Minkälaisia TALVIkenkiä nuorenne käyttävät?
Kommentit (14)
Reinot. Juuri ostettiin talveksi uudet, edellisistä oli jo pohjat niin kuluneet.
Halpahallista löytyi melko edullisesti tekonahkaiset nilkkurit, mustat, joku solki koristeena ja korkoa muutama sentti
Veikkaan että teinisi haluaa ihan itse valita. Katsele perään sen verran että ostaa käytännölliset.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:02"]
Halpahallista löytyi melko edullisesti tekonahkaiset nilkkurit, mustat, joku solki koristeena ja korkoa muutama sentti
[/quote]
Varmaan todella kestävät ja lämpimät.
Helly hansenin mokkasaappaat. Toisella on puman vastaavat.
Mie käytän perus saappaita ja mustia, nahkaisia piikkikorkonilkkureita :D en osaa kävellä enää ilman korkeita korkoja, ja olen siis 17v.
Tretornin talvitennarit ja sit sellaiset mokkasaappaat.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:13"]
Mie käytän perus saappaita ja mustia, nahkaisia piikkikorkonilkkureita :D en osaa kävellä enää ilman korkeita korkoja, ja olen siis 17v.
[/quote]
Kannattaisi tehdä palvelus jaloillesi ja opetella.
ääni tretornin talvitennareille. oon käyttänyt niitä jo kolme talvea, eikä oo kertaakaan jalat kastuneet tai palelleet
Nuorilla aikuisilla näkyy paljon siroja maihareita ja chelsea bootseja. :)
Paras joululahja pari vuotta sitten oli huopatossut ♡ t. 20v
Puman jotkut talvitennarit koossa 43 kävi isänsä kanssa ostamassa Intersportin alesta, maksoivat 39€ kun norm hinta oli 89€. Ehkä sitä jotkut toisetkin tarttee ostaa, mutta vielä menee syyskengissä.