Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viivanpaikka?

Vierailija
06.11.2014 |

http://aijaa.com/bIOiSf miltä tää teidän silmään näyttää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä innostu, kuivuneena voi tulla joissain testeissä viivanpaikat näkyviin. Toisaalta myös vain tunnin pissasta ei kannattaisi testata. Tee uusi testi huomenna aamupissasta ja katso sitten :)

Vierailija
2/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse kaksi tuollaista viivatestiä joista ensimmäisestä tihrustelin että onko tää vai eikö. Uskoin vasta kun tein kolmannen testin, hankin semmosen diginäytöllä joka sanoi suoraan että raskaana niin eipä tarvinut arvuutella :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänään ostaa joku halpistesti ja mikäli se näyttää jotain eikä menkat ala niin sitten kyllä ostan jo sen digitaalisen! :D

Vierailija
4/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää tossa kuin yhden viivan. Negatiiviselta siis vaikuttaa..

Vierailija
5/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tuota harmaata noiden muovimerkkien välissä olevaa?

Ei ole plussa. Valitan.

Vierailija
6/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihrustin juuri omia testejä tässä viimeiset kolme päivää ja en näe ikävä kyllä tuossa sinun tikussasi enempää viivoja kuin niissä omissakaan :( Toki tiedän, että paljaalla silmällä siinä voi jotain olla, mutta kuvasta ei kyllä valitettavasti erota.

Vierailija
7/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen! :-) tullu jonkun verran tihrustettua!

Vierailija
8/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että joku näkee jotakin! Itse kun tuota testiä kattelen niin viiva siinä juuri on mutta onko se sit harmaa vai hieman punertava... :/ nyt menossa kp 30/27 eikä menkoista tietoakaan, putoa alavatsa- ja nivuskipua on mitä ei aiemmin ole ollut. Tein testin pissasta joka ei ehkä tuntia kauempaa ollut rakossa, voiko sillä olla vaikutusta asiaan?

Vierailija
9/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pientä siis

Vierailija
10/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa!! Siirryin läppäriltä älypuhelimelle ja nyt minäkin näen!!!!! Tietokoneen ruutu pikselöi kuvaa jotenkin tosi pahasti, mutta tämä olikin terävämpi :)

Toivotaan, että siitä vahvistuu :) Ehkä täälläkin taas kuukauden päästä silmät sirrillään yritän jotain saada näkyviin.

Vierailija
11/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee! En siis näe harhoja :D voi olla että viiva on enemmän harmaa kun punainen mutta viivan toisessa reunassa on ainakin viiru punaisesta.
Raskaus ei oo just nyt "odotettu", aloitin pillerit kp 8 joten kuitenkin täysin mahdollinen ja mikäli vauva tulee niin on se rakastettu, vaikk ajankohta ei olekkaan paras mahdollinen :)

Toivon nelonen että sullekkin tulisi näkyvä viiva testiin!

Vierailija
12/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:00"]Jeeee! En siis näe harhoja :D voi olla että viiva on enemmän harmaa kun punainen mutta viivan toisessa reunassa on ainakin viiru punaisesta.
Raskaus ei oo just nyt "odotettu", aloitin pillerit kp 8 joten kuitenkin täysin mahdollinen ja mikäli vauva tulee niin on se rakastettu, vaikk ajankohta ei olekkaan paras mahdollinen :)

Toivon nelonen että sullekkin tulisi näkyvä viiva testiin!
[/quote]
Minä näen ainakin punertavaa viivan alaosassa.

Vierailija
13/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/9v1VQv tässä sama testi "paketissa" ja kuivuneena hyvässä valossa valkealla alustalla, mielestäni on punainen?

Tekisi mieli hyppiä riemusta mutta olen myös kuullut että nää predictorit antavat vääriä plussia?

Vierailija
14/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo mietin, että mitä te horisette kun näen vain sormen pään :D
Luettuani kirjoitukset tajusin sentään rullata sivua alemmas :)
Mutta joo, kyllä siinä nyt viiva on :)

Vierailija
15/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se punainen ja ihan selkeä viiva :)
Aamulla vaan muutama muu testi siihen varmistukseksi vielä, jos ne kuukautisetkin on myöhässä noin paljon!
Varovaiset onnet! Ja kiitos, ehkä täälläkin vielä joku päivä (eihän tämän pitänyt olla näin vaikeaa :D kuvittelin oikeasti, että ehkäisy pois ja poks noin vaan lähtisi beibi alulle :D )

T. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän