Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tee vauvaa suomalaisen kanssa

Vierailija
05.11.2014 |

Oikeesti! Meillä naisilla on tosi rajottunu mahdollisuus tehdä lapsia niin oikeesti älkää tuhlatko sitä suomalaisten kaljamahojen kanssa! Elättäjäksi sitten, mutta ajatelkaa lapsen parasta ja valkatkaa sille oikeesti parhaat geenit!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok!

Vierailija
2/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset. Suomalaiset on myös huonoja isejä. Eivät vietä lasten kanssa aikaa ja eron jälkeen valittavat vain netissä miten vaimo vei lapset, oi joi kun on kurjaa. Niin miksiköhän oikeuskin oli sitä mieltä, että lapset siihen asti yksin hoitanut äiti saa lähihuoltajuuden, kun isä tuskin muistaa nassikoidensa nimiä?

Muualla maailmassa perhe on tärkein. Miehet arvostaa naisia ja perheitään yli kaiken. En ikinä ottaisi suomalaista miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se simon exä varmasti ajatteli.

Vierailija
4/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pisatuloksien mukaan kiinalainen tai korealainen mies pökkimään?

Vierailija
5/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kokemusta on monesta suomalaisesta miehestä mutta onneksi tulin järkiini. T. Onnellisessa parisuhteessa ei-suomalaisen kanssa.

Vierailija
6/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt tuli monta porvoolaista peräjälkeen. Saa nähdä tarttuuko miehet tähän.

Vierailija
7/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette samalla tuplaväistä huonot suomalaiset geenit adoptoimalla lapsi ulkomailta?

Vierailija
8/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoa ..........

Mies

Vierailija
9/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaa vielä miestä väärällä reiällä.

Vierailija
10/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mä pitäydyn Suomalaisessa kiitos vaan.
3 kaveriani on ollut avoliitossa tai naimisissa tummemman miehen kanssa. Kaikki päätyneet eroon. Joko mies on pettänyt ja häipynyt tai ollut väkivaltainen. Pohjasakkaa mahtuu joka kulttuuriin mut mun Suomalainen mies on just hyvä.

Onnea vaan kuitenkin niiden parempigeenisten miestenne kanssa <3 Muistakaa se, että paskan määrä on vakio ;)

Vierailija
11/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee afrikkalaisen kanssa, onhan mustalla valkoista pidempi. Ja jää sitten yh:ksi ja kitise, kun mies otti ja lähti takas kotimaahansa sun rahojen kanssa. Suomineidot on niiiiiiin tyhmiä. Antaa heti kun ulkomaalainen kehuu huonolla englannilla tissejä. Se on niin romanttista se.

Vierailija
12/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä yleistäkö ihan noin. Mulla on suomalainen mies, joka arvostaa naista ja lasta kaiken muun yli. Tekee kotitöitä ja viettää aikaa lastensa kanssa. Ihan kaiken vapaa-aikansa. On poissa työstä aina kun pystyy jos joku lapsista sairastaa, vaikka olen itse nuorimman kanssa vielä äitiyslomalla. Suunnittelee työnsä niin, että pystyy olemaan mukana neuvolakäynneillä (ihan aina ei onnistu toki). Ja jos mulla on jotain menoja, oli se sitten lääkärikäynti, kampaamoaika tai vaikka ystävien näkemistä jää mielellään lasten kanssa kotiin. 

Ja meillä sentään tässä uusperhe, jossa kaksi mun lasta ja yksi yhteinen. 

Eikä sovi unohtaa sitä, että mies myös osoittaa rakkautensa minua kohtaan muutenkin. Ihan siis kahdenkeskisiä elokuvissa käyntejä, ravintolakäyntejä ja se arkihuomiointi, eli halaukset, suudelmat, keskustelut, läheisyys ja seksi. 

Vierailija
13/13 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä, suomalainen ap, luulet kelpaavasi äidiksi? Jätä ne hommat vaan ulkomaalaisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän