Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi toiminut väärin päiväkodissa

Vierailija
17.10.2014 |

Sain tänään kuulla hakiessani lapsen päiväkodista, että hän oli kaverinsa kanssa laittanut hiekkaa päiväkodin oven lukkoon. Lapsi 5 vuotias. Mitä seuraamuksia tästä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:39"]

Sain tänään kuulla hakiessani lapsen päiväkodista, että hän oli kaverinsa kanssa laittanut hiekkaa päiväkodin oven lukkoon. Lapsi 5 vuotias. Mitä seuraamuksia tästä on?

[/quote]

pitäis varmaan kuulua tarhan vakuutuksiin, tai siis kaupungin jos niillä sattuu olemaan.  

lapsi on siellä kyllä tarhan vastuulla.  

Vierailija
2/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:44"]

Mun mielestä ei pitäis olla seuraamuksia, koska työntekijöiden olisi pitänyt valvoa lapsia. Tosin tottakai lapsen kanssa on juteltava siitä, että teko oli väärin.

[/quote]Tarhatäditkö mua alapeukuttaa? Voisitteko perustella? 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että vanhemmille ei voi tulla seuraamuksia, koska ettehän te ole olleet siellä lastanne vahtimassa. Lapset ovat päiväkodissa henkilökunnan vastuulla. 

Ei varmasti ollut ensimmäinen lapsi, joka tuon tempun tekee, tuskin viimeinenkään.  Ja varmasti juttelettekin lapsen kanssa asiasta, jotta ei tee jatkossa, esim. oman kodin lukkoon:)

Vierailija
4/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ylin. Juttelette asiasta. Ei siitä seuraamuksia tule.

Vierailija
5/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tuon tietää... Mitäs itse aiot puhua tuosta lapsellesi?

Vierailija
6/6 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei pitäis olla seuraamuksia, koska työntekijöiden olisi pitänyt valvoa lapsia. Tosin tottakai lapsen kanssa on juteltava siitä, että teko oli väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi