Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
06.11.2014 |

Tajusin pitäväni yksipuolisesti yhteyttä ystäviini ja vanhempiini. Minulle ei soiteta, tekstata tai haluta tavata ellen tee ensin aloitetta. En ole soitellut vaivaksi asti, kerran puolessatoista kuukaudessa. Kaverit vaikuttavat ilahtuneilta soitostani kertovat just ajatelleensa soittavansa minulle. Koskaan sitä puhelua ei vain tule. Saan kaverin kylään kun pyydän, teatterieseuraa kun hommaan liput. Aina yksipuolisesti. Vanhempani eivät soita milloinkaan. Minä soitan aina heille.

En häiritse enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tähän viestiisi kommentoida.

Vierailija
2/5 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So long, and thanks for all the fish.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan jaksa olla sosiaalisia. Anna olla, unohda.

Etsi itsellesi aktiivisempia ystäviä.

Vierailija
4/5 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:38"]
Tajusin pitäväni yksipuolisesti yhteyttä ystäviini ja vanhempiini. Minulle ei soiteta, tekstata tai haluta tavata ellen tee ensin aloitetta. En ole soitellut vaivaksi asti, kerran puolessatoista kuukaudessa. Kaverit vaikuttavat ilahtuneilta soitostani kertovat just ajatelleensa soittavansa minulle. Koskaan sitä puhelua ei vain tule. Saan kaverin kylään kun pyydän, teatterieseuraa kun hommaan liput. Aina yksipuolisesti. Vanhempani eivät soita milloinkaan. Minä soitan aina heille.

En häiritse enää.

[/quote]

Minullakin oli/on tällaisia ystäviä. Törmäsin sittemmin pariin juuri paikkakunnalle muuttaneeseen ja sain aktiivisia kavereita heistä. Tsemppiä.

Vierailija
5/5 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat tunnelmat! ehkä sitä on vaan niin näkymätön ihminenkin että unohtuu jopa sukulaisten mielestä! toki muistun kyllä silloin mieleen kun sukulaiset ja tuttavat kaipaavat rakennusteknistä apua (olen rak.alan ammattilainen) . Silloin soitellaan ja pyydetään milloin mitäkin suunnitelmaa tekemään tai vastaavaksi työnjohtajaksi omakotityömaalle. Joo, ei kiitos!

Facebookissakin olin mutta siellä sama homma, viesteihini ei vastattu. Kukaan ei ollut mitään mieltä päivityksistäni, joten totesin että mitäs minä päiväkirjaa siellä pidän. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta

Nyt en soittele minäkään enää, pitääköön tunkkinsa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän