Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako parisuhteessa spontaanisti koskea toisen intiimialueille?

Vierailija
06.11.2014 |

Eli otsikon kysymys. Minun mielestäni on normaalia, että parisuhteessa saa hipeltää toista myös sieltä. Ei nyt niin, että käsi on jatkuvasti toisen haaroissa, mutta esimerkiksi esilämmittelynä. Mies taas ei anna minun koskea itseensä koskaan ellei ole ensin sovittu keskustellen, että nyt harrastetaan seksiä. Miehen mielestä koskettelu on pervoa eikä hän usko, että parisuhteessa olevat ihmiset yleisesti tekisivät niin. Kunnioitan toki miestäni, jos hän ei halua kosketusta, mutta kumpi on ns. oikeassa ja kumman tyyli on "normaalimpi"?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on mitään "normaalia" vaan kullakin oma tyylinsä. 

Mun mies tykkää kun koskettelen häntä sieltä useita kertoja päivässä vaikka ei sekstaillakaan. Silittelen palleja ja hyväilen penistä, jopa runkkailen. Miehelle tulee vieroitusoireita jos en koskettele ja se luulee että oon jostain vihainen...

No erilaisesta anatomiasta johtuen ja limakalvojen herkkyydestä, niin minä en halua että mun pimpin rakoon kosketellaan milloin tahansa. Mutta päältä saa silitellä ja tisuleita puristella ja kosketella niin paljon kuin haluaa- ja hän haluaa...

Vierailija
2/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on normaali. Toisen rajoja täytyy kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään saa, jos toinen ei pidä siitä.

Vierailija
4/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi estynyt muillakin elämän osa-alueilla?

Kerran hän on tuota mieltä, sinun täytyy tietysti noudattaa hänen toivettaan. Jos taas sinua alkaa ahdistaa (minua ainakin alkaisi!) että pitää aina sopia "nyt harrastetaan seksiä", suhteenne ei ehkä pidemmän päälle toimi, ellei tapanne lähenny toisiaan.

Omana mielipiteenäni sanon, että hipeltäminen on ok kun ollaan muutenkin lähekkäin ja hyväilty toisia esilämmittelyksi. Ohimennen puristaminen tuntuu ärsyttävältä.

Vierailija
5/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiplaillaan ja taputellaan toisiamme usein ohi kulkiessamme ja muutenkin. Sopii meille tämä tyyli.

Vierailija
6/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sopia kumppanin kaa, kirjoittaa ne paperille, kehystää ja kiinnittää olkkarin seinään, että vieraatkin tietävät!

Vierailija
7/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle on oma aikansa ja paikkansa. Mun ex saattoi hipeltää alapäätäni kun olin hänen kainalossaan, vaikka ihan vasta oltiin riidelty. Mun mielestä silloin pitäisi ymmärtää että toinen on vasta rauhoittumassa riidasta eikä halua että intiimialueita räplätään. Mä en pysty mihinkään sovintoseksiinkään jos on huonot fiilikset vielä päällä. Ex taas olisi pystynyt niin tämä selitti hänen tarpeensa räplätä alapäätäni turhan aikaisin... Sama mies myös kouri peppuani ja rintojani aina ohimennen. Itse olisin lähinnä pitänyt siitä että silitellään ja kosketellaan enemmän muuten, kuten silitetään selkää tai annetaan pikku pusu tms. Jos hellyydenosoitukset alkavat olla enimmäkseen seksuaalisia tulee ahdistus.

Vierailija
8/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän miehen munaa ihan muutenvaan kädessä tai annan pusuja

Vierailija
9/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä hyväillään puolin ja toisin sieltäkin. Viimeyönä mies nukahti sormet alapäässäni :D

Vierailija
10/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:02"]

Itse ainakin pidän miehen munaa ihan muutenvaan kädessä tai annan pusuja

[/quote]

Kuulostaa ihan irtomunalta, sori!

Vierailija
11/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on normaalia, että toista hipelöidään hellästi. Päällekäypä koskettelu sitä vastoin ei ole.

Vierailija
12/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on normaalia että ihan sponttaanisesti kosketaan. Eikä se aina johda seksiin.

Vierailija
13/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mielummin pidän että kosketaan vaikka kaulalle hipaisten jne. Minusta intiimialuiden räplääminen "ohimennen" on vastenmielistä. Puhumattakaan siitä että kumppanini herättää minut yöllä usein tähän räpläämiseen. Keskustelkaa. Hyvässä suhteessa keskinäinen kunnioitus ja jos sitä on löytää kyllä tiet.

Vierailija
14/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti pitelen spontaanisti miehen pippelistä kiinni vaikka telkkaria katsellessa. Jos se siitä "vahingossa" kovettuukin niin seuraa jatkotoimenpide makkarin puolella ;)

Vierailija
15/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:06"]

Meille on normaalia että ihan sponttaanisesti kosketaan. Eikä se aina johda seksiin.

[/quote]

No se tästä vielä puuttuisikin!

Vierailija
16/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:09"]

Itse mielummin pidän että kosketaan vaikka kaulalle hipaisten jne. Minusta intiimialuiden räplääminen "ohimennen" on vastenmielistä. Puhumattakaan siitä että kumppanini herättää minut yöllä usein tähän räpläämiseen. Keskustelkaa. Hyvässä suhteessa keskinäinen kunnioitus ja jos sitä on löytää kyllä tiet.

[/quote]

Joo tämä kans! Mulle uni on tosi tärkeää terveyden kannalta niin ärsytti suunnattomasti herätä alapään räpläykseen. Tosin mies teki sitä unissaan... Joskus se oli tosi kovakouraistakin :/

t. 8

Vierailija
17/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana millaisia sikoja te ja miehenne olette!
On todella sairasta räplätä toisen intimiimialueita noin vaan vaikka ns.lupa olisikin.
Muu,esimerkiksi selän,pään yms.silittely ja suudelmat ovat sopivia tapa osoittaa hellyyttä.
Alapään liikuttelu vain silloin kun tilanne on muuten johtanut siihen että rakastellaan,ei koskaan niin että niitä liikutellaan muuten!

Vierailija
18/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:04"]

Kyllä meillä hyväillään puolin ja toisin sieltäkin. Viimeyönä mies nukahti sormet alapäässäni :D

[/quote]

Jos ne sittenkin oli varpaat..?;)

Vierailija
19/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lapsia huushollissa niin ei ole mitenkään toivottavaa että mies kähmii jatkuvasti.

Halia ja pussata saa.

Hieman oudon kuvan saa teistä toisianne kokoa ajan hinkuttavista aikuisista.

Vierailija
20/34 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä saa, mutta tietysti eri asia, jos toinen ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi