Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erottiin vuosia sitten, tuttu sanoo että avioehto ei ollut lainvoimainen

Vierailija
21.09.2021 |

Voinko vielä haastaa exän käräjille ja vaatia osuuttani hänen omaisuudestaan, jota ei silloin jaettu avioehdon perusteella?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä avioehto? Jos oli, asia on käsitelty. Kumpikin saa erossa oman omaisuutensa ja osuutensa yhdssä kartutetusta omaisuudesta.

Avioehtoasiakirja ei ole kovin monimutkainen. Mikä teillä vaikuttaisi siihen, että se ei ole pätevä. Puuttuuko allekirjoitukset tai todistajat, vai?

Vierailija
2/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä avioehto? Jos oli, asia on käsitelty. Kumpikin saa erossa oman omaisuutensa ja osuutensa yhdssä kartutetusta omaisuudesta.

Avioehtoasiakirja ei ole kovin monimutkainen. Mikä teillä vaikuttaisi siihen, että se ei ole pätevä. Puuttuuko allekirjoitukset tai todistajat, vai?

Mies ei ollut paikalla, kun todistajat allekirjoitti. Vain minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistajat näkivät sinun omakätisesti kirjoittavan nimikirjoituksesi, niinkä? Se riittää. Ei tarvita miehen paikallaoloa.

Vierailija
4/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olet todella röyhkeä. Anna exäsi olla äläkä yritä kostaa hänelle vuosien jälkeen asioista mihin todennäköisesti itse(kin) olet syyllinen.

Vierailija
5/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olet todella röyhkeä. Anna exäsi olla äläkä yritä kostaa hänelle vuosien jälkeen asioista mihin todennäköisesti itse(kin) olet syyllinen.

Asialla on minulle iso taloudellinen merkitys.

Vierailija
6/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, pummi.

Vierailija
7/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.minilex.fi/a/avioehdon-oikeaksi-todistaminen

Avioehdon allekirjoituksessa ei todistajien tarvitse olla paikalla allekirjoitushetkellä. He todistavat vain allekirjoitusten aitouden, ei itse asiakirjaa.

Vierailija
8/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää auta itku markkinoilla

Vierailija
9/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialla on minulle iso taloudellinen merkitys.

Juuri sen takia sinä nyt olet päättänyt yrittää huijata exääsi sekä Suomen oikeuslaitosta. Onnea yritykseen mutta huonosti sinulle käy, ja hyvä niin.

Vierailija
10/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioehdon allekirjoituksessa ei todistajien tarvitse olla paikalla allekirjoitushetkellä. He todistavat vain allekirjoitusten aitouden, ei itse asiakirjaa.

Miten he olisivat voineet todistaa ex-mieheni allekirjoituksen aitouden, kun ei edes tunteneet miestäni?

Vierailija
11/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama oliko avioehto muodollisesti pätevä vai ei. Moiteaika näissä on puoli vuotta osituksen tekemisestä ja se taisi jo mennä, eli kannattaa hyväksyä seuraukset-

Vierailija
12/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksissa on määräajat. Oikeus tuskin pitää kohtuullisena, jos valitat vuosien jälkeen.

Vierailija
13/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuti vinkuti.

Vierailija
14/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten he olisivat voineet todistaa ex-mieheni allekirjoituksen aitouden, kun ei edes tunteneet miestäni?

Miehen allekirjoituksen aitous on helppo varmistaa. Riittää, kun hän itse myöntää sen omaksi allekirjoituksekseen.

Ainoa keino sinulla saada avioehtosopimus julistetuksi mitättömäksi on osoittaa, että miehen tai sinun tai molempien allekirjoitus ei ole aito.

todis

Vierailija
15/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko maistraattiin rekisteröity?

Vierailija
16/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä enää, kun paskat on jo housussa 🤷‍♀️

Vierailija
17/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko maistraattiin rekisteröity?

Oli. Ap

Vierailija
18/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit sitten sotkea itsesi ja tuttusi vielä asiakirjapetosvyyhtiin? Varaudu häviämään ja kalliisti.

Vierailija
19/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha itkeä enää, kun paskat on jo housussa 🤷‍♀️

Et kirjoittaisi noin, jos olisit osassani. Exä on varakas. Meillä on iso elintasoero, mikä näkyy lapsillekin. Haluaisin vaikka viedä lapset rantalomalle etelään joskus, mutta nyt se on mahdotonta. Nyt he kokevat kaiken kivan isänsä kanssa. AP

Vierailija
20/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itse omat rahasi, äläkä ulise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän