Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppilas kirjoitti isänpäiväkorttiin isän olevan homo

Vierailija
06.11.2014 |

Meillä on ollut jatkuvasti tämän oppilaan kanssa vääntämistä ja nyt kirjoitti isänpäiväkorttiin, että isä on homo. Puhuttelua sen puolesta ja sanoin, että on hyvin mauton. Oppilas nauroi, että isi kyllä ymmärtää moisen vitsailun, enkä saanut tätä mitenkään ruotuun. Ei siis ole sateenkaariperheestä. Sanoin, että siitäpähän sitten antaa isille sen kortin. En tiedä viitsiikö. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä? Olisiko pitänyt vain nauraa ja antaa olla vai mitä ihmettä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan tää keskustelu av:lla lopettaa? Kiva sitten kun isänpäivänä joku äiti näkee kortin ja muistaa tän keskustelun ja sen, mitä opettaja perheestä tilitti netin keskustelupalstalla. Opettajien pitäisi olla tarkkana tällaisissa.

Toisaalta veikkaan, että tällaiset askartelut revitään koulun pihassa silpuksi eivätkä ne ikinä päädy isän mieltä pahoittamaan.

T: ope

Vierailija
22/26 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuokin paskartelutuokio pidetty porvoolaisessa yläkoulussa, joten ihan rauhallisesti voi varmaan ottaa, 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:38"]

No eiköhän tuokin paskartelutuokio pidetty porvoolaisessa yläkoulussa, joten ihan rauhallisesti voi varmaan ottaa, 22.

[/quote]

Tuollainen kortintekeminen on todellisuutta melkeinpä joka ikisessä yläkoulussa, missä joku opettaja vain viitsii tuhlata oppitunnin oppilaiden isien onnellisuutta edistämään. Meillä on 500 oppilaan koulu, ja minä olen ainoa opettaja, joka koskaan on teettänyt halukkailla oppilailla isän- ja äitienpäiväkortin. Haluttomat ovat sitten sillä tunnilla lukeneet novelleja. Minun kontollani on 200 oppilasta ja heistä vuosittain noin viisi ei ole halunnut korttia tehdä. Nuo kymmenen eivät ole niitä isättömiä tai äidittömiä oppilaita. Moni tekee isoisälle tai -äidille tai askartelee vaikkapa joulukorttia tms. vaihtoehtoisesti.

Vierailija
24/26 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän moni isä vain nauraisi tuollaiselle kortille. Itse ainakin nauraisin.

Vierailija
25/26 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli vaan omista asioistasi. Oppilas saa kirjoittaa isälleen aivan mitä itse haluaa. Luulisi, että sinulla olisi vähän isompia ongelmia kuin tämä.

Vierailija
26/26 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän moni isä vain nauraisi tuollaiselle kortille. Itse ainakin nauraisin.

Naiset ja varsinkaan äidit eivät tälläistä huumoria ymmärrä. Terapiaan lähtisivät jos saisivat tuollaisen äitienpäiväiväkortin.