Olen se "toinen nainen"
Olen ollut ihastunut työkaveriini usean kuukauden ajan. En ole varma tietääkö hän tunteistani mutta luulisi huomaavan, kun punastun aina hänen seurassaan. Mentiin kavereiden kanssa Halloween bileisiin baariin jossa tapasin tämän työkaverini. Sieltä sitten koko seurue lähti jonkun hänen kaverinsa luo jatkoille (työkaverini + 4 hänen kaveriaan, minä + 3 minun kaveriani). Yön mittaan ihmisiä lähti ja lopuksi jäljelle jäi vain minä, työkaverini ja asunnon omistaja. Miehen kaveri sammui sitten sänkyynsä ja päädyin harrastamaan seksiä työkaverini kanssa sohvalla.
Maanantaina töissä päädyimme siivouskomeroon pikapanolle. Keskiviikkona hän tuli luokseni, teimme ruokaa ja harrastimme seksiä. Olemme tekstailleet koko viikon ajan paljon kaikesta, tuhmiakin viestejä.
En löytänyt häntä Facebookista. Tänään sitten kaverini oli meillä. Löysin miehen profiilin, kun olimme kaverini tunnuksilla (mies siis estänyt minut). Syy selvisi heti. Tiedoissa lukee, että avoliitossa. Kansikuvana joku yhteinen lomakuva.
Minulla on kamala olo! Viimeisessä parisuhteessa minua petettiin joten voin vain kuvitella miltä avovaimosta tuntuu jos tietäisi. Mies ehdotti tunti sitten jos näkisimme lauantaina luonani. Vastasin hänelle ettei sovi, minulla on muuta menoa. En halua sekaantua parisuhteeseen mutten tiedä pitäisikö minun kertoa hänen avovaimolleen? Töissä tulee olemaan joka tapauksessa kiusallista, kun "suhteemme" loppuu.
Kommentit (6)
Sinuna kertoisin vaimolle. Ei tuollainen petturi mies saa päästä kuin koira veräjästä.
Jos lopetat suhteen niin en kertoisi vaimolle. Minun mieheni on pettänyt minua kauan ja lopulta sain tietää ja se oli kamalaa. Jos suhde jää siihen niin turha satuttaa vaimoa muutamalla panolla. Sitten jos suhde olisi pitkäkestoisempi niin silloin olisi tietysti syytä tietää. En tiedä selviämmekö tästä vaiko mies haluaa jatkaa avioliittoa.
Yhteiskuvien vanhin pvm? Kuinka kauan siis ovat ainakin olleet yhdessä? Ihan kiinnostuksesta tämä..
Itse tapaisin miehen, sanoisin tietäväni hänen parisuhteestaan ja aikomuksestani kertoa naiselle, jos hän ei sitä tee. Joka tapauksessa naisen olisi saatava tietää, mutta antaisin miehelle mahdollisuuden kertoa itse. Suhdetta häneen en jatkaisi millään tasolla, vaikka eroaisivat.
Mistä tiedät heidän olevan avoliitossa? Facebookissa ei ole parisuhdetilanteessa kohtaa avoliittossa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:11"]
Jos lopetat suhteen niin en kertoisi vaimolle. Minun mieheni on pettänyt minua kauan ja lopulta sain tietää ja se oli kamalaa. Jos suhde jää siihen niin turha satuttaa vaimoa muutamalla panolla. Sitten jos suhde olisi pitkäkestoisempi niin silloin olisi tietysti syytä tietää. En tiedä selviämmekö tästä vaiko mies haluaa jatkaa avioliittoa.
[/quote]
En jaksanut tarkkaan lukea AP:n viestiä, mutta jos mies SUORAAN VALEHTELEE niin silloin ilman muuta vaimolle tieto! Äijät kusettaa meitä mennentullen :( Ollaan jooko välillä solidaarisia toisillemme, siskot? Jos joku mies huoraa ja valehtelee niin VÄHINTÄÄNKIN VAIMOLLE tieto asiasta. Pllis. Ei haittaa jos vähän laajemmaltikin leviää...
Teet viisaasti jos lopetat tähän. Tiedät sen varmasti itsekin? Muusta ei voi seurata, kuin surua.