165cm ja 63kg. mielipiteitä?
Kommentit (58)
Riippuu paljon mistä paino koostuu. Mulla 165/66 ja olen lihaksikas, mutta pepussa pyöreyttä lihasten päällä + paino noussut 3kg kuukauden mittaisen pakkolevon aikana. En katso vaakaa, katson peiliin. Tunnen myös tytön joka 165/59 ja on vähän "lättäpeppu" sekä se pieni pömppövatsa. Paino ei kerro koko totuutta.
Kuulostaa just sopivalta. Olen samanpituinen ja painan 10 kiloa enemmän. Muutaman haluaisin pudottaa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:21"]
Nää on ihan älyttömiä tällaiset postaukset, koska ei me voida tästä mitään päätellä. Pitäisi tietää, miltä näytät.
[/quote]
Samaa mieltä. Luulisi, että ihminen osaa itse katsoa peiliin ja miettiä, että onko se paino läskiä vai kenties luita tai lihaksia.
Samat mitat ja olen tyytyväinen :)
Olet lyhyempi ja painavampi kuin minä!
Mä olen samanpituinen, painoa 56 kg. Olen tosi lihaksikas, joten näytän hoikemmalta kuin paino antaisi olettaa. Noilla kiloilla olisin jo aika tankki.
Minä olen 163 cm ja 63 kg ja raskausviikolla 33. Painoa on tullut 10 kg ja tunnen itseni todella isoksi. Toivottavasti tulee enää muutama kilo tai pysyy suunnilleen tässä. Eli mielestäni tämä on aika paljon tähän pituuteen. Normaalisti olen siis 163cm/53kg.
Riippuu ihan onko läskiä vai lihasta. Kuvaa kehiin jos oikeasti haluat tarkempia mielipiteitä. Ite oon 165/55 ja plösö ilman lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:21"]
Nää on ihan älyttömiä tällaiset postaukset, koska ei me voida tästä mitään päätellä. Pitäisi tietää, miltä näytät.
[/quote]
Samaa mieltä. Luulisi, että ihminen osaa itse katsoa peiliin ja miettiä, että onko se paino läskiä vai kenties luita tai lihaksia.
[/quote]
Toisaalta totta, mutta kyllä omalle peilikuvalle helposti sokeutuu. Sen vuoksi kannattaisi punnita itsensä tasaisin väliajoin, että pysyy numeroista edes vähän kärryillä. Mutta siis ap:lla ei pitäisi olla peilikuvassakaan mitään vikaa, jos nyt ei täysi sohvaperuna ole.
Hyvä suhde, että tuli ihan nuoruus mieleen. Nyt 10 kg enemmän fyysisen työn seurauksena.  Lääkäri ei usko että painoni on noin paljon, oon tiivistä lihaa,  lanteikas ja harteikas , sirot nilkat ja kaunis niska.
Joten hyvät mittasuhteet on sulla ja mulla  :)
Olen 162 cm ja 49 kg. Tavoitteeni on laihduttaa vielä ainakin 3kg jouluun mennessä.
Mielestäni sinun olisi AP myös syytä laihduttaa.
Sopiva olet. Ja kenen mielestä 165 on lyhyt? Itse olen 167 ja kaupungilla huomaan olevani pisimmästä päästä. No tietenkin niitä pidempiäkin on, mutta lyhyeksi en itseäni missään nimessä tunne.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:14"]Olet ihan hyvissä mitoissa. Itse olen 160 cm ja olisin tosi iloinen, jos paino olisi esim. 65 kg. Kun painoin 58 kg, olin jo liian laiha. Vielä 20 kg pudotettavaa, että pääsen tuohon 65 kg, mutta 15 kg jo pudotettu. :D
[/quote]
hyi *aa*a*a, oksensin.
t. M47
Riippuu niin ruumiinrakenteesta. Olen itse 163cm ja 50kg, olen tällaisena juuri sopiva. Aloittajan painoisena olisin aika tuhti.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 22:27"]Sama. Rv 38..
[/quote]
Miksi 12 alapeukkua?
Pelkästä pituudesta ja painosta on huono mitään päätelmiä tehdä, ihmiset ovat niin erilaisia.
Itse olen 160 cm ja 59 kg. Olen vaatekokoa 36-38, liivinympärys 65. Enkä taatusti ole lihaksikas, kun en ole mitään liikuntaa tai kuntoilua harrastanut 10 vuoteen. Olen siroluinen ja näpsäkänkokoinen piiloläski.
No aika tavanomaiset mitat on, kun joka hemmetin päivä suunnilleen samanlaisilla mitoilla avaus palstalla.