Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpaa on ärsyträvämpää lukea...

Vierailija
06.11.2014 |

blogia, joka on kirjoitettu kirjakielisesti, vai blogia, joka ei ole? Olen perustamassa nyt juuri blogia, ja mietin, kumman ratkaisun tekisin :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä sit vaan tulemaan niin päästään jauhamaan!

Vierailija
22/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni: Lauserakenteesi ja subjektiviittaukset ovat jotenkin sekavia. Tekstiäsi on vaikea ymmärtää ensilukemalta ja jokainen lause on luettava uudelleen, ihan riippumatta siitä, käytätkö puhekieltä vai kirjakieltä. Sisältö ei enää jaksa kiinnostaa kun jo pelkkä lukeminen on työläistä. Minulle on täysin yhdentekevää korjoittasko bloggari kirjakieltä vai puhekieltä, kunhan teksti on sujuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä mitään linkkiä voisi laittaa, kun sitten te ajattelisitte, että tämäkin ketju olisi vain blogini mainostamista... Ja uskon, että ketään lukijaa ei voisi vähempää kiinnostaa jos menee vähän kumpit ja kunpit sekaisin ;) Tiedoksenne kirjoitin viime keväänä viisi laudaturia, kyllä on kielioppi hallussa. Mutta etteköhän te viimeistään mun nimen kyylää ensivuoden verotiedoista parhaiten tienaavien nuorten joukosta!

terkuin itkunaurava ap

Vierailija
24/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kirjoittaako, damn you iPhone

Vierailija
25/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:38"]

Mielipiteeni: Lauserakenteesi ja subjektiviittaukset ovat jotenkin sekavia. Tekstiäsi on vaikea ymmärtää ensilukemalta ja jokainen lause on luettava uudelleen, ihan riippumatta siitä, käytätkö puhekieltä vai kirjakieltä. Sisältö ei enää jaksa kiinnostaa kun jo pelkkä lukeminen on työläistä. Minulle on täysin yhdentekevää korjoittasko bloggari kirjakieltä vai puhekieltä, kunhan teksti on sujuvaa.

[/quote]

kiitos mielipiteestäsi! mikä on subjektiviittaus :o ps. googlasin. ei löytynyt ;))

terkuin ap!

Vierailija
26/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi laudaturia, mutta puhelimella et osaa kirjoittaa..

Vierailija
27/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:44"]

Viisi laudaturia, mutta puhelimella et osaa kirjoittaa..

[/quote]

No eiks täällä amiksia muutenkin enemmän arvosteta? Mähän oon vaan tuleva tyhjäntoimittaja-akateeminen! Viimeeksi kun ylioppilaskirjoituksiin osallistuin, puhelimella kirjoittaminen ei ollut ainevaihtoehto;)

Pysytäänkö aiheessa?

Terkuin pian ärsyyntyvä ap!

Vierailija
28/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on aika raju mimmi.... blogia odotellessa ;)

Vierailija
29/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämä ei olisi totta..!

Vierailija
30/30 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 00:42"]Kunpa tämä ei olisi totta..!
[/quote] ai siis minkä toivot olevan epätotta?? Sen että syyttä suotta mua haukutaan vauvapalstalla vaikka pyysin vaan apua? Niin mäkin... tosi hauskaa lytätä nuoria bloggaajanalkuja. ootte niin negatiivisia!! terkuin ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi