Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ystäväni ei suostu olemaan joskus väärässä?

Vierailija
07.11.2014 |

Eräs ystäväni ei koskaan suostu olemaan väärässä. Oli miten tahansa ilmiselvä asia, jossa tiedän, että asia on näin, hänen on välttämätöntä väittää vastaan. Toisaalta hän on tällainen vain minun kanssani - mistä ihmeestä tällainen voisi johtua? Olen luonteeltani ystävällinen, mutta en alistuva. Osaan myös myöntää olevani väärässä, mutta minulla on kyllä vahvat mielipiteet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos ystäväsikin luulee/tietää olevansa oikeassa

Vierailija
2/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko hän siis vain tyhmä? Väittelyt ovat joskus tasoa "banaani on vihannes". -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:24"]Eli onko hän siis vain tyhmä? Väittelyt ovat joskus tasoa "banaani on vihannes". -Ap
[/quote]

Yhtä tyhmä kuin sinäkin

Vierailija
4/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:24"]Eli onko hän siis vain tyhmä? Väittelyt ovat joskus tasoa "banaani on vihannes". -Ap [/quote] Yhtä tyhmä kuin sinäkin

[/quote]

En ihan ymmärtänyt, mitä tarkoitit "yhtä tyhmä kuin sinäkin", kerroin vain väittelyiden tasosta, sillä ne ihan tosissaan menevät joskus tuolle _tasolle_. Emme siis kirjaimellisesti väittele siitä, onko banaani hedelmä vai vihannes.

Samainen ystäväni myös usein käyttää itseään korostavia fraaseja, jos avaan keskustelua tästä besserwisser-ongelmasta - eli jos sanon, että "kyllähän minullekin on vaikeaa pyytää anteeksi tms", hän vastaa lapsellisesti "no on kyllä huomattu". -Ap

Vierailija
5/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkajankka

Vierailija
6/6 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään joka ruoassa ei ole pihviä! En puhu nyt kalakeitosta tms.;)