Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

uskoako? Vaimo sanoo vatsan menevän sekaisin seksistä

Vierailija
05.11.2014 |

Vaimo on alkanut valittamaan että seksin jälkeen vatsa on sekaisin.

Usein vetoaakin tähän kieltäytyessään. Kun huomenna (tai ylihuomenna) on se-ja-se meno, niin ei voi ravata vessassa.

Minun on vähän vaikea ottaa tätä täysin todesta. Googlettelu ei löydä mitään asiaa vastaavista oireista.

Vaimo ei itse myöskään halua aktiivisesti etsiä ratkaisua tai kääntyä lääkärin puoleen. Mikä osaltaan pistää epäilemään onko kaikki aivan totta.

Jos nyt kuitenkin yrittäisi uskoa, niin mieleen tulee lähinnä jännitysvatsan tapainen syy.
En usko, että itse seksi tapahtumana aiheuttaisi tällaista. Tai ehkäisynä käytetty kuparikierukka tekisi sitä vain seksin aikana.

Kuinkas on?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksistä mulla ainakin menee ripulille vajaan vuorokauden päästä seksistä. Emätinseksi taas saattaa joskus aiheuttaa tiheää virtsaamistarvetta ja virtsatietulehduksen tyyppisiä oireita. Exäni äiti, joka oli sairaanhoitaja, kutsui tätä honeymoonsyndroomaksi...

Vierailija
2/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksin jälkeen on vaikea pidättää, koska aukko jää luonnollisesti vähän auki ainakin päiväksi. Voi myös mennä vatsa sekaisin, en harrastele sitä kyllä, joskus olen kokeillut. Emätinseksin jälkeen se voi olla jotenkin mahdollista, koska anaali nyt sattuu olemaan siellä takana. Itselleni ei kyllä noin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seuraavana aamuna/päivänä vatsa sekaisin, enkä tiedä miksi. Emme harrasta anaaliseksiä. 

Vierailija
4/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että rynkytätkö sä vauhdilla? Se voi saada vatsan kipeäksi.

Vierailija
5/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:53"]

Minulla on seuraavana aamuna/päivänä vatsa sekaisin, enkä tiedä miksi. Emme harrasta anaaliseksiä. 

[/quote]

Olen jo reilusti yli 40v ja näin on ollut aina, eikä minulla ole kierukkaa, eikä muutakaan ehkäisyä.

4

Vierailija
6/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:54"]

Mulle tuli mieleen, että rynkytätkö sä vauhdilla? Se voi saada vatsan kipeäksi.

[/quote]

Totta, voiskohan siis tämä olla ongelma? Vähän rauhallisempi, hellempi tahti. Voi olla myös naiselle nautinnollisempi.

Vierailija
7/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siellä sängyssä touhuatte? Älä hölskyttele sitä vaimoo liikaa.

Vierailija
8/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ei sulla niin isoa ole että mahaan asti jumputus osuisi, joten äläpä enää imartele itseäsi.

Vierailija
9/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittelyltä haiskahtaa :D Mikä naisia oikein vaivaa!

t. nainen

Vierailija
10/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vain vaimoasi, koska HIVin oireisiin kuuluu ripuli. 

Toisaalta jos sinulla on iso meisseli niin kyllähän se alavatsan päälle ottaa kun louhit pohjaa myöten.

Vierailija
11/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 15:03"]

Selittelyltä haiskahtaa :D Mikä naisia oikein vaivaa!

t. nainen

[/quote]

Aivan jumalattoman ärsyttäviä nämä "Kun mulla ei ole, niin kenelläkään muullakaan ei voi olla" -ihmiset!

Vierailija
12/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun tulisi lähtökohtaisesti uskoa vaimoasi. Voit kysyä häneltä mikä hänen mielestään seksissä saa vatsan sekaisin tai teetko jotain väärin. Hienovaraisesti voit myös kysellä, onko hän tyytyväinen seksiinne, onko hän väsynyt tai stressaantunut, onko seksiä liikaa tai kaipaako hän omaa aikaa jne. 

Vierailija
13/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun miehellä on niin iso, että välillä tulee todellakin liian syvälle. Mutta ei siitä vatsa sekaisin mene, kipeäksi vain. Jostain syystä se kipu tuntuu koko vatsan alueella ihan kylkiin saakka, ja sen huomaa vasta seuraavana päivänä.

Muuten kyllä ihan tykkään siitä vauhdilla rynkyttämisestä ja hölskyttelystäkin, mutta kivusta en sitten yhtään. Luulisi että vaimo osaisi sitten sanoa ettet survo menemään niin syvälle?

Vierailija
14/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin menee masu sekaisin, vaikkei harrasteta peppujuttuja :D Ja oon 17v, ettei tän ikäisenä kuuluis olla vatsaongelmia, mutta poikaystävältä sitten löytyykin 20cm (vaihtelee 19,8cm-20,03cm, tärkeä tieto :D ) lelu, en sitten tiedä, vaikuttaako se.

Vierailija
15/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin liika koko on ongelmana, mutta voihan olla että vatsajutut tulevat rynkyttelystä, asennosta tai liittyvät mahdollisesti stressiin. Vaimoni ei kyllä sano olevansa stressaantunut, mutta joku jännitys.

Alavatsalihasten liiallinen käyttö?

Sain kuitenkin uskoa siihen, että kyseessä on oikea vaiva.

-AP

Vierailija
16/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuon taustalla iso munasarjakasvain, joka painoinsuolistoa. Että kyllä noin voi ihan oikeastikin käydä. Syy kannattaa selvittää.

Vierailija
17/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:07"]Mulla oli tuon taustalla iso munasarjakasvain, joka painoinsuolistoa. Että kyllä noin voi ihan oikeastikin käydä. Syy kannattaa selvittää.
[/quote]

Argh mikä typo! Siis painoi suolistoa.

Vierailija
18/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:53"]

[/quote]

Olen jo reilusti yli 40v ja näin on ollut aina, eikä minulla ole kierukkaa, eikä muutakaan ehkäisyä.

4

[/quote]

Voisiko olla jotain niin että penis "hämmentää" suolta? Mulla on menkkojen aikana maha aina kuralla, johtuu samasta eli siitä kun lihakset supistelee ja hämmentää suolen sisältöä... Eli en usko että vaiva on kuviteltu.. Veikkaan että seuraavan päivän "suolistoepävarmuus" + miehen kovan kylmä ja ymmärtämätön asenne on yhdessä melkoinen turn off. Mulla on myös herkkä maha ja mahaa ärsyttävien ruokien välttely on suorastaan taidetta. Todella noloa istua masu kuralla ja kurahdellen tärkeässä palaverissa.

Vierailija
19/28 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suuseksi ja anaaliseksi saa mahan sekaisin.

Vierailija
20/28 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi !! Kannattaisikohan pitää

Seksipaasto !!( pari viikkoa ).

Pelkkä suuseksikin voisi riittää!

Ohuen tunto kondomin kanssa !

Ja gynekologilla voisi käydä myös.

Itse olen käyttänyt pessaaria

( esim Caya  ) Ei satu niin paljon 

Ja mies voi vaikka kuinka kovaa