Miksi miehelleni tarjottiin ilmaista influenssarokotetta?
Siinähän se kysymys onkin. Ei tunnu kuuluvan mihinkään ryhmään, joista tietoa löysin. Ainoa on, että sai astmalääkettä ( siis reseptin) keväällä, mutta ei juri tarvinnut. Hänellä ei siis ole diagnosoitu astmaa. Siis hänelle tuli siitä kirje kotiin, ilmaisesta influenssarokotteesta.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:12"]
No mulle työnantaja tarjoaisi rokotteen ilmaiseksi mutten ota.
t. Sh
[/quote] Retard.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:08"]Astmadiagnoosilla siis ehkäpä
[/quote]jos ei kerran saanut diagnoosia.
Minulleki tuli kirje kotiin, tarjottiin samaa rokotetta mutta maksullisena, samoin miehelle. Eivät rokotukset innosta kansaa. Turhaa markkinoivat.
Salaliitto? Illuminati?
Tai ehkä ne vaan yrittää saada ihmisiä ottamaan niitä..
Mutta tässä tarjottiin ilmaista. Mieheni on hyvin epäileväinen kaikkia rekistereitä kohtaan, isoveli valvoo tyyppisesti. Hän on myös ope, voiskohan se vaikuttaa? Tuskin. Tosin siis hän saa sen tuön kautta muutenkin, työnantaja maksaa. Kuten minunkin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:14"]
Salaliitto? Illuminati?
Tai ehkä ne vaan yrittää saada ihmisiä ottamaan niitä..
[/quote]
Tutkitusti laimea kiinnostus, vielä maksaa, kun en ottaisi edes ilman.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 23:14"]
Mutta tässä tarjottiin ilmaista. Mieheni on hyvin epäileväinen kaikkia rekistereitä kohtaan, isoveli valvoo tyyppisesti. Hän on myös ope, voiskohan se vaikuttaa? Tuskin. Tosin siis hän saa sen tuön kautta muutenkin, työnantaja maksaa. Kuten minunkin.
[/quote] USAssa saa kaikki elakelaiset ilmaisen influenssarokotuksen joita on kahta sorttia. Perusterveille nuorille riittaa tavallinen ja yli 65 vuotialle suositellaan sita tujua. Vuosikausia olen ottanut rokotuksen ilman sivuvaikutuksia. Olisiko niin etta amerikkalainen onkin parempi kuin maailman paras suomalainen ;)?
No mulle työnantaja tarjoaisi rokotteen ilmaiseksi mutten ota.
t. Sh