Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

165cm ja 63kg. mielipiteitä?

Vierailija
07.11.2014 |

Nih.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/60 pari kiloa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:12"]

Piti ihan avata katsoakseni, että olenko itse tehnyt näin fiksun aloituksen konjakkipäissäni. En näköjään.

Minulla siis samat mitat ja olen toivoton läski. Viisi kiloa ainakin pitäisi tippua, mutta kolmekin riittäisi. Silti mietin koko ajan, pystyyisinkö nyt olemaan ottamatta jäätelötuuttia. Syön kuitenkin kolme, jos otan yhden.

[/quote]

Jee, pystyin olemaan illalla ottamatta jäätelöä, kiitos, aloittaja! Nyt on hyvä olla. :)

Vierailija
44/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:16"]Oikeasti tuon mittainen ja painoinen ihminen ei ole läski, muttei hoikkakaan. Jos haluaa hoikistua näkyvästi, niin3-5kg pois. 
[/quote]

Riippuu ruumiin rakenteesta. Mä olen tuon mittainen ja suht hoikka olen. Olen urheillut koko ikäni eli paljon lihasta on. Mua huvitti kerran yksi ketju täällä, jossa sanottiin että naisen ihannepaino on pituus miinus 110 kg. Juu ei olis 55 kg riittävä paino minulle.

Vierailija
45/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:59"]

Itse olen saman pituinen ja pyrin tuohon painoon. Paino on nyt raskauden jäljiltä 70kg. Olen myös painanut 55kg ja olin silloin liian laiha. 58 - 65kg oli hyvä. :)

[/quote]

Jokos mä olin kirjoittanut tänne? Tuossa on nimittäin melko tarkalleen mun mitat :) Tarkoitus olisi pudottaa painoa kymmenisen kiloa, olisin mielelläni samankokoinen kuin viisi vuotta sitten - 165cm/62 kg, koko 38, sopivasti lihasta ja naisellisia muotoja.

Vierailija
46/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:16"]Oikeasti tuon mittainen ja painoinen ihminen ei ole läski, muttei hoikkakaan. Jos haluaa hoikistua näkyvästi, niin3-5kg pois. 
[/quote]

Riippuu ruumiin rakenteesta. Mä olen tuon mittainen ja suht hoikka olen. Olen urheillut koko ikäni eli paljon lihasta on. Mua huvitti kerran yksi ketju täällä, jossa sanottiin että naisen ihannepaino on pituus miinus 110 kg. Juu ei olis 55 kg riittävä paino minulle.
[/quote]

Niin ja koko 36/S.

Vierailija
47/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan erotu juurikaan massasta.

Vierailija
48/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskaan aikuisiällä ollut hoikka, ei tiedä, miltä se tuntuu. Siksi lihavat ihmiset aina toitottavat, että 10 kg liikaa on ihan hyvä paino. Jokainen hoikkana ollut tietää, että kaikki liikkuminen on mukavampaa, reidet ei hierrä vastakkain, vaatteiden sovittaminen ja ostaminen on kivaa kun kaikki näyttää hyvältä, koko elämä on helpompaa, vaikkapa nyt kenkien jalkaan laitto tai vauvan nostaminen lattialta tai rappujen nousu ja juokseminen, luistelu, hiihto jne.

Enkä nyt tarkoita, etteikö lihava voisi noita tehdä, tietenkin, mutta se tuntuu aivan erilaiselta hoikkana. Sitä ainaisylipainoiset eivät tiedä ja siksi heistä on aivan OK olla ylipainoinen, vaikka vaan sen 5 kiloa. Ero on kuitenkin huomattava omaan oloon. Siksi me normaalipainon ylärajoilla olevat haluaisimme sen muutaman kilon pois.

Vierailija
49/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:33"]

Pönäkkä, tukeva. Lihavahko. Nämä jotka puhuvat "lihakset painaa" puhuvat silkkaa paskaa.

[/quote]

What? :D Mun mitat 165/64 ja olen ehdottomasti timmein ja painavin koko kaveripiiristäni. Eipä moiset turhamaiset eukot muuten pyytelis mua tekemään niille saliohjelmaa (en ole mikään ammattilainen) ja mutristelis mökkisaunassa, että "kyllä minullakin olisi tuo kroppa jos vaan jaksaisin/ehtisin/osaisin treenata" - siis jos mun ei kroppa kelpais.

Vierailija
50/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin mitään mieltä. Aha. Siinä mun kommentti.

Vierailija
51/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:55"]

Jos ei ole koskaan aikuisiällä ollut hoikka, ei tiedä, miltä se tuntuu. Siksi lihavat ihmiset aina toitottavat, että 10 kg liikaa on ihan hyvä paino. Jokainen hoikkana ollut tietää, että kaikki liikkuminen on mukavampaa, reidet ei hierrä vastakkain, vaatteiden sovittaminen ja ostaminen on kivaa kun kaikki näyttää hyvältä, koko elämä on helpompaa, vaikkapa nyt kenkien jalkaan laitto tai vauvan nostaminen lattialta tai rappujen nousu ja juokseminen, luistelu, hiihto jne.

Enkä nyt tarkoita, etteikö lihava voisi noita tehdä, tietenkin, mutta se tuntuu aivan erilaiselta hoikkana. Sitä ainaisylipainoiset eivät tiedä ja siksi heistä on aivan OK olla ylipainoinen, vaikka vaan sen 5 kiloa. Ero on kuitenkin huomattava omaan oloon. Siksi me normaalipainon ylärajoilla olevat haluaisimme sen muutaman kilon pois.

[/quote]

Juuri näin. 

Nimimerkki 6 kiloa liikaa, ja ylipainoiset kaverit kadehtivat hoikkuuttani ja väittävät minusta tulevan anorektisen näköisen, jos painaisin vähemmän :D

Vierailija
52/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm/63kg eli samat mitat.

Olen normaalipainoinen, käytän kokoa 38/40.  Mulla paino on tasaisesti joten ei ole vatsaakaan joka pömpöttäisi, suht kiinteäkroppainen. Kilon pari voisin pudottaa, en enempää. Olen painanut 52-57 kg nuorempana ja olin ihan anorektisen näköinen kun nyt katsoo kuvista! Posket lommolla ja sellainen rinnaton riuku.

Lähes täydellinen paino ainakin mun kropalle.

Vierailija
53/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönäkkä, tukeva. Lihavahko.
Nämä jotka puhuvat "lihakset painaa" puhuvat silkkaa paskaa.

Vierailija
54/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihannemitat! Painat nyt 82kg ja olisin sinun oainoisena juuri sopiva. Sitä hoikempi en haluaisi olla.

Vierailija
55/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko bikinifitnesskissa offilla tai vähän pyylevä.

Vierailija
56/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:25"]

Aika skrode olet. - 162 / 46

[/quote]

Äläs nyt, voi olla, että on käynyt salilla enemmän kuin sinä. Tunnen yhden naisen, joka on about 160cm ja painaa vissiin 60kg. Sillä vaan on lihaksia kun harrastaa salia. Lisäksi sillä on muodokas perse, minkä takia olen hyvin öh ystävällinen häntä kohtaan.
[/quote]

Minä olen 165/50 ja olen käynyt salilla jo 2v. Aloitin 165/54 laihaläskinä, ilman mitään lihaksia. Nyt peppu on täydellinen puolipallo ja vatsa niin timmi, kuin olla voi. Ihan kova. Olisin aikamoinen plösö, jos tähän päälle tulis 13kg.

Vierailija
57/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman pituinen ja pyrin tuohon painoon. Paino on nyt raskauden jäljiltä 70kg. Olen myös painanut 55kg ja olin silloin liian laiha. 58 - 65kg oli hyvä. :)

Vierailija
58/58 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok terveyden kannalta. Mutta ihanneulkonäön kannalta tosiaan ehkä 3-5 kg pois ja lihasta läskin sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi