Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla olen pannut merkille naisten perseistä

Vierailija
06.11.2014 |

Vaikuttaa siltä, että naisen perseestä katoaa volyymiä aikamoiseen tahtiin, kun ikää alkaa olla yli 40. Olen vähän yllättynyt, koska en ole ikinä aikaisemmin katsellut ns. vanhempien naisten pehvoja. Salilla kuitenkin aika helposti huomaa, että monelta katoavat pakarat vanhemmiten..

Sama kohtalo odottaa varmaan minuakin. Nautin siis lihaisasta perseestäni vielä kun voin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:10"]

JLo:n perse nyt onkin poikkeuksellisen hyvä, mutta se onkin eri rotua kuin me(?). Afroamerikkalaisillakin on ihan erilaiset pehvat kuin suomalaisilla. Niillä ne tyynyt varmaan säilyvät pidempään.

[/quote]

Juuri hetki sitten oli lehdissä tarinoimassa JLo:n pt, jonka mukaan JLo treenaa ahteriaan joka toinen päivä, joka 10. kerran vaihtuvalla treenillä. Kenellä tahansa pysyy perse kuosissa, jos treenaa sitä 4krt/vko. Että jumpalle vaan, mars.

Vierailija
22/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset kuihtuu, jos ei niitä treenaa. Lihaskatoa voi ehkäistä ihan samoilla konsteilla kuin niitä muutenkin kasvatetaan. Kyykkyä vaan, niin takapuoli pysyy kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin oikeasti pakko keskittyä katsomaan vaikka ikkunasta ulos, ettei katse osuisi näihin kurppapyllyihin! Homma vaan on niin, että kun poljen itse kuntopyörällä ja pidän päätä ja niskaa rennosti pienessä alakenossa ja selkää suorana, on näköyhteys kutakuinkin suoraan edessä crosstrainerilla huitovan n. 165-senttisen henkilön peräpeiliin.

Tässä on siis kyse ergonomiasta! :D

Ap

Vierailija
24/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit olla onnellinen, jos sun murheet on tota luokkaa!

Vierailija
25/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumala miten tyhjää elämää jotkut viettää! Miten teillä riittää aikaa pohtia toisten perseitä tuollaisella innolla? Nyt on pakko lähteä tältä palstalta ja hankkia elämä, ja sellainen elämä johon ei kuulu perseiden analysointi.

Vierailija
26/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soromnoo sitten vaan!

Vierailija
27/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki keskitykään salilla vain omaan treeniinsä..

Vierailija
28/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:24"]

Eikö kaikki keskitykään salilla vain omaan treeniinsä..

[/quote]

Mäkin luulin. Höh.

Vierailija
29/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:20"]

Voi jumala miten tyhjää elämää jotkut viettää! Miten teillä riittää aikaa pohtia toisten perseitä tuollaisella innolla? Nyt on pakko lähteä tältä palstalta ja hankkia elämä, ja sellainen elämä johon ei kuulu perseiden analysointi.

[/quote]

Mä olen ass-enthusiast! Perseet kiinnostaa aina! No ei vaiskaan, mutta sun elämä se vasta tyhjältä vaikuttaakin, kun et tunnu pääsevän tästä palstasta eroon ja availet keskusteluja, jotka on sun mielestä tyhmiä.

Vierailija
30/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:12"]Minä plen 43-v ja edelleen saan kiitosta pyöreästä, kiinteästä pepustani :).
Ne lautapeput on niitä kuivakoita luurankoja.
[/quote]

Kyllä minä oon nähny myös muuten pyöreiden ihmisten omistamia lättäpeppuja. Vaikka alit ja selkämakkarat löytyy on pakarat suunnilleen kuopallaan. Ei se aina laihuudesta ole kiinni.

Itse olen vielä näin 30-vuotiaana tyytyväinen sekä lihaksikkaaseen, että rasvalliseen peppuuni. Jos iäk myötä lihas katoaa, nii toivon, että edes rasva pysyisi! Ne kuoppapeput on oikeesti aika creepyjä

Vierailija
31/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 15:12"]Minä plen 43-v ja edelleen saan kiitosta pyöreästä, kiinteästä pepustani :). Ne lautapeput on niitä kuivakoita luurankoja. [/quote] Kyllä minä oon nähny myös muuten pyöreiden ihmisten omistamia lättäpeppuja. Vaikka alit ja selkämakkarat löytyy on pakarat suunnilleen kuopallaan. Ei se aina laihuudesta ole kiinni. Itse olen vielä näin 30-vuotiaana tyytyväinen sekä lihaksikkaaseen, että rasvalliseen peppuuni. Jos iäk myötä lihas katoaa, nii toivon, että edes rasva pysyisi! Ne kuoppapeput on oikeesti aika creepyjä

[/quote]

Mä olen juuri tuollainen että läskiä löytyy mutta perse on littana. On ollut ihan nuoresta asti aina leveä mutta littana takapuoli. Silloin kun olin hoikka, oli pakaroiden sivuilla miesmäisesti suoranaiset kuopat tosiaan. Läskimpänä on tasaisempi lättänä-lahnaperse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän