Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuollut näyttää?

Vierailija
07.11.2014 |

Esim hautajaisissa tai vaikka kotonaan? Huomaako eroa? :(

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaako eroa mihin? Elävään ihmiseen? Mitäpä lottoat?

Vierailija
102/111 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sukulaiseni näin kk kuolemasta ha ruumiinavaus tehtynä. Oli kammottavan näköinen. Suu aivan auki leuka silleen loksahtaneena alas. Silmät, en usko että niitä oli enää. Oli vain syvät pienet kuopat. Iho kellertävä vahamainen. Toinen poski ja toinen puoli nenästä omituisesti vinkurassa. Vartalosta kuin olisi otettu ilmat pihalle. Kuin tyhjä uimapatja. Kädet siis kämmenet ym aivan violettisiniset ja kuin puhallettu ilmaa täyteen eli kuin ilmapallot. Tyynyllä jossa hänen pää lepäsi oli joka puolella jotai punakeltaisia nesteitä. Sanoisin näytti kuin olisi kauhufilmistä. Sen sijaan toinen sukulaiseni jonka näin ehkä 4 tuntia kuolemasta oli ok. Vain kellertävä ja hyvin ns kuolleen elottoman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut ei näytä nukkuvalta. Olen nähnyt kuolleita useampia. Melkein heti kuoleman jälkeen iho näyttää vahamaiselta ja keltaiselta. Nenä terävöityy. Silmät kuopalla. Kaikkea muuta kuin nukkuva näky. Viikkoja kuolleena niin näyttää jo aika pahalta. Ei usein yhtään ns omalta itseltään ja osa pelottavilta.

Vierailija
104/111 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä sitä etttä muistuttaako nukkuvaa

Ap

Hyvä kysymys! Muistan kahdeksankymmentäluvulta paikallislehden lööpin "Nukkuvia kaupungin työntekijöitä luultiin kuolleiksi".       :D

Vierailija
105/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuolleesta ja siitä kuinka kauan on jo ollut kuolleena. Minun ei tarvitse lotota, olen nähnyt satoja kuolleita. Siististi esimerkiksi sydänkohtaukseen kuollut saattaa näyttää melko lailla samalta kuin eläväkin jonkin aikaa. Kalpea vain. Pahassa onnettomuudessa kuollut taas näyttää toiselta. Kyllähän tämän voi järjelläkin päätellä...

Oletko ensihoitaja vai hauturi?? Kuseeko ihminen allensa kuollessa kun kaikki lihakset rentoutuvat??

Vierailija
106/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen nukkui vain rauhallisesti.

Vierailija
107/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollutonkuollut kirjoitti:

Kuollut ei näytä nukkuvalta. Olen nähnyt kuolleita useampia. Melkein heti kuoleman jälkeen iho näyttää vahamaiselta ja keltaiselta. Nenä terävöityy. Silmät kuopalla. Kaikkea muuta kuin nukkuva näky. Viikkoja kuolleena niin näyttää jo aika pahalta. Ei usein yhtään ns omalta itseltään ja osa pelottavilta.

Ihan nukkuvalta näytti, tosin oli ollut kuolleena vain 12 tuntia. Tuli levollinen olo siitä.

Vierailija
108/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysytty kuolleesta, ei nukkuvasta.

Vierailija
109/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuollut nuku.

Vierailija
110/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä sitä etttä muistuttaako nukkuvaa

Ap

Muistuttaa, mutta kuollut on täysin liikkumaton ja sen eron kyllä huomaa heti. Elävä ihminen ilmeisesti väreilee jotain liikettä vaikka sitä ei näe. Kuoleman hetkellä tapahtuu se, mistä paikalla olija tajuaa asian lopullisuuden ja josta mieleen saattaa tulla, että olisi pitänyt sittenkin sanoa SE, mikä se sitten kenenkin kohdalla on. Mutta se, mikä olisi sekunti sitten ollut mahdollista on nyt peruuttamattomasti ohi.

Vierailija
111/111 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuolleesta ja siitä kuinka kauan on jo ollut kuolleena. Minun ei tarvitse lotota, olen nähnyt satoja kuolleita. Siististi esimerkiksi sydänkohtaukseen kuollut saattaa näyttää melko lailla samalta kuin eläväkin jonkin aikaa. Kalpea vain. Pahassa onnettomuudessa kuollut taas näyttää toiselta. Kyllähän tämän voi järjelläkin päätellä...

Oletko ensihoitaja vai hauturi?? Kuseeko ihminen allensa kuollessa kun kaikki lihakset rentoutuvat??

ulostaa myös