Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Lunta sataa!

Vierailija
06.11.2014 |

Vantaalla tulee lunta. Ei valitettavasti taida vielä jäädä maahan. Muita jotka tykkää lumesta? :)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla koko talven ajan lämpötila plussan puolella.

En kaipaa yhtään lunta, enkä myöskään liukkautta.

Vierailija
22/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:00"]

Turussakin!

[/quote]

Joo, mutta kuulemma muuttuu päivän aikana rännäksi ja sitten vedeksi. Ei siis mitään uutta auringon alla. Tosin on tämä ihan kivaa niin kauan kuin tätä kestää. Tuo ainakin valoa päivään.

[/quote]  Juu rännäksi muuttui jo. Ekat hiutaleet sentään oli kunnolliset.

[/quote]

Ai, kyllä täällä vielä tulee ihan kunnon hiutaleita, ei räntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl jotain näkyy maahankin jäävän Helsingissä :) Tosin eiköhän se kohta jo katoa. Kyllä minä ainakin kaipaan kunnon lumista talvea, viime talvi oli ihan surkea.

Vierailija
24/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa valittaa taas talven ja lumen vihaajat. Ap halusi kuulla on muita, jotka Tykkäävät lumesta ja talvesta.....Että perustakaa oma ketju masentavat lumen vihaajat
Mutta siis, IHANAA että sataa lunta. Lapsen kanssa kotona saikulla ja katsellaan lumisadetta sisällä. Eilen jo pidettiin yhdessä peukkuja pystyssä kun säätiedotuksessa luvattiin lunta ja tänään on fiilistelty :) Kohta lähdetään tonne tuiskuun käyttämään koiraa lenkillä :). Mä oon varmaan enemmän innoissani kun 4 vuotias...
Tuskin pysyy maassa kun huomiseksi luvattu vesisadetta mutta Nyt on hyvä fiilis fiilistellä tätä hetkeä. Terkut vaan itä-vantaalta.

Vierailija
25/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumeton talvi on niin masentava, siis mun mielestä. Ei voi hiihtää, lasketella, luistella tai laskea pulkkamäkeä. Tai tehdä lumilinnoja ja lumienkeleitä. Ja entäs lumilyhdyt? Musta on ihanaa kun lumi narskuu jalkojen alla ja ilma on kirpeä. Lumi tuo valoa ja lumisade on niin kaunista. On ihanaa kun puiden oksat valkoisia ja järvet jäässä. Ja mun äidinkieli on aika karseaa. :) Mut ei haittaa kun lunta sataa. Ja joulu on tulossa. Oon tänään vähän höperö, taitaa olla hormoonit.

Vierailija
26/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Lumeton talvi on niin masentava, siis mun mielestä. Ei voi hiihtää, lasketella, luistella tai laskea pulkkamäkeä. Tai tehdä lumilinnoja ja lumienkeleitä. Ja entäs lumilyhdyt? Musta on ihanaa kun lumi narskuu jalkojen alla ja ilma on kirpeä. Lumi tuo valoa ja lumisade on niin kaunista. On ihanaa kun puiden oksat valkoisia ja järvet jäässä. Ja mun äidinkieli on aika karseaa. :) Mut ei haittaa kun lunta sataa. Ja joulu on tulossa. Oon tänään vähän höperö, taitaa olla hormoonit.
[/quot[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Lumeton talvi on niin masentava, siis mun mielestä. Ei voi hiihtää, lasketella, luistella tai laskea pulkkamäkeä. Tai tehdä lumilinnoja ja lumienkeleitä. Ja entäs lumilyhdyt? Musta on ihanaa kun lumi narskuu jalkojen alla ja ilma on kirpeä. Lumi tuo valoa ja lumisade on niin kaunista. On ihanaa kun puiden oksat valkoisia ja järvet jäässä. Ja mun äidinkieli on aika karseaa. :) Mut ei haittaa kun lunta sataa. Ja joulu on tulossa. Oon tänään vähän höperö, taitaa olla hormoonit.
[/quote]

Ja taas unohtu ap.

Vierailija
27/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Ketjussa valittaa taas talven ja lumen vihaajat. Ap halusi kuulla on muita, jotka Tykkäävät lumesta ja talvesta.....Että perustakaa oma ketju masentavat lumen vihaajat
Mutta siis, IHANAA että sataa lunta. Lapsen kanssa kotona saikulla ja katsellaan lumisadetta sisällä. Eilen jo pidettiin yhdessä peukkuja pystyssä kun säätiedotuksessa luvattiin lunta ja tänään on fiilistelty :) Kohta lähdetään tonne tuiskuun käyttämään koiraa lenkillä :). Mä oon varmaan enemmän innoissani kun 4 vuotias...
Tuskin pysyy maassa kun huomiseksi luvattu vesisadetta mutta Nyt on hyvä fiilis fiilistellä tätä hetkeä. Terkut vaan itä-vantaalta.
[/quote]

Haha ollaan samalta alueelta :) Nyt tulee isoja hiutaleita ja maa on ihan valkea. Ihanaa! Mä kans juoksin ympäri kämpää ja hihkuin että lunta tulee ja lapsi ihmetteli että mitäs nyt. :D

Vierailija
28/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Ketjussa valittaa taas talven ja lumen vihaajat. Ap halusi kuulla on muita, jotka Tykkäävät lumesta ja talvesta.....Että perustakaa oma ketju masentavat lumen vihaajat
[/quote]

Haha ollaan samalta alueelta :) Nyt tulee isoja hiutaleita ja maa on ihan valkea. Ihanaa! Mä kans juoksin ympäri kämpää ja hihkuin että lunta tulee ja lapsi ihmetteli että mitäs nyt. :D
[/quote]

Ja taas unohtu se hemmetin ap. Ei kai sillä mitään väliä ole. Lupaan oli viimenen kerta...

Vierailija
31/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Ketjussa valittaa taas talven ja lumen vihaajat. Ap halusi kuulla on muita, jotka Tykkäävät lumesta ja talvesta.....Että perustakaa oma ketju masentavat lumen vihaajat
[/quote]

[/quote]

Ja taas unohtu se hemmetin ap. Ei kai sillä mitään väliä ole. Lupaan oli viimenen kerta...
[/quote] Joo, isoja ihania hiutaleita ja maa on päällisinpuolin valkea! Voi kun pysyis maassa, mutta eipä taida vielä jäädä. Mä rakastan lunta, lumilyhtyjä, erilaisten lumiukkeleiden ja hahmojen tekemistä ja mäenlaskua. Just hommasin ittelleni lumilaudan tykötarpeineen, uusi harrastuskin siis odottaa kunhan lunta on tarpeeksi :). Nyt ylös, ulos ja nauttimaan ekasta lumimyräkästä. Lapsi jo hihkuu haalari päällä eteisessä :)

Vierailija
34/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:11"]

Jyväskylän seudulla ei vielä yhtään lunta.

[/quote]

Ei ole ei :/
[/quote] ennusteen mukaan yöllä alkaa satamaan

Vierailija
35/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih!! Mä niin ootan, et meilleki tänne Jyväskylän seudulle tulis lumisade pian! :) Rakastan lunta ja rakastan talvea! :)

Vierailija
37/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:12"]Ketjussa valittaa taas talven ja lumen vihaajat. Ap halusi kuulla on muita, jotka Tykkäävät lumesta ja talvesta.....Että perustakaa oma ketju masentavat lumen vihaajat
[/quote]

[/quote]

[/quote] Joo, isoja ihania hiutaleita ja maa on päällisinpuolin valkea! Voi kun pysyis maassa, mutta eipä taida vielä jäädä. Mä rakastan lunta, lumilyhtyjä, erilaisten lumiukkeleiden ja hahmojen tekemistä ja mäenlaskua. Just hommasin ittelleni lumilaudan tykötarpeineen, uusi harrastuskin siis odottaa kunhan lunta on tarpeeksi :). Nyt ylös, ulos ja nauttimaan ekasta lumimyräkästä. Lapsi jo hihkuu haalari päällä eteisessä :)
[/quote]

Jep. Sama täällä! Heti kun lapsi herää päiväunilta niin lähetään ulos riehumaan! :)

Ap

Vierailija
38/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kade! T. Lähi-Idän kuumuudessa asuva Suomen talvesta haaveileva :)

Vierailija
39/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/40 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäellä jo maa valkoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi