkää Jumalaa?

[/quote]

Mä taidan pelätä sua!

Välillä mietityttää että luuleekohan ihmiset että me kaikki kristityt ollaan tuollaisia sekopäitä...

Vierailija
35/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käräyttänyt ! Koko käytävä hais pilvelle, en halua haistaa sitä enkä halua lasteni haistavan , en lopettanut tupakointiin sen takia , että lapset joutuisi haistaa kannabista . Sit ne samat narkit varasti kaikista kellareista tavaraa, rollaattorin alakerran mummolta, oksensi pihalle ja sai häädön. Kukaan ei kestänyt niiden touhua. Eikä tarvi täällä saarnata kuinka rauhallisia ka hyväntahtoisia pilvinpolttajat on, olen kyllä nähnyt!

Vierailija
36/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöt kiellettävä! Pentujen rääkymisestä univajeiset ja näin vajaakykyiset mammat käsittelevät siellä nesteitä ja kuumia asioita aiheuttaen näin vaaratilanteita koko yhteisölle! Eikö mammoja yhtään kiinnosta naapurin nuoret miehet ja naiset jotka ovat elämänsä potentiaalisimmassa vaiheessa? :'( Itsekkäät paskat! Se 80-luvulta peräisin oleva mikro voi mennä tilttiin milloin tahansa ja aiheuttaa tulipalon.

Vierailija
37/86 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:38"]

En kyllä ymmärrä näitä käräyttäjiä. Se on ihan ok ettei itse tykkää eikä halua käyttää, mutta mitä HYÖTYÄ olisi siitä että poliisi käy ottamassa naapurilta savukkeet pois? Palo- ja vesivahinkoriskit kuulostavat tekosyiltä. Omistusasunnossa saa tehdä kaikenlaista, mm. kasvattaa herkkusieniä, chilejä ja orkideoita, pitää tuhatlitraisia merivesiakvaarioita ja polttaa kynttilöitä. Ilmeisesti nämäkin pitäisi kieltää.

[/quote]

Tuhatlitrainen akvaario on sillä rajoilla ja kynttilöiden polttaminen on monissa taloyhtiöissä jo kiellettykin. Chilejä, orkideoja ja hamppua voi kasvattaa turvallisesti ihan ikkunalaudalla tai parvekkeella niille varatuilla paikoilla. Miksi pitää aiheuttaa paloturvallisuusriski?

[/quote]

Todellakin pidän tuhatlitraisia akvaarioita asunnossani jos haluan. Todellisen orkideajarrastajan kasvatusprojektit eivät menesty ikkunalaudalla, vaan vaativat valaistut ja ilmankosteudeltaan säädettävät kasvatuskaapit. Samoin sieniä voi kasvattaa jos haluaa. Enkä ikinä ostaisi asuntoa yhtiöstä, joka puuttuu johonkin kynttilöidenpolttoon. Ei todellakaan ole sinun asiasi, mitä ihminen omassa asunnossaan tekee, kun kyse on kuitenkin ihan normaalista toiminnasta.

Vierailija
38/86 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Ei niistä ole mulle mitään haittaa/häiriötä. Enemmän häiritsee tuo yläkerran vanha juoppo, mutta sehän on ihan laillista terrorisoida koko taloa, kun sen vaan tekee alkoholin voimin.

Vierailija
39/86 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos eivät mitenkään häiritse.

Vierailija
40/86 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kyllä käynyt heittämässä lapun että se käry tulee aika vahvasti käytävälle ja talossa on paljon kyylämummoja joten kannattaa varoa, ja on sen jälkeen vähentynyt :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä