Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimin sanomisista

Vierailija
02.09.2006 |

Luin sen Iltsarin jutun ja vähän hymähdin tälle: " Ei raskaus anna oikeutta syödä mitä mieli tekee."

En tiedä muista, mutta mielestäni vähän ihmeellisesti ja jyrkästi muotoiltu lause. Vai voisitko kuvitella sanovasi raskaana olevalle ystävällesi Saimia mukaillen: " Sinulla ei todellakaan ole oikeutta syödä mitä mielesi tekee!"

Tuli vähän semmoinen olo, että Saimi pistäisi varmaan julkiseen häpeäpuuhun ne mammat, jotka " lihovat" raskausaikana liikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ystävä kärsiikin helvetillisestä pahoinvoinnista, silloin todellakin syödään mitä mieli tekee. Että pysyis edes se sisällä. Ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh ap.. no, en vaan ymmärrä miten tota saimia täällä jaksetaan ruotia. tunnen hänet ja tiedän mitä oikeasti ajattelee, on fiksu, jalat-maassa tyyppi.

Vierailija
4/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin että meillä sitten toimitaan niin ja näin, noin ei kyllä ikinä.

Oli niin helppoa puhua kun ei ollut mitään kokemusta asioista.

Antaa Saimin puhua, mitäs tuosta...

Enemmän ihmettelen sitä ulkonäkökommenttia, ei ole tainnut vilkaista aikoihin peiliin...

Vierailija
5/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä sitten jaksaa itteensä ottaa, se on asia erikseen. Saimi syököön mitä tykkää, minä syön mitä minä tykkään : )

Vierailija
6/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin itse tekstistä, että hän kaipaa lempiruokiaan sushia ja homejuustoa, joita ei voi syödä raskausaikana.

Jos toimittaja on vaikka vähän vielä asetellut sanat omaan järjestykseensä niin sinä sitten innokkaana ottamaan nokkiisi.

Ja tulet vielä avauksenkin asiasta tänne esittämään...~HUO-KA-US ~

Vierailija
7/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeenkin. Nyt toisen raskauden aikana olen hieman tarkemmin miettinyt, mitä suuhuni pistän ja jättänyt muutamia pizzoja väliin. Eli olen kyllä samaa mieltä Saimin kanssa. Enkä ole mikään langanlaiha friikki, mutta ei raskaus ole mikään syy ryhtyä elämään epäterveellisesti; syödä kaikkea ja lopettaa liikunta ja muu elämä; vaikka eihän sitä oikeasti jaksa lähteä ulkoilemaan tai salille, kun väsyttää niin pirusti.

Vierailija
8/8 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken ehkä asioita niin kärkkäästi ilmaisisi..eikä se minusta muille kuulu miten kukin syö.

Itsehän ne kilot on sitten kannettava jos haluaa syödä liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi