Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrän niin hyvin niitä jotka hakee seuraa avioliiton ulkopuolelta!

Vierailija
05.11.2014 |

Elän liitossa jossa mies ei enää välitä eikä arvosta. Käyttäytyy kuin olisin ilmaa.
Ei ole ihme että liittoonsa tyytymättömät hakevat seuraa muualta ja jopa pettävät.
Tämä on niin yksinäistä! Taistelen koko ajan etten mene johonki nettideittipalstalle etsimään juttuseuraa. Mutta en mene.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa?

Vierailija
2/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nostat kissan pöydälle ja toteat, että tämä tällainen ei vetele. Vaadi arvostusta ja välittämistä, taistele sen eteen. Kukaan ei saa olla puolisolleen kuin ilmaa. Jos mikään ei muutu, lähdet vapaille markkoinoille etsimään ihmistä, jolle olet enemmän.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä jos ei enää kiinnosta.
Ap

Vierailija
4/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä jos ei enää kiinnosta.
Ap
[/quote]
Ihan yhtä lailla sun, jos olet niin tyytymätön!

Vierailija
5/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä jos ei enää kiinnosta.
Ap
[/quote]
[/quote]

Vaikks itse yritän pelastaa tätä avioliittoa yksin?
Ap

Vierailija
6/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä jos ei enää kiinnosta.
Ap
[/quote]
[/quote]

Vaikks itse yritän pelastaa tätä avioliittoa yksin?
Ap
[/quote]
no siinäpä juuri sulle peruste eroon!

Vierailija
7/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Nyt nostat kissan pöydälle ja toteat, että tämä tällainen ei vetele. Vaadi arvostusta ja välittämistä, taistele sen eteen. Kukaan ei saa olla puolisolleen kuin ilmaa. Jos mikään ei muutu, lähdet vapaille markkoinoille etsimään ihmistä, jolle olet enemmän.  
[/quote]

Monet kerrst olen nostanut kissan pöydälle. Mies vaan odottaa että minä lähden.
ap

Vierailija
8/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös tuollainen. Paljastui, että sillä on seuranhakuilmoitus netissä ja ollut seksisuhteessa sen kautta löytyneiden naisten kanssa. Eli mua kohtaan oli kylmä, kun ajatukset ja tunteet muualla. Ero tulossa.

Vierailija
9/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Nyt nostat kissan pöydälle ja toteat, että tämä tällainen ei vetele. Vaadi arvostusta ja välittämistä, taistele sen eteen. Kukaan ei saa olla puolisolleen kuin ilmaa. Jos mikään ei muutu, lähdet vapaille markkoinoille etsimään ihmistä, jolle olet enemmän.  
[/quote]

ap
[/quote]

Niin? Sä teet ihan samaa. Juuri tuossa ylempänä kirjoitit, että 'eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä'. Ehkä miehesi mielestä lähteminen on naisen tehtävä.
Ehkä te sitten roikutte seuraavat vuosikymmenet huonossa suhteessa odottaen, että se toinen saisi aikaiseksi lähteä.

Vierailija
10/10 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:07"]Nyt nostat kissan pöydälle ja toteat, että tämä tällainen ei vetele. Vaadi arvostusta ja välittämistä, taistele sen eteen. Kukaan ei saa olla puolisolleen kuin ilmaa. Jos mikään ei muutu, lähdet vapaille markkoinoille etsimään ihmistä, jolle olet enemmän.  
[/quote]

ap
[/quote]

Niin? Sä teet ihan samaa. Juuri tuossa ylempänä kirjoitit, että 'eiköhän se ole miehen tehtävä lähteä'. Ehkä miehesi mielestä lähteminen on naisen tehtävä.
Ehkä te sitten roikutte seuraavat vuosikymmenet huonossa suhteessa odottaen, että se toinen saisi aikaiseksi lähteä.
[/quote]

Tätä mä pelkäänkin. Olen monet kerrat sanonut miehelle että lähtisi mutta eihän se saa aikaiseksi lähteä. Ja sitten alan itse murehtia etyä voinko laittaa lastemme isän lähtemään kotoa :(
Hankala tilanne. Lisää ajatuksia otan vastaan!
Ap