Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menetin tänään työni

Vierailija
05.11.2014 |

Ahdistaa. Miten tästä eteenpäin? Tuntuu, että ammatillinen itsetunto on aivan maassa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, huuhdelkaa murheenne. Elämä on juhla. Uudet tuulet puhaltaa. Hyvää tulee ovista ja ikkunoista. Muutos on hyvästä, pääsette kiinni uuteen. Älkää masentuko vaan päinvastoin!

Vierailija
2/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait fudut? Miksi? Henkilöstövahennyksiä vai jokin tekemäsi moka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstövähennyksiä. Olisikin moka, tuntuisi helpommalta hyväksyä.

Vierailija
4/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammatti? Miksi sait fudut?

Kaupan kassat
Matkamyyjät
Jne... Kuolevia aloja
Kaikki automatisoidaan. Uutta ammattia kohti sit.

Vierailija
5/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka olisi kurjenpuolukka!

Vierailija
6/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitpa määrittämään ihmisarvosi muutenkin kuin vain työn kautta.

Tekee aapeen päälle ja ajatusmaailmalle ihan hyvää.

Vierailija
7/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkäjempi siis

Vierailija
8/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kurjempi

Vierailija
9/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla ap :( Voi olla, että kannattaa hetki levätä irtisanomisen jälkeen, sen verran rankka muutos se monesti on. Sitten suunnata työn / koulutuksen hakuun. Suosittelen myös vapaaehtoistyötä arjen rytmitykseen, jos palkkatyötä ei heti löydy. Tsemppiä! :)

Vierailija
11/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahtoisit tehdä lopun ikääsi?

Vierailija
12/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähän masennu siellä. Olet nyt osa valtavan isoa joukkoa, joka koostuu ammattitaitoisista ja kyvykkäistä ihmisistä. Joukko sisältää myös omavalintaisia luusereita, mutta koska sinä et siihen osaan kuulu, mahdollisuuksia on. Toivottavasti taloudellinen tilanteesi ei romahda ihan kokonaan ja tukijoukkoja on. Häntä pystyyn! :)

Vierailija
13/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki menee osaltasi hyvin. Älä anna sen lamauttaa omanarvon tuntoa tai oman osaamisen arvostamista. Elämme tällaisia aikoja. Minullakin on uhka päällä. Voi hyvin!

Vierailija
14/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kurjenpuolukka!

Vierailija
15/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjenpuolukka sentään! Ei oo kiva juttu, mutta pärjäät siltikin?

Vierailija
16/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo paljastaa tarkasti, mutta ihan asiantuntijatyössä olin. Vastaavia paikkoja on vaikea saada. Taloutta pitää toki miettiä, mutta ei kai tässä ihan kerjuulle joudu. Ehkäpä tämä tästä. Työ on ollut minulle tosi tärkeää, mutta pitää oppia iloitsemaan muustakin.

Vierailija
17/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minulla saattaa olla sama edessä muutaman viikon kuluttua. Maanantaimme saimme töissä tietää että meillä alkaa yt:t ja ihmisiä irtisanotaan taloudellisiin ja tuotannollisiin syihin vedoten. Sen jälkeen en ole kunnolla pystynyt nukkumaan saati keskittymään töihini. Työ ei ole minulle tärkeintä elämässä se on vasta kolmannella sijalla perheen ja terveyden jälkeen mutta silti on iso osa elämääni ja tärkeä sellainen.

Mietin koko ajan miltä tuntuu jos saan tiedon että minä olen yksi lähtijöistä, miltä se tuntuu mennä sinne esimiehen huoneeseen kuulemaan uutinen? Miltä se tuntuu etenkin kun minulle nakitettiin luottamusvaltuutetun rooli muutaman muun kanssa näissä neuvotteluissa. Meillä ei ole virallisesti valittua luottamusmiestä. Tuntuuhan se erityisesti nöyryyttävältä. Olen työsopimuksessani sopinut 2kk irtisanomisajasta mutta en todellakaan kykene työhöni sinä aikana jos potkut saan...

Vierailija
18/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mokannut, olisi paljon vaikeampi hakea töitä kuin YT:ssa kenkää saaneena. Tsemppiä!

Vierailija
19/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Yt-neuvottelujen tuloksena potkut . Painelin samantien alkoon ja ostin 2 pulloa viiniä. Päätin, että tänään en mieti asiaa, mietin sitä vasta huomenna. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän