Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jotka seurustelevat huomattavasti nuorempien naisten kanssa

Vierailija
05.11.2014 |

Mitä niiden päässä liikkuu?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:05"]Olen 34 vuotias nainen. En minäkään vanhaa ukkoa halua. Yli 40v älkää vaivautuko...
[/quote]
Sie oot jo piloille mennyttä tavaraa, alle 30 pitää olla

Vierailija
22/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoletonta seuraa, myötäilijää ja helppoa seksiä. 

Siihenkin voi kyllästyä ajan kanssa, mutta aluksi noi riittää.

Vierailija
24/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:33"]

En tiedä liikkumisesta, mutta nuo on jännä ihmisryhmä. Heidän ollessa parikymppisiä tytöt on 16-17-v, kun ovat 25 tyttöystävät ovat 19-20-vuotiaita, kun ovat 30 tyttöystävät ovat 22-25-vuotiaita... Jne, ikäero kasvaa vuosien ja tyttöystävien vaihtuessa. Itsellä on kaveripiirissä tällainen tapaus.

[/quote]

Meinaatko että olisi parempi, jos aloitettaisiin jo parikymppisenä kymmenen vuotta nuoremmista?

Vierailija
25/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:27"]

Nuori nainen on parasta, koska se nostaa miehen jalustalle ja on innokas seksissä. Miehiä ei naisten ajatukset jaksa kiinnostaa ja mitä nuorempi nainen, sitä vähemmän ajatuksia. Mikään sen hienompi asia parisuhteessa miehelle kuin helppo pillu ja kaikelle ihanasti kikattava nuori nainen.

[/quote]

Riippuu vähän tapauksesta. Monet naisethan (ja miehet) on nuorena epävarmoja, mustasukkaisia, ailahtelevaisia tuuliviirejä ja välillä oikeita hattarapäitä, joiden jutut menee vanhemmalta yli hilseen. Kaikki ei tuollaista jaksa ja sitä kun toinen käy läpi asioita, jotka itse koki 10-20- vuotta sitten. Toki jos itse on jäänyt parikymppisen tasolle niin nuoren seura voi olla riittävää älyllisestikin.

Myös sängyssä useimmat on nuorempana huonompia, mutta jos miehelle seksi on sitä, että panee jotakin naista niin kokematon nuori voi olla ihan täydellinen partneri.

Mikä eniten huvittaa niin se, että vanhat ukot luulevat olevansa jotain saaliita tai yhtään nuorekkaampia kuin ikäisensä naiset.

Vierailija
26/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka seurustelevat huomattavasti nuorempien miesten kanssa. Mitä niiden päässä liikkuu?

Vierailija
27/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kyllä aika vääristynyt kuva näistä suhteista. Parikymppinenkö automaattisesti "kaikelle kikatteleva" ja "älyllisesti vähemmän haastava"? Meillä menee ainakin toisinpäin, oma mieheni ei käy edes äänestämässä, baarissakin viihtyy minua pidempään. Pitää kuitenkin huolta lapsistaan ja perheestään. Minä olen 21v ja mies 37v, eikä ikäero näy arjessamme ollenkaan, vaikka miehellä enemmän elämänkokemusta onkin. Aluksi ajattelin, että olisinpa rakastunut vähän nuorempaan.. Mutta kun joku vaan saa sydämen läpättämään, millään ei ole enää väliä..

Vierailija
28/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:30"]Mitähän sun päässä liikkuu kun sä teet tämmösestä asiasta ongelman? Ei luulis olevan sulta pois jos joku nuorempi ja vanhempi rakastuu keskenään. ;) eiköhän sullekin riitä, niin ei tarvii dissata!

- Nainen 19v, mies 31v, yhdessä jo 4-vuotta
[/quote]

Opetelkaa vittttuuuuuu kirjoittamaan, aikuiset ihmiset! 4 vuotta, 4-vuotias!!! Meneekö jo jakeluun?!?!?

Vierailija
29/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:13"]Mulla on miespuolinen ystävä, jonka ikä on 43 ja nykyinen tyttöystävä on 23. Ystäväni on sanonut mulle suoraan, että haki tuosta naisesta ennen kaikkea "helppoa ja hauskaa seuraa." Yhteisissä illanvietoissa nuori nainen nauraa miehen jutuille ja jäljittelee niitä, mutta ei ole lainkaan haastava älyllisesti.

Ystäväni on melko hankala luonne, mutta myös sosiaalinen ja urallaan hyvin edennyt. Hänen entinen vaimonsa oli häntä aika paljon älykkäämpi ja luulen hänen kärsineen siitä, koska hän tykkää olla kavereidenkin kesken aina pätemässä. Hän on ihan ystävyydellä sanonut, ettei ikinä voisi seurustella mun kanssa, koska mussa on hänelle liikaa vastusta :)
[/quote]

:DDD Tällainen pieni "huomaamaton" omakehu. Olet säälittävä :D

Vierailija
30/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:25"]

Mitä niiden päässä liikkuu?

[/quote]

Haluavat tuoretta tiukkaa pillua eivätkä mitään kälättävää kaloriinaa.

Vierailija
31/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 19:42"]Huoletonta seuraa, myötäilijää ja helppoa seksiä. 

Siihenkin voi kyllästyä ajan kanssa, mutta aluksi noi riittää.
[/quote]

XD myötäilijää ja helppoa seksiä. Ei päde minuun, outoa.

Vierailija
32/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 20:06"]

Teillä on kyllä aika vääristynyt kuva näistä suhteista. Parikymppinenkö automaattisesti "kaikelle kikatteleva" ja "älyllisesti vähemmän haastava"? Meillä menee ainakin toisinpäin, oma mieheni ei käy edes äänestämässä, baarissakin viihtyy minua pidempään. Pitää kuitenkin huolta lapsistaan ja perheestään. Minä olen 21v ja mies 37v, eikä ikäero näy arjessamme ollenkaan, vaikka miehellä enemmän elämänkokemusta onkin. Aluksi ajattelin, että olisinpa rakastunut vähän nuorempaan.. Mutta kun joku vaan saa sydämen läpättämään, millään ei ole enää väliä..

[/quote]

Miehesi vaikuttaakin parikymppiseltä jannulta tämän perusteella. ;) Tuossa iässä joku baarissa käyminen muutenkin on joku mittari, harvempi kolmekymppinen itseään tai kypsyyttään kuvailee sen perusteella kuinka usein käy baarissa ja onko pilkkuun asti...

Kolmikymppisenä sua voi jo kyllästyttää, jos miehesi jatkaa samaa linjaa. :)

Vierailija
33/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 ja mieheni 31 kun aloimme seurustelemaan. Aluksi jännitin olemmeko samalla aaltopituudella muttei ole ikinä ikäero vaikuttanut suhteeseemme. Olemme olleet jo vuosia naimisissa ja kaksi ihanaa lasta saatu.

Vierailija
34/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12-vuotias kun aloin seurustelemaan tuolloin 32-vuotiaan miehen kanssa. Aloin odottaa esikoista seiskaluokalla, tulin raskaaksi siis vain 13-vuotiaana :) Esikoinen syntyi kun olin 14 ja muutin silloin 34-vuotiaan mieheni kanssa avoliittoon :) Kukaan ei pitänyt suhdettamme outona, miksi olisi pitänyt?

Mies auttoi mut hienosti murrosiän ohi ja auttoi naiseksi kasvamisessa muutenkin. Pituuttakin kasvoin meidän seurusteluaikana lähes 15 cm :D 

Vierailija
35/35 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:12"]

Olin 12-vuotias kun aloin seurustelemaan tuolloin 32-vuotiaan miehen kanssa. Aloin odottaa esikoista seiskaluokalla, tulin raskaaksi siis vain 13-vuotiaana :) Esikoinen syntyi kun olin 14 ja muutin silloin 34-vuotiaan mieheni kanssa avoliittoon :) Kukaan ei pitänyt suhdettamme outona, miksi olisi pitänyt?

Mies auttoi mut hienosti murrosiän ohi ja auttoi naiseksi kasvamisessa muutenkin. Pituuttakin kasvoin meidän seurusteluaikana lähes 15 cm :D 

[/quote]

Hätkähdytti taas tajuta, että tuo tarina on totta ja Suomen vaietuin lapsen seksuaalinen hyväksikäyttötapaus. Järkyttävää ja niin totta, pituuskasvuineen kaikkineen.

t. läheltä seurannut