Mistä nettikaupasta PIILARIT? Mistä ei?
Hei! Aikeissani on tilata piilarit netistä ensimmäistä kertaa, kun netistä halvemmalla ne saa. Olenkin nyt monen tunnin ajan yrittänyt selvitellä googlettamalla, mikä piilari-nettikauppa olisi paras. Löysin vain aika paljon useita vuosia vanhoja tekstejä.
Kysynkin teiltä uutta mielipidettä: Mistä nettikaupasta kannattaisi tilata piilarit? En tarkoita vain hintaa (itse kyllä löysin hintavertailuja.) Mikä on nopea ja luettava kauppa? Milloin viimeksi tilasit sieltä? Kertokaa myös huonoja kokemuksia, jos sellaisia on.
Itse ajattelin laskulla maksaa vasta tilauksen, ei uskalla ennakkoon maksaa.
Kiitos kaikille vastanneille jo etukäteen! :)
Kommentit (23)
Yourlensesistä olen tilannut vuosia, mulle ei ole sattunut ongelmia. Joskus niiden sivut tökki, painoin vahingossa backia ja sain tilattua saman setin kaksi kertaa. Palautus meni ongelmitta. Laskua oon itse käyttänyt, tulleet alle viikossa.
Ainut huono puoli on talvella tilaus, eli te joilla on postilaatikko ulkona ettekä ehdi vahtaamaan koska posti tulee. Linssit on nesteessä, joka luonnolisesti jäätyy ja pilaa linssit. Tosin ei tämä nyt merkittävä haitta ole, jokainen osaa ajoitta tilaukset niin.
Ihan vaan vinkkinä, jos jollain ei ole käynyt tämä mielessä.
Lensonilta olen aina tilannut, ei ongelmia. :)