Nyt Nordea ihan oikeesti
Mun kaikki rahat on siellä katevarauksessa kiinni. En pääse kauppaan enkä voi maksaa laskuja. Saatana sentään, ei auta edes pankin vaihto, kaikki Suomen pankit yhtä perseestä!!!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankin syy, että olet ostanut tilin nollille? Ok.
Tietänet mitä tuplaveloitus tarkoittaa.
Kyllä. Sillä ei ole mitään tekemistä katevarauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilillä on 200€ ja ostan 100€ ja pankki ottaa velotuksen tuplana on minun vika, että tili menee nollille, hmm
Jännästi keksit tällaisen tuplavarauksen vasta nyt. Todella uskottavaa.
Juuri tähän tapaan se minulla meni.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
PANKKIKONSERNI Nordean asiakkaiden pankkitileiltä on veloitettu korttitapahtumia kahteen kertaan: Nordea kertoo asiasta verkkopankkisovelluksessaan.
Juurikin näin,tämä tiedoksi kaikille taulapäille täällä.
Joo mulla kanssa mennyt tililtä summa ja sitten katevaraus vielä jäänyt päälle. Siirsin toiselta tililtä lisää rahaa että riitti ostoksiin. Koko päivän ollut noin.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä,työtön niin eipä ole isoja varoja ja nyt kaikki ostokset tuplana katevatauksena. Jippiajee!
Sama oli mulla ja soitin nordean paska pankkiin ja poistivat nämä varaukset.
Oli kyllä niin monimutkaista edes päästä puheisiin heidän kanssaan, kun piti kuunnella laahaavaa miesääntä ja painella numeroita ja tunnuksia...
Surkeeta toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PANKKIKONSERNI Nordean asiakkaiden pankkitileiltä on veloitettu korttitapahtumia kahteen kertaan: Nordea kertoo asiasta verkkopankkisovelluksessaan.
Hyvä, että edes yksi kirjoittaja osasi kirjoittaa ymmärrettävästi. Sinun ja muiden katevaraussekoilijoiden jutuista ei saanut mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilillä on 200€ ja ostan 100€ ja pankki ottaa velotuksen tuplana on minun vika, että tili menee nollille, hmm
Jännästi keksit tällaisen tuplavarauksen vasta nyt. Todella uskottavaa.
Juuri tähän tapaan se minulla meni.
-Eri
Ap ei tätä aloituksessaan maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä,työtön niin eipä ole isoja varoja ja nyt kaikki ostokset tuplana katevatauksena. Jippiajee!
Miten niin tuplana? Ei se katevaraus tarkoita sitä, että raha menee tuplana. Vai provoiletko vaan?
Se ja sama jos ne tilin rahat on siellä katevarauksessa niin ei ne käytettävissä ole, ainakaan minun kortillani.
No shit! Yleensä se tuppaa menemään niin, että rahat, jotka ihminen käyttää eivät enää ole hänen käytettävissään :D Kovin outoa olisi, jos maksaa kaupassa ainoalla 20€ setelillään ja silti vielä olisi se seteli jäljellä, kun poistuu kaupasta :D
Niin siis maksan kaupassa 20e ostokset joiden hinta 20e ja minulta veloitetaan 40e. Kuvailemallasi tavallahan se menisi NORMAALISTI mutta nyt ei ole normaali tilanteesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Pankin tai sen hankkimien IT-systeemien syy. Miten se voisi olla asiakkaan vika, jos hänellä on tilillään vaikka 5000€ ja hän ostaa jotain 2500€. Yllätyksekseen hänellä ei olekaan yhtään käytettävää rahaa, kun pankki on veloittanut sen 2500€ ja sen LISÄKSI pitää vielä 2500€ katevaruksen.
Kannattaisi seurailla vähän uutisia, ettei puhuisi tuolla lailla läpiä päähänsä.
Nordea on tekemässä huipputuloksen ja jakaa miljardeja, jostainhan ne on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä me olisimme voineet tietää, että ap:lla oli sama ongelma? Aloitus ei sitä kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että edes yksi kirjoittaja osasi kirjoittaa ymmärrettävästi. Sinun ja muiden katevaraussekoilijoiden jutuista ei saanut mitään tolkkua.
Ei meillä kaikilla ole termit hallussa.
Käyttäkää käteistä niin paljon kuin mahdollista. Hyvä muistutus käteisen tarpeellisuudesta. Joku päivä voi olla, että sulkevat vaikka tilinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankin tai sen hankkimien IT-systeemien syy. Miten se voisi olla asiakkaan vika, jos hänellä on tilillään vaikka 5000€ ja hän ostaa jotain 2500€. Yllätyksekseen hänellä ei olekaan yhtään käytettävää rahaa, kun pankki on veloittanut sen 2500€ ja sen LISÄKSI pitää vielä 2500€ katevaruksen.
Kannattaisi seurailla vähän uutisia, ettei puhuisi tuolla lailla läpiä päähänsä.
Ei, vaan kannattaisi kirjoittaa aloitus niin, että siitä saa jotain tolkkua. Ei kukaan voi tietää automaattisesti, että joku puhuu pankin todellisesta virheestä eikä vain sekoita käsitettä katevaraus ja tuplaveloitus. Katson parhaillani tv-uutisia ja siellä ei sanallakaan ole mainittu koko ongelmasta. En ole Nordean asiakas, joten muutakaan kautta ei ole ollut intressiä vahtia, jos ehkä mahdollisesti saattaisi tänään olla kyse pankin virheestä eikä vain av:lle tyypillisestä sekoilusta.
Intiasta saa parhaan IT-tuen. Mikä voisi mennä vikaan. Toivottavasti ne hävittää seuraavaksi mun asuntolainan.
Mullekin joskus käyny noin. Ålandsbankenilla myös. Jokin saatanan häikkä ja pari päivää ei oo rahaa. Aina on tasoittunu, mut ärsyttää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä kaikilla ole termit hallussa.
Silloin pitää kirjoittaa aloitus niin, että muuten ymmärretään, mistä on kyse. Turha se muille on riehua, jos ei itse osaa kirjoittaa ymmärrettävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä me olisimme voineet tietää, että ap:lla oli sama ongelma? Aloitus ei sitä kertonut.
Lue muutakin kuin vauvapalstaa, niin opit jotain.
Vaihtakaa pankkia. Meillä tilit Handelsbankenissa sekä Aito Säästöpankissa jo vuosia. Ei koskaan minkäänlaisia ongelmia ole ollut.
No shit! Yleensä se tuppaa menemään niin, että rahat, jotka ihminen käyttää eivät enää ole hänen käytettävissään :D Kovin outoa olisi, jos maksaa kaupassa ainoalla 20€ setelillään ja silti vielä olisi se seteli jäljellä, kun poistuu kaupasta :D