Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada anoppi ruotuun?

Vierailija
02.09.2006 |

Anoppi on koko avioliittomme aikana puuttunut asioihimme. Tällä hetkellä meillä miehen kanssa menossa paha kriisi ja nyt anoppi käy aivan kuumana.

Hän kun on tilanteen tajunnut ja syyttää asioista tietenkin minua. Sain häneltä pitkän kirjeen, missä hän puuttui meidän parisuhdettamme koskeviin asioihin todella inhottavasti. En ole vielä kirjeeseen mitään vastannut, enkä ehkä aiokaan. Haluaisin katkaista välit anoppiin kokonaan, mutta mies ei todella halua. Hän vain haluaisi unohtaa koko asian.

Mitä teen, toisaalta tekisi mieli haukkua se akka alimpaan h*****iin, toisaalta vain olla cool ja jättää asia omaan arvoonsa. Jollain tapaa pitäisi kuitenkin saada viesti perille, että nyt mentiin liian pitkälle.

Parisuhdettamme tämä kaikki rassaa tosi paljon, koska koen etten saa mieheltäni tässä asiassa täyttä tukea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette muusta sovi niin tosta kuitenkin pitää.

ei se anoppi teidän asioihin voi puuttua jos sille ei kukaan kerro mistään.

ja sitten pyydät miestäsi sanomaan anopille että te pidätte huolen omista asioistanne. älä itse ala tapella. miehes velvollisuus on pitää äitinsä kurissa.

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se että poistin koko anopin elämästäni. Joidenkin kanssa ei mikään muu onnistu. Pakko oli todeta näin 15 vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin saa " kuriin" niin, että miehesi kanssa pääsisitte yhteisymmärrykseen ja sopimukseen teidän perheen rajoista, ja sitten olisi miehesi asia hoitaa asia äitinsä kanssa, jos anoppi ei näitä rajoja kunnioita.

Munkin anoppini on puuttunu elämäämme todella epäasiallisesti. Asuttiin pitkään kaukana hänestä ja kun muutettiin lähemmäs, tuli ongelmia. Meillä on onneksi asiasta samanlainen näkemys mieheni kanssa.

Vierailija
4/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jotakuinkin. Ettei näe liian usein:) Meillä välimatkaa tulee reilu 400 km, joten anoppi ei tuppaa liian usein kylään. Ja nyt kun meillä on pieni vauva niin olen sanonut että me lähdemme sinnepäin kyläilee vasta sitten kun lapsi on vanhempi.. olen ehkä ilkeä mutta näin on pakko toimia. On se haukkunut mut muille suvun jäsenille, en kuulemma osaa hoitaa lastani ja tarpeettomasti " rääkkään" kun en anna nukkua syönnin jälkeen.. Tarkoitti tapaani röyhyttää ensin että saisi sitten paremmin nukuttua.. se on siis rääkkäystä..

Että silleesti minun " rakas anoppi"

Mutta en anna lannistaa, annan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos...

Tsemppiä vaan kaikille joilla on ihana anoppi:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi