Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpaa on ärsyträvämpää lukea...

Vierailija
06.11.2014 |

blogia, joka on kirjoitettu kirjakielisesti, vai blogia, joka ei ole? Olen perustamassa nyt juuri blogia, ja mietin, kumman ratkaisun tekisin :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kirjoitustyylisi on sama kuin otsikossa niin en pystyisi lukemaan blogiasi.

Vierailija
2/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hohhoh, onpa kamalaa kun mammapalstalla tekee lyöntivirheen puhelimella, ja kunpa-sanan kirjoitti koolla. C'mon. Sitä paitsi, monet suositut bloggaajat eivät osaa yhdyssanojakaan. terkuin fiksua vastausta toivova ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kunpa-sanan kirjoitti M:llä... univelat painaa.

Vierailija
4/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kestäisit mitään kritiikkiä jos alkaisit bloggaamaan. Vedit jo ensimmäisestä kommentista herneen nenään.

Vierailija
5/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:55"]

siis kunpa-sanan kirjoitti M:llä... univelat painaa.

[/quote]

Kirjoitit vahingossa oikein, koska olit väsynyt?

Vierailija
6/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitusvirhe ei varmaan liittynyt varsinaisesti kirjaimeen vaan lauserakenteeseen lähinnä, vaikea lukea jos näin kirjoittaisit blogia. 

Vierailija
7/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiks ne suosituimmat blogit ookkin sellaisia, missä bloggaaja kommentoi kaikkeen raivokkaasti ;D Ja joo, kunpa kirjoitetaan N:llä ihan oikeestioikeesti, välillä vaan lipsahtaa tänne av:lle puhekielinen versio niin multa kuin muutamalta muultakin. Mutta hei, niitä vastauksia? Kerran te mammat innostuitte jo nyt tylyttämään mua näin rankalla kädellä, mun blogista varmaan saisitte varmaan lisää puitavaa kuhan sen nyt pystyyn pistän! Terkuin huvittunut ap.

Vierailija
8/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös myös puhetyyliä voi kirjoittaa jossain määrin oikein?

Mä lähtisin rennolle, mutta oikeaoppiselle linjalle. En mihinkään jäykkään oppikirjatekstiin.

Vierailija
9/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, eli ... ja jännitystä nostattava kysymyksen poikkipistäminen on bloggaajalle ihan nounou?:D pitääpä muistaa!

Vierailija
10/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, kiitos vastauksestasi! Niin mä vähän meinasinkin.

Vierailija
11/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 16:58"]

Tuskin kestäisit mitään kritiikkiä jos alkaisit bloggaamaan. Vedit jo ensimmäisestä kommentista herneen nenään.

[/quote] Ps en ole mikään mamma T. 25 v opiskelija

Vierailija
12/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ei olisi näitä provoja.

Vierailija
13/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:07"]

No, eiks ne suosituimmat blogit ookkin sellaisia, missä bloggaaja kommentoi kaikkeen raivokkaasti ;D Ja joo, kunpa kirjoitetaan N:llä ihan oikeestioikeesti, välillä vaan lipsahtaa tänne av:lle puhekielinen versio niin multa kuin muutamalta muultakin. Mutta hei, niitä vastauksia? Kerran te mammat innostuitte jo nyt tylyttämään mua näin rankalla kädellä, mun blogista varmaan saisitte varmaan lisää puitavaa kuhan sen nyt pystyyn pistän! Terkuin huvittunut ap.

[/quote]

No ei kyllä kirjoiteta. Kunpa ja kumpi on eri asioita.

Vierailija
14/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiva tietää ettet ole mamma :D
t. 19v ap

Vierailija
15/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:07"]

[/quote]

No ei kyllä kirjoiteta. Kunpa ja kumpi on eri asioita.
[/quote] hei ei jooko trolleja, kaipasin ihan oikeasti vastausta! :(

Vierailija
16/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituimmat blogit...eli haluat että jengi jauhaa susta p***aa tällä palstalla. 

Vierailija
17/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois just kiva jos musta jauhettais paskaa täällä! Sehän meinais vaan sitä, että mulle postiteltais kaikkia kivoja ilmaistuotteita, kun oisin suosittu:Dd No ei mut, ihan viattomasti päätin kysyä teiltä kanssapalstalaisilta yksinkertaista kysymystä. Terkuin ap!

Vierailija
18/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 17:07"]

[/quote]

Kunpa kirjoitetaankin N:llä, mutta kumpi/ kumpaa M:llä. "Kunpa voisinkin lähteä matkalle", " Kumpi näistä on kauniimpi?", "Kumpaa arvostat enemmän?" jne.....

Vierailija
19/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat niin teiniltä. Ai katos niinhän kerroitkin olevasi.

Vierailija
20/30 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ainakin mulla on elämä edessä, toisin kuin eräillä mammoilla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi