Kauanko sinulla menee aamuisin laittautumiseen?
Ja lisätkää vielä ikänne ja ammattinne. Mulla menee 15 min suihkussa, sitten meikkaus 20 min, hiustenkuivaus 20 min ja vielä kiharrus/suoritus toiset 20 minuuttia. Viimeisempänä vaatteiden valitseminen ja pukeutuminen johon kuluu 10 min. Eli yhteensä n. puolitoista tuntia. Huh. Ai niin ja olen 20-vuotias opiskelija.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:05"]Miksi persiiseen asti oleva afro pitää pestä joka aamu ja sheivatsa joka aamu?? Varsinkin jos sen kuivaamiseeen menee 20min
[/quote]
Koska olen huomannit että jos pesen illalla ja annan kuivua ja menen nukkumaan niin ovat aamuisin lättänät, elottomat ja lammaslaineiset. Jos aamulla pesen ja kuivaan pystyn vielä kontroloimaan niitä. Ja pakko sheivata joka päivä koska sänki :(
Ap
Siis missä sulla on se sänki? Naamassa?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:55"]Onneton norsun v..tu on paljon kamalampi näky kuin kuivashampoolla pelastetut hiukset :-D [/quote] Nyt on pakko sanoa että nyt ei auennit :D Vertaatko siis onnetonta norsun vittua naamaasi?
[/quote]
Kyllä! Jos en ole saanut aamulla omaa hetkeä niin yhdennäköisyys on selkeä :D
[/quote]
AHAA! :D Pystyn samaistumaan. Kun herään niin naamani on turvonnut ja pyöreä. Koska aamuisin menee niin paljon aikaa ja pyrin rypistelemään aamuisin nassua niin se "palautuu" noin tunnissa. Kadehdin ihmisiä jotka näyttävät omalta itseltään herätessään.
Ap
Huh, tosi moni jaksaa käydä aamulla suihkussa! Pakko kysyä millaset hiukset teillä on? En voi mennä aamulla suihkuun, kun ei tuota pehkoa saa millään nopeasti kuivaksi..
T:ohis
Noin tunti menee kaikkiin aamutoimiin. Sisältää suihkun, pukeutumisen, hiusten kuivauksen+laiton ja meikkauksen. Syön aamupalan samalla kun meikkaan ja juon kahvini hiuksia laittaessa ja aamutv:tä katselen siinä sivussa. Multitasking.
Jos keskittyisin pelkästään laittautumiseen, niin ehkä puoli tuntia.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:09"]Siis missä sulla on se sänki? Naamassa?
[/quote]
Armaissa koivissani. Karvoja naamassa ei kasva !(onneksi, taas menisi aikaa sheivaamiseen)
ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:55"]Onneton norsun v..tu on paljon kamalampi näky kuin kuivashampoolla pelastetut hiukset :-D [/quote] Nyt on pakko sanoa että nyt ei auennit :D Vertaatko siis onnetonta norsun vittua naamaasi? [/quote] Kyllä! Jos en ole saanut aamulla omaa hetkeä niin yhdennäköisyys on selkeä :D [/quote] AHAA! :D Pystyn samaistumaan. Kun herään niin naamani on turvonnut ja pyöreä. Koska aamuisin menee niin paljon aikaa ja pyrin rypistelemään aamuisin nassua niin se "palautuu" noin tunnissa. Kadehdin ihmisiä jotka näyttävät omalta itseltään herätessään. Ap
[/quote]
Okei no mulla se on henkinen juttu mutta uskon että voi olla myös ihan fyysinenkin :-D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:11"]Huh, tosi moni jaksaa käydä aamulla suihkussa! Pakko kysyä millaset hiukset teillä on? En voi mennä aamulla suihkuun, kun ei tuota pehkoa saa millään nopeasti kuivaksi..
T:ohis
[/quote]
No mulla on tosi isot ja paksut vaaleat hiukset peppuun asti. Jos kävisin illalla suihkussa ja antaisin kuivata niin menisi varmaan 4-5 tuntia että olisivat kuivat. Helpompaa käydä aamulla ja kuivata föönillä. Eivätkä ehdi mennä ällöiksi yön aikana.
Ap
30-60 min. Naaman ja hampaiden pesu, vaatteet niskaan, meikkaus (meikkivoide, kulmakynä, puuteri, poskipuna, kajaali, mascara ja huulikiilto) ja tukan laitto. Hiukset on aina se mikä ton ajan venyttää jos ne ei asetu aloilleen. Rekkakuski
Suihku ja pukeutuminen: 20-25 min
Voisin nopeamminkin, mutta olen hidas.
Meikki: 10 min, jos kiire, niin 5 min
En tarvitse meikkivoidetta tai puuteria ym., minkä takia meikkaamisessa ei kestä.
Hiukset: 3-4 min
Laitan hiuksiin jätettävää hoitoainetta vahaa tai kuivashampoota sekä kampaan.
Ja ikää 23 v. t. edellinen (nro 32)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:43"]Ja lisätkää vielä ikänne ja ammattinne. Mulla menee 15 min suihkussa, sitten meikkaus 20 min, hiustenkuivaus 20 min ja vielä kiharrus/suoritus toiset 20 minuuttia. Viimeisempänä vaatteiden valitseminen ja pukeutuminen johon kuluu 10 min. Eli yhteensä n. puolitoista tuntia. Huh. Ai niin ja olen 20-vuotias opiskelija.
[/quote]
Mitäpä mahdat opiskella?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:43"]Ja lisätkää vielä ikänne ja ammattinne. Mulla menee 15 min suihkussa, sitten meikkaus 20 min, hiustenkuivaus 20 min ja vielä kiharrus/suoritus toiset 20 minuuttia. Viimeisempänä vaatteiden valitseminen ja pukeutuminen johon kuluu 10 min. Eli yhteensä n. puolitoista tuntia. Huh. Ai niin ja olen 20-vuotias opiskelija.
[/quote]
Mitäpä mahdat opiskella?
[/quote]
Minäkö? Sosiaali -ja terveysalaa!
Ap
Kevyt meikki samalla kun puuro kiehuu hellalla. Meikin jälkeen aamupala. Tukan laitan kiinni, koska ei saa olla auki..otsatukkaa käännän vähän, yleensä yön jälkeen elvis-letti. Ja kaikkeen tähän menee noin 45min :) Niin ja sh olen.
Kahvikupin tuijottaminen 15min, AV:n selailu 15min, suihku 15min, kaikki loput kamalalla kiireellä 15min.
Minä käyn iltaisin suihkussa niin ei tartte aamusin läträtä. Meikkiin ja tukkaan menee 10min. Koko aamun show sängystä autoon 30min. Asiakaspalvelija.
Tunti menee. Siinä ajassa käyn suihkussa, meikkaan, laitan tukan, pukeudun, keitän puuron ja kahvin, herätän lapset, autan heitä pukemaan vaatteet (ovat päiväkoti-ikäisiä), annan aamupalan lapsille, syön puuron ja juon kahvin, pesen omat ja lasten hampaat, laitan lasten ulkovaatteet eteisen lattialle valmiiksi, autan lapsia ulkovaatteiden kanssa, puen itse ulkovaatteet. Jossain välissä luen myös tärkeimmät uutisotsikot.
Olen aamulla todella tehokas. Ikä 34. Toimittaja.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:55"]Onneton norsun v..tu on paljon kamalampi näky kuin kuivashampoolla pelastetut hiukset :-D [/quote] Nyt on pakko sanoa että nyt ei auennit :D Vertaatko siis onnetonta norsun vittua naamaasi?
[/quote]
Kyllä! Jos en ole saanut aamulla omaa hetkeä niin yhdennäköisyys on selkeä :D