Kelpaako tällainen 40-v mies alle 30-v naisille?
172 cm, selkeästi alkava kalju, kunnon pallomaha, ylipainoa ehkä 15kg-20kg. Koreilee puvuilla ja kengillä. Yrittää esittää supermenestyvää, palkka 3500 e/kk, ei omaa autoa (firman) eikä omaa asuntoa (tosin valehtelee, että on autot ja asunnot ja mökit jne). Kun tällainen mies etsii naista, alkaen 26-v, ja lähestyy näitä naisia, niin onko tosiaan vientiä?
Kommentit (20)
Ei kelpaa kenellekään, hyi olkoon!
Aivan varmasti jollekin kelpaa. Ajattele vaikka jotakin hädässä olevaa nuorta yh:aa.
Bongasin vaan miehen salaisen nettitreffi-ilmoituksen, jossa hakee seuraa 26-36-vuotiaista naisista... Että pitääkö mun nyt laittaa se kiertoon ihan itse vai bongaako joku hemaiseva hempukka sen nyt tuolta mun jaloista pyörimästä, niin ei tarttis itse nähdä vaivaa...
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:12"]
Bongasin vaan miehen salaisen nettitreffi-ilmoituksen, jossa hakee seuraa 26-36-vuotiaista naisista... Että pitääkö mun nyt laittaa se kiertoon ihan itse vai bongaako joku hemaiseva hempukka sen nyt tuolta mun jaloista pyörimästä, niin ei tarttis itse nähdä vaivaa...
[/quote]
Sika kiertoon oitis. Yksin taitaa silti jäädä.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:12"]
[/quote]
Sika kiertoon oitis. Yksin taitaa silti jäädä.
[/quote]
Kyllä mä luulen, että sillä jtain panoja on ainakin ollut. Mutta en jaksa tällaista peliä kyllä seurata. Saa nyt sitten tosissaan olla sinkku ja asua yksin, kun sellaista viesteissä kuuluttaa.
Oho, no kävipä köpelösti. Laita pihalle vaan. Ei se kyllä kenellekään tuon ikäiselle kelpaa.
Oikeastihan tuo todellakin kelpaa suurimmalle osaa av-mammoista! Kunhan vaan pääsee parisuhteeseen. Ei muulla niin väliä ole!
No, olen 25v ei kelpaa.Liian vanha ja alkava kalju, rahoilla lesoilu ei tee minuun vaikutusta .Materialistisen kuuloinen, minua kiinnostaa ihmisessä se mitä hän on ei se mitä hänellä on... En usko että kelpaisi itseäni 10 vuotta vanhemmallekkaan?
Kyllä se varmaan jonkun sais. Monillehan parisuhde on loppujen lopuksi kiinni siitä, onko toinen mukava vai ei - ei niinkään siitä, minkä näköinen on tai pajonko on omaisuutta. Mukavuudestahan aloituksessa puhuttiin aika vähän. No joo, valehteleva kumppani nyt tuskin on ihan ideaalinen, mutta voihan se alkuunpäästyään parantaa tässä suhteessa. Tai ehkä se alkuunpääsy riittää, eikä hän haekaan pitempiaikaista suhdetta. Tosin sit juuri ne, jotka hakee lyhyitä suhteita, on usein melko kiinnostuneita siitä ulkonäöstä.
Sitä yh:ta tämmöinen mies tuskin kuitenkaan saa, eiköhän yh ole jo läksynsä oppinut, eikä toista kertaa sorru samaan?
AApeen kannattaa kuitenkin panna mies pihalle, eikä jäädä odottelemaan, että joku toinen sen korjaa mukaansa. VOi nimittäin olla, että jos miehellä kerran on ollut panoja tässä välillä, hän aikoo jatkossakin vain treffailla niitä avioliittonsa ohella, eikä lähdekään oma-aloitteisesti pysyvästi kenenkään matkaan. Silloin aapee joutuu odottamaan ikuisesti...
Kuka se kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse...
Et kelpaa.
Ei kelpaa kuule edes meikäläinen, 35 vee. Eli sama palkka 188cm, 86kg, ihan hyväkroppainen kaveri.
Vituttaa tollaset luuserit, jotka luulee ottavansa vaan rusinat pullasta. On naimisissa, että saa kodinhoidon, mutta etsii samalla koko ajan pildee muualta. Sitten suoraan vaimon huomasta nuoren naisen luo. Tämä nyt ei siinä onnistu, mutta parempi olisi jos ap laittaisi heti pellolle (mitä edes odottelet?). Heräisi herra todellisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:06"]Ei kelpaa kuule edes meikäläinen, 35 vee. Eli sama palkka 188cm, 86kg, ihan hyväkroppainen kaveri.
[/quote]
Mikset kelpaa? Mistä olet etsinyt, ilmeisesti vääristä paikoista?
Ei kelpais edes viisikymppiselle.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:06"]Ei kelpaa kuule edes meikäläinen, 35 vee. Eli sama palkka 188cm, 86kg, ihan hyväkroppainen kaveri.
[/quote]
Mikset kelpaa? Mistä olet etsinyt, ilmeisesti vääristä paikoista?
[/quote]
26-vuotiaille misukoille?
Ei kelpaa