Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt Nordea ihan oikeesti

Vierailija
20.09.2021 |

Mun kaikki rahat on siellä katevarauksessa kiinni. En pääse kauppaan enkä voi maksaa laskuja. Saatana sentään, ei auta edes pankin vaihto, kaikki Suomen pankit yhtä perseestä!!!

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ilmoitti että asiiakaan ei tarvitse tehdä mitään, kauan menee kun palauttavat rahat.

Vierailija
42/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean palauttanut osan tuplaveloituksista – korjaukset jatkuvat yhä

Nordean mukaan häiriö ei edellytä asiakkailta toimenpiteitä.

Iltalehti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PANKKIKONSERNI Nordean asiakkaiden pankkitileiltä on veloitettu korttitapahtumia kahteen kertaan: Nordea kertoo asiasta verkkopankkisovelluksessaan.

Juurikin näin,tämä tiedoksi kaikille taulapäille täällä.

Mistäpä me olisimme voineet tietää, että ap:lla oli sama ongelma? Aloitus ei sitä kertonut.

Lue muutakin kuin vauvapalstaa, niin opit jotain.

Eipä sitä muuallakaan netissä kerrota, mitä ap aloituksellaan tarkoittaa. Se on vain ja ainoastaan aloittajan vika, jos hän ei osaa kirjoittaa niin, että lukijat tietävät mistä on kyse. 

Vierailija
44/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy, jos et ole varautunut tämän tyyppisiin tilanteisiin.

Itselläni on aina käteistä kotona mutta monella muulla ei ole. Tällasia ongelmia ei pitäisi päästä tapahtumaan eikä se oli asiakkaan asia alata miettimään että onkohan ko.pankilla nyt tänään taas ongelmia. Hyviä pankkeja on olemassa, äänestäkää ihmiset jaloillanne.

Vierailija
45/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa pankkia. Meillä tilit Handelsbankenissa sekä Aito Säästöpankissa jo vuosia. Ei koskaan minkäänlaisia ongelmia ole ollut.

Itse olen ollut Nordean asiakas niin kauan kuin Nordea-niminen pankki on ollut olemassa. Jo ennenkin sitä, koska olin jo Meritan asiakas. Ikinä ei ole mennyt mitään veloitusta tuplana. Ei tänäänkään, vaikka kävin noin tunti sitten kaupassa ja maksoin kortilla. 

Vierailija
46/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun myötä menin tsekkaamaan tilini ja kappas, jokaisesta viikonlopun aikana tehdystä ostoksesta oli tuplaveloitus - kaikki niin että oli veloitettu tänään mutta katevaraukset voimassa silti.

Olikin sitten ensimmäisen kerta kun aaveesta oli jotain hyötyä (vaikka todnäk olisin loppuviikosta viimeistään huomannut tuon jos menisi tuplasti maksuun)

Vierailija
47/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis urpot. Viimeisin ostokseni oli lauantaina 299e, joka on sekä veloitettu että KATEVARAUKSENA veloitettu toiseen kertaan. Tietenkin se palautetaan tilille mutta KOSKA? Olen aamusta asti odottanut. Ja vetäkää v***u päähänne, te, joiden mielestä tämä on oma vika ja olisi pitänyt varautua. En omista luottokorttia ja 8e käteistä.

Ap

Vierailija
48/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedottaminen nordean puolelta näissä tilanteissa aivan alaluokkaista, monella muulla tapaa asiallinen pankki. Kyrsisi huomattavasti vähemmän jos näissä tilanteissa saisi tietoa, aina ensimäisenä saa lukea asiasta iltapäivälehdistä, sen jälkeen vasta Nordealta.

Vierailija
49/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oma syy, jos et ole varautunut tämän tyyppisiin tilanteisiin.

Itselläni on aina käteistä kotona mutta monella muulla ei ole. Tällasia ongelmia ei pitäisi päästä tapahtumaan eikä se oli asiakkaan asia alata miettimään että onkohan ko.pankilla nyt tänään taas ongelmia. Hyviä pankkeja on olemassa, äänestäkää ihmiset jaloillanne.

Eipä asiakkaan tarvitse mitään miettiä, kun pankki on selkokielisesti asiasta tiedottanut sekä omilla sivuillaan että valtakunnallisissa isoimmissa medioissa. Jos ei seuraa uutisointia, se on lähinnä henkilökohtainen häpeä. Ei pankin vika. Mikään järjestelmä ei ole aukoton, vaan virheitä voi sattua kaikille. Ei ole kauaakaan, kun S-pankilla oli vastaava. Ei mitään ongelmaa, koska virhe korjattiin automaattisesti ja ylimääräinen veloitus tuli takaisin ilman, että itse tarvitsi tehdä mitään. Samoin käy nytkin. 

Vierailija
50/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisten  systeemisähläysten takia käteisestä rahasta ei saa ikinä luopua. Ihan hullu pelkkä ajatuskin. 

Vierailija
51/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma ettei mun tileille koskaan tapahdu koskaan mitään, ei tule koskaan edes huijausviestejä.

Vierailija
52/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis urpot. Viimeisin ostokseni oli lauantaina 299e, joka on sekä veloitettu että KATEVARAUKSENA veloitettu toiseen kertaan. Tietenkin se palautetaan tilille mutta KOSKA? Olen aamusta asti odottanut. Ja vetäkää v***u päähänne, te, joiden mielestä tämä on oma vika ja olisi pitänyt varautua. En omista luottokorttia ja 8e käteistä.

Ap

Jopas sinulla meni tunteisiin, että et osaa kirjoittaa niin, että sinut ymmärrettäisiin oikein :D

Vierailija
53/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kaksi maastopyörää 5200€. Ja nyt tili miinuksella 2000€.

Vierailija
54/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa pankkia. Meillä tilit Handelsbankenissa sekä Aito Säästöpankissa jo vuosia. Ei koskaan minkäänlaisia ongelmia ole ollut.

Itse olen ollut Nordean asiakas niin kauan kuin Nordea-niminen pankki on ollut olemassa. Jo ennenkin sitä, koska olin jo Meritan asiakas. Ikinä ei ole mennyt mitään veloitusta tuplana. Ei tänäänkään, vaikka kävin noin tunti sitten kaupassa ja maksoin kortilla. 

Minulla on muutaman kerran mennyt miinukselle juuri tällä tavalla ja Meritan asiakas olin myös, korttina electron.

Vierailija
55/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hirveän vaikea käydä pankin sivuilla lukemassa tämä:

Katevarausten korjaustyöt etenevät: Osalla Nordean korttiasiakkaista on näkynyt pankkitilin tiedoissa sekä veloitettu korttimaksu että katevaraus samasta ostoksesta. Osa tarpeettomista katevarauksista on nyt poistettu. Työtä jatketaan, kunnes kaikki tarpeettomat katevaraukset on poistettu.

Tuon tarkempaa aikataulua ei kukaan tiedä, koska ei ole kristallipalloa saatavilla. 

Vierailija
56/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämänkaltaisten möhläysten takia mulla ei ole enää rahaa eikä lainaa Nordeassa. Uusi korttikaan ei toiminut eikä luottopuoli.

Vierailija
57/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jopas sinulla meni tunteisiin, että et osaa kirjoittaa niin, että sinut ymmärrettäisiin oikein :D

Mitä kertoo sinusta että muut ymmärsi kuitenkin.

Vierailija
58/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on ap:lla kaljanhimo kun noin ärhäkällä tuulella on :D

Vierailija
59/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistähän helvetistä me oltaisiin voiyu tuo tietää aloituksen perusteella? Ääliö.

Vierailija
60/160 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä kertoo sinusta että muut ymmärsi kuitenkin.

Ei edes ymmärtäneet. Useampi muukin yrittänyt avata sinulle, mitä katevaraus tarkoittaa jne. kun luulivat, ettet tiedä.