Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako parisuhteessa spontaanisti koskea toisen intiimialueille?

Vierailija
06.11.2014 |

Eli otsikon kysymys. Minun mielestäni on normaalia, että parisuhteessa saa hipeltää toista myös sieltä. Ei nyt niin, että käsi on jatkuvasti toisen haaroissa, mutta esimerkiksi esilämmittelynä. Mies taas ei anna minun koskea itseensä koskaan ellei ole ensin sovittu keskustellen, että nyt harrastetaan seksiä. Miehen mielestä koskettelu on pervoa eikä hän usko, että parisuhteessa olevat ihmiset yleisesti tekisivät niin. Kunnioitan toki miestäni, jos hän ei halua kosketusta, mutta kumpi on ns. oikeassa ja kumman tyyli on "normaalimpi"?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt satunnaista koskettamista kieltäisi, mutta onhan se outoa, jos se on jokapäiväistä "hellyyden osoittamista". Sen voi tehdä ihan sivistyneestä intiimialueet rauhaan jättäen. Joku pepun koskettelu vielä OK, mutta koura haaroissa? On se vähän liikaa, jos ei ole aikeita hypätä saman tien sänkyyn. Tuntuu varmaan miehestäkin härnäämiseltä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
22/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä usein koskettelen miehen "vehkeitä" vaikka telkkaria katsellessa kahden kesken, leikin ja hyväilen :) aina se pystyyn nousee, mutta harvoin se johtaa mihinkään.
Mutta kaikilla on omat rajansa ja niitä pitää kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me halaillaan, pussaillaan ja hipsutellaan ja kosketellaan toisiamme melkeen huomaamatta kun ollaan lähekkäin. Ihan vaan telkkaria kahtoessa, toisen ohi kulkiessa tms. Taputellaan pyllylle ja niin edelleen. Meille ainakin normaalia.

Vierailija
24/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei saa. Kumpikaan ei vain tykkää siitä, että yhtäkkiä isketään intiimialueiden kimppuun. Sen sijaan halaillaan, pussaillaan ja silitellään päivittäin.

Vierailija
25/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:01"]

Jos hellyydenosoitukset alkavat olla enimmäkseen seksuaalisia tulee ahdistus.

[/quote]

Näinpä! Meillä ainoat saamani hellyyden osoitukset tuppaavat olemaan seksuaalissävytteisiä, ja sitten mies ihmettelee, kun joskus loukkaannun siitä, että tullaan sitä alapäätä hinkuttamaan, kun yritän rauhassa lukea tms.

Vierailija
26/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhotti exän spontaani hipeltely alapään alueelta...

Vierailija
27/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään niin kuin molemmat tahtoo: minä saatan välillä ohimennen silitellä miehen etumusta, mutta hän tietää, etten tahdo yllätyskosketuksia alapäähäni. Molemmat saa mitä haluaa :) seksistä ei kyllä sovita erikseen, mutta minä haluan kosketuksen alapäähän tai rintoihin pääsääntöisesti vain tilanteen ollessa ns jo päällä. Pepulle taputtelu on ok muulloinkin. Mutta eiköhän nämä asiat yleensä hioudu vuosien saatossa, jos vain on kiinnostunut kuuntelemaan, mitä toinen haluaa ja mitä ei, ja uskaltaa myös kertoa omista tunteistaan.

Vierailija
28/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä pitänyt siitä että toinen tunkee tuosta noin vain kätensä housuun tai kähmii paidan alta, edes huumorimielessä. Tulee alistettu olo. Exä teki tätä usein ja kovakouraisesti ja älysi vasta siinävaiheessa kun upotin kynteni farkkujen läpi hänen kasseihinsa, tehostaen elettä hullunkiilto silmissä. Ei kuulema tehnyt mieli seksiä sen jälkeen.

Vierailija
29/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:28"]

Meillä mennään niin kuin molemmat tahtoo: minä saatan välillä ohimennen silitellä miehen etumusta, mutta hän tietää, etten tahdo yllätyskosketuksia alapäähäni. Molemmat saa mitä haluaa :) seksistä ei kyllä sovita erikseen, mutta minä haluan kosketuksen alapäähän tai rintoihin pääsääntöisesti vain tilanteen ollessa ns jo päällä. Pepulle taputtelu on ok muulloinkin. Mutta eiköhän nämä asiat yleensä hioudu vuosien saatossa, jos vain on kiinnostunut kuuntelemaan, mitä toinen haluaa ja mitä ei, ja uskaltaa myös kertoa omista tunteistaan.

[/quote]

Onpa kiva kuulla etten ole näiden tuntemusteni kanssa ainut. Ajattelen kanssasi täysin samalla tavalla! Ex taas piti minua outona ja traumatisoituneena ja käski menemään asian tiimoilta hoitoon. Kiva kun ei saa ymmärrystä omien mieltymysten kanssa vaan piti mollata... Sehän saa haluamaan kosketusta ihan varmasti. Tää ketju on saanut mut ymmärtämään että ero todellakin oli oikea ratkaisu...

t. 8

Vierailija
30/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:28"]

[/quote]

Onpa kiva kuulla etten ole näiden tuntemusteni kanssa ainut. Ajattelen kanssasi täysin samalla tavalla! Ex taas piti minua outona ja traumatisoituneena ja käski menemään asian tiimoilta hoitoon. Kiva kun ei saa ymmärrystä omien mieltymysten kanssa vaan piti mollata... Sehän saa haluamaan kosketusta ihan varmasti. Tää ketju on saanut mut ymmärtämään että ero todellakin oli oikea ratkaisu...

t. 8
[/quote]

29 jatkaa vielä. Mielestäni seksuaalisuus on kaikissa muodoissaan niin tärkeä ja toisaalta herkkä asia, että siitä pitää todella pystyä puhumaan ja löytää molemmille sopivat tavat. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta toista pitää pystyä ymmärtämään ja kuuntelemaan, ja keksiä sitten yhdessä, miten löytyy ratkaisu, joka tyydyttää molempia. Mieheni on muissakin asioissa hyvin huomaavainen, ja koska kokemusta minulla ei muista miehistä ole, otan hänen suhtautumistapansa välillä liiankin itsestäänselvyyksinä :) Tärkeintä tässä ja muissakin asioissa on kommunikaatio!

Vierailija
31/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:11"]

Monesti pitelen spontaanisti miehen pippelistä kiinni vaikka telkkaria katsellessa. Jos se siitä "vahingossa" kovettuukin niin seuraa jatkotoimenpide makkarin puolella ;)

[/quote]

Ihana nainen.

Vierailija
32/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se intiimialueiden koskettelu tapahtuu vain ja ainoastaan siellä makkarin puolella.

Vierailija
33/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:33"]

Minä en ole ikinä pitänyt siitä että toinen tunkee tuosta noin vain kätensä housuun tai kähmii paidan alta, edes huumorimielessä. Tulee alistettu olo. Exä teki tätä usein ja kovakouraisesti ja älysi vasta siinävaiheessa kun upotin kynteni farkkujen läpi hänen kasseihinsa, tehostaen elettä hullunkiilto silmissä. Ei kuulema tehnyt mieli seksiä sen jälkeen.

[/quote]Tietysti tuollainen kouriminen on junttimaista ja voi olla ikävää, mutta mielestäni tuo reaktiokaan ei niin hyvä ole suhteen tulevaisuuden kannalta. Se mies ei ole kuitenkaan tarkoittanut pelotella tai satuttaa sinua; naisen alapää on melko tunnoton ja naisen rinta pohjimmiltaan samanlainen kuin miehenkin, vaikka se on erotisoitu taivaaseen ja miehen rinta arkistettu kulttuurisesti. Ihaileva, vaikkakin liiallinen kosketus keskiherkkiin paikkoihin on eri asia kuin pelottelu- tai satuttamistarkoituksessa suoritettu kosketus erityisherkkiin paikkoihin, joihin miehen kivespussi sisältöineen kuuluu. Jos ei tykkää, niin voi vaikka sanoa erittäin vihaisestikin miltä tuntuu ennen kuin tekee jotain muuta. 

Vierailija
34/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän