Facebook ei toimi mobiilissa?
Mulla lakkasi Facebook toimimasta puhelimen selaimessa n. viikko sitten. Kännykän jos käynnistää uudelleen, saattaa Facebook toimia n. 10 min. ajan, kunnes "Suojattua yhteyttä ei voida muodostaa" tms.
Onko muilla samaa ongelma tai osaisiko joku neuvoa, mitä tehdä?
Kommentit (21)
Sama ongelma täällä ja samsungin känny.
Ja sama juttu mullakin ja samsungin känny kans...
Tänään lakkas fb toimimasta samsungin luurilla (s3)... muilla samaa ongelmaa? Ei auta päivittäminen eikä sovelluksen uudelleen asennus.
Samsungin tabletilla (Android) ei toimi mobiili-FB (selaimella en ole kokeillut) täälläkään. Puhelimessa (Windows Phone) toimii.
Onko Facen tai sähköpostin käyttö turvallista silloin, jos suojattua yhteyttä ei ole?
Uudelleen käynnistä puhelin, taas toimii. Samsungia joutuu aina välillä buuttaamaan tuon ongelman takia.
Mulla samsung galaxy S2 Ja ihan sama ongelma. Myös tota muistia herjaa, vaikka tilaa onkin. Onko joku keksinyt jo ratkaisun?
Oletko päivittänyt sen fb:n. Henkiläkohtaisesti en paljoakaan tykkää tuosta mobiiliversiosta se tökkii paljon vaikka päivittääkin. Selaan mielummin netin kautta jos kännyllä käytän fb:tä.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:15"]Oletko päivittänyt sen fb:n. Henkiläkohtaisesti en paljoakaan tykkää tuosta mobiiliversiosta se tökkii paljon vaikka päivittääkin. Selaan mielummin netin kautta jos kännyllä käytän fb:tä.
[/quote] Vitsi ois pitänyt vähän tarkentaa. Eli käytän fb:tä kyllä selaimen enkä sovelluksen kautta. Oon yrittänyt kaikenlaista; tyhjentänyt kaikki mahdolliset välimuistit ja evästeet jne. Mikään ei vaan auta. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:15"]Oletko päivittänyt sen fb:n. Henkiläkohtaisesti en paljoakaan tykkää tuosta mobiiliversiosta se tökkii paljon vaikka päivittääkin. Selaan mielummin netin kautta jos kännyllä käytän fb:tä. [/quote] Vitsi ois pitänyt vähän tarkentaa. Eli käytän fb:tä kyllä selaimen enkä sovelluksen kautta. Oon yrittänyt kaikenlaista; tyhjentänyt kaikki mahdolliset välimuistit ja evästeet jne. Mikään ei vaan auta. Ap
[/quote]
Mikä känny ja mikä selain?
Meillä ei samsungin tabletissa toimi fb firefoxin kautta. Jumahtaa aina kesken käytön. Muissa selaimissa ei ongelmaa.
Mulla tekee tota samaa samsungin omalla selaimella. Chromella on toistaiseksi toiminut ongelmitta.
Mulla ihan sama tilanne, Samsungin känny. Selaimen kautta ei ole sovellusta ladattuna edes. Jos toimii niin näyttää vain sen sivun mikä siinä nyt sattuu olemaan auki, lataa kauan ilmoituksia ja viestejä, kommentoida ei pysty ollenkaan eikä tykkäämään julkaisuista, sanoo että julkaisua ei ole tai ei ole lupaa katsella sitä tms.
Mä olen yrittänyt myös kaikkea, joskus toimii tuo uudelleenkäynnistäminen mutta silloinkin toimii vain hetken.
Ja sitten tuo että suojattua yhteyttä ei voi muodostaa on se useimmiten tuleva ilmoitus.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:15"]Oletko päivittänyt sen fb:n. Henkiläkohtaisesti en paljoakaan tykkää tuosta mobiiliversiosta se tökkii paljon vaikka päivittääkin. Selaan mielummin netin kautta jos kännyllä käytän fb:tä. [/quote] Vitsi ois pitänyt vähän tarkentaa. Eli käytän fb:tä kyllä selaimen enkä sovelluksen kautta. Oon yrittänyt kaikenlaista; tyhjentänyt kaikki mahdolliset välimuistit ja evästeet jne. Mikään ei vaan auta. Ap
[/quote]
Mikä känny ja mikä selain?
Meillä ei samsungin tabletissa toimi fb firefoxin kautta. Jumahtaa aina kesken käytön. Muissa selaimissa ei ongelmaa.
[/quote] Samsung Galaxy s2 on ja käytän puhelimen omaa selainta. Kaikki muut sivut toimii, mutta ei fb. Lisäksi en pysty ladata Play-kaupasta toista selainta, koska Play herjaa, ettei muisti riitä, vaikka oikeasti tilaa olisi. Löysin tähän joskus ratkaisun, mutta jaksaako tuota nyt enää mistään internetin syövereistä onkia... ap
Saatko lisätietoa virheviestistä? Esim. "Sivuston käyttämä suojausvarmenne on vanhentunut" tms.
Oletko kokeillut toisella selaimella, esimerkiksi erinomaisella Boat Browserilla?
FB haluaa ohjata vakoilu-appin käyttöön? Itselläni sama ongelma S3:lla, täytyy yrittää asentaa Chrome
Samsung note 2 ei toimi myöskään.
Ja mulla. kaikilla androidvekottimilla omAlla selaimella.