HS "Ulkonäön takia ei anneta edes mahdollisuutta deittimaailmassa"
Mitä ihmeen mahdollisuutta? Jos ei kuulu kohderyhmään, niin eihän se mahdollisuuksilla miksikään muutu.
Kommentit (60)
Lähteekö tuo 160kg pomppulínna treffeille itseään lyhyemmän kaljun ruman miehen kanssa? Nii-h.
Jos tavisnainen laihtuu, moni ei edes katsoisi tavalliseen treenattuun mieheen päin, vaan pitäisi olla pitkä chad.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi sentään laihduttaa. Vähän pahempi lähteä tekemään mitään kasvoilleen, pituudelleen, kaljuudelle jne. miehenä kun kyse geneettisistä asioista.
No mutta miksi pitäisi muuttaa geneettisiä asioita? Eikö vaan voi hyväksyä ettei kuulu kohderyhmään?
Miksi kenenkään tarvitsisi antaa mahdollisuus kenellekään sellaiselle, joka ei häntä sytytä? Vai pitääkö se lihava pyytää kahville ja sitten ensi töikseen sanoa, ettet kiinnosta mua pätkääkään alun alkaenkaan, mutta annoin sulle nyt mahdollisuuden päästä kahvitreffeille. Kahvit kitaan ja se on moro!
Naisilla se "ulkonäköseikka" on lähes poikkeutta härski ylipaino ja useimmiten pystyy laihduttamaan jos vaan haluaa ja viitsii. Vaikka toki se totutun ruokamäärän syömisen vähentäminen voi olla naisilla yhtä haastavaa kuin pakonomaisen masturboinnin vähentäminen miehillä.
Sisäinen kauneus ei jäykistä pippeleetä.
Itse menisin , mutta en 40 vuotiaana varmaan kuulu kohderyhmään.
On sekin kovin kieroutunut asetelma jos seurustelisin itseäni rumemman kanssa säälistä ja näytääkseni sen rinnalla paremman näköiseltä. Olen muuten tehnyt niin aina. Ruma mies nätin naisen kanssa tuo kivaa kontrastia.
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen kauneus ei jäykistä pippeleetä.
Mutta kyllä se ulkomuoto jäykistää, muttei se ulkomuoto muita tunteita herätä kuin kiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi sentään laihduttaa. Vähän pahempi lähteä tekemään mitään kasvoilleen, pituudelleen, kaljuudelle jne. miehenä kun kyse geneettisistä asioista.
No, geeneilleen ja leptiiniresistenssilleen ei voi mitään. Sen lisäksi kaljuus on kyllä ihan hyväksytty ulkonäköpiirre miehillä.
Joo, voin olla empaattinen ja todeta, että ei ole elämä reilua eikä tunnu kivalta varmaan niin. Mutta kuitenkin fakta on, että kukin tykkää esim. seksuaalisesti siitä, mistä tykkää. Ei itseään voi pakottaa kiihottumaan sellaisesta, mikä ei ole oma juttu. Itse olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia eikä ihmisen arvo ole ulkonäössä ja niin edelleen. Siitä huolimatta en todellakaan voi kuvitella meneväni sänkyyn sairaalloisen lihavan kanssa, en myöskään hyvin hintelän tai erittäin feminiinisen miehen tai minua selvästi nuoremman tai vanhemman kanssa. Ei kerta kaikkiaan, enkä voi sille mitään. Kavereita voidaan olla.
Kaikilla on ihan oikeus valita kumppaninsa sen mukaan, mistä tykkää, eikä minusta ole reilua syyllistää siitä ketään.
Tuo valittaa kun vuoteen ei ole ollut sutinaa..huoh, itse rumana naisena ei mitään 38 vuoteen eikä yksikään mies ikinä missään lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö tuo 160kg pomppulínna treffeille itseään lyhyemmän kaljun ruman miehen kanssa? Nii-h.
Kylläpä sinä puhut kauniisti ihmisistä!
Olen itse todella epäesteettisen näköinen nainen ja ikinä, koskaan, kukaan ei ole osoittanut mitään kiinnostusta.
Mikä ihmeen pakottava tarve on pariutua, jos on huomannut olevansa liian lihava sellaiseen? Mikäli on liian laiska laihduttamaan.
En minäkään valita, kun kuukausipalkkani ei vastaa ylilääkärin palkkaa. Jos 3000e/kk palkkani ahdistaisi minua päivittäin, tod.näköisesti EDES yrittäisin opiskella itselleni ammatin, jolla sellainen tulotaso olisi mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, geeneilleen ja leptiiniresistenssilleen ei voi mitään. Sen lisäksi kaljuus on kyllä ihan hyväksytty ulkonäköpiirre miehillä.
Eikä ole, tule nykyaikaan sieltä 80-luvulta. Jopa mallin matchit tippuivat 120:sta kolmeen (3!) ilman hiuksia.
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-5686953/Model-conducts-exper…
Et ole käytännössä edes olemassa nykyajan tindereissä jne. kaljuuntuneena.