Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon itseäsi vanhemman miehen olisit valmis ottamaan jos kyseessä olisi varakas, nuorekas ja karismaattinen?

Vierailija
20.09.2021 |

Niin

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vanhan tahansa, kun vaan rahaa löytyy, mutta eliniän odote ei ole pitkä.

Vierailija
22/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään varakas ja nuoruuden suhteen jälkeen naisystävät ovat olleet 10-15 vuotta nuorempia. Joten lienen sitten nuorekas ja karismaattinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostuisin itseäni vanhemmista niin miksi ihmeessä haluaisin nuorekkaan? Eikö nuorekasta halutessaan olisi ihan oikean nuoren kanssa?

Vierailija
24/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta nuorempi tai 7 vuotta vanhempi. Siinä haarukka. Eli 30-47 käy.

Vierailija
25/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun itse on 50v ja lapset on tehty omanikäisen miehen kanssa, varmaan joku 60v vielä ois ihan OK. Mutta ei siihen rahalla ole mitään vaikutusta, sitä on itselläkin jo ihan omiin tarpeisiin. Enemmänkin ehkä just se elämänilo ja into kaikkeen tekemiseen ratkaisee enemmän.

Vierailija
26/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuolee parin vuoden sisään ja rakentaa kivitalon Espanjaan sitä ennen 🤑🤑🍌🍌

Vierailija
27/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne numerot, mutta en osaa ajatella enää 90 vuotiasta nuorekkaaksi tai charmikkaaksi Esim. sänkyjuttuihin pitäisi jotenkin vielä pystyä, vaikka ei tärkeintä suhteessa.

Vierailija
28/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 10 vuotta vanhempi. Mielellään kyllä hieman nuorempi, ikäiseni miehet harvoin jaksavat tehdä mitään.

N41

Vierailija
29/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 45v olisi maksimi. Nykyinen on 35v. Vanhemmat miehet vaan on parempia

N17

Vierailija
30/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi sen parempi. Dementia nurkan takana samoin niittomies : D

Vierailija
31/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ihastusta ja kipinää niin en ota minkäänlaista miestä. Jos on niin ehkä 10 vuotta vanhempi on maksimi.

Vierailija
32/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä noista tietää, osa 55+ miehistä nuorekkaasti farmariasussa menee kolmevitosesta

Ja deittailee (max) kolmekymppisten kanssa. Niin olen palstalta lukenut, ja näkeehän tällaista useinkin. 

Vierailija
33/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi vanhaa miestä, koska etsin rakkautta enkä ole halukas myymään itseäni.

Vierailija
34/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ratkaisee, mutta ulkoisesti raja kulkee varmaan siinä, että on vanhuksen näköinen. Joku on sitä jo kuusikymppisenä, toiset eivät vielä yli seitsemänkymppisinäkään. Ja yleensä varakkaat ja toimeliaat ihmiset ovat niitä nuoremman näköisiä. N53

Vierailija
35/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 5 vuotta vanhempi olisi itselläni maksimi Huumorintajua ja hyväntahtoisuutta pitää löytyä. Varallisuutta ei tarvitse olla, elätän itse itseni. Tuo 5 vuotta ikäeroa olisi maksimi myös senkin takia, jos yhdessä porskutetaan eläkeikään niin olisi mälsää jos toinen olisi eläkkeellä hirveän pitkän aikaa toisen ollessa työelämässä raatamassa. Ja suurempi ikäero tuo riskin sille, että joutuisin toimimaan nopeammin jonkun omaishoitajana.

Vierailija
36/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan miten vanhan tahansa, kun vaan rahaa löytyy, mutta eliniän odote ei ole pitkä.

Tuossa on ristiriita, nuorekas ja lyhyt eliniän odote, ellei sitten joku 90-vuotias nuorekas tai tieto lähiajan kupsahtamisesta. En ainakaan voisi, niin että kokisin toisen ei miellyttäväksi. Jos joku yhteys löytyisi niin ehkä. En ihan niin ps..ka ole, että kieli pitkänä odottelisin vain rahoja, jos ei olisi mitään muuta kun rahojen odottelu kieli pitkänä.

Vierailija
37/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 5 vuotta vanhempi olisi itselläni maksimi Huumorintajua ja hyväntahtoisuutta pitää löytyä. Varallisuutta ei tarvitse olla, elätän itse itseni. Tuo 5 vuotta ikäeroa olisi maksimi myös senkin takia, jos yhdessä porskutetaan eläkeikään niin olisi mälsää jos toinen olisi eläkkeellä hirveän pitkän aikaa toisen ollessa työelämässä raatamassa. Ja suurempi ikäero tuo riskin sille, että joutuisin toimimaan nopeammin jonkun omaishoitajana.

Aina ei ole pakko toimia omaishoitajana.

Vierailija
38/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mulle ei ole koskaan ikä ollut se oleellinen asia parisuhteessa. Jos oikeasti toista rakastaa, niin ei siinä ikäero haittaa. Pelkän ison ikäeron takia en jättäisi väliin mahdollisuutta rakkauteen ja onneen. En myöskään koskaan aloittaisi suhdetta jos mies ei mua omana itsenään kiinnostaisi millään tavalla. Pelkkä raha tai maine ei siinä auta jos mies ei kiinnosta. Oma mies on kohtuupalkkainen duunari, mutta enhän mä miehen tuloja tiennyt kun tapasimme. Enkä mä nykyään paljon jälkeen jää tuloissa.

Vierailija
39/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse varakasta tai nuorekasta, pystyn elättämään itseni ja "nuorekas" viittaa enempi kypsymättömään ja ikäänsä häpeävään kuin mihinkään positiiviseen.

Jos ei ole vakavissaan liikkeellä vaan hakee vain kevyttä tapailua, ei ikä merkitse mitään. Jos pitkä ja vakava suhde tähtäimessä, max 10v vanhempi.

Vierailija
40/42 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli raha olis hyvä että miehellä on varaa ostaa itselleen yksityinen hoito kotiin kun sairastuu. Vanhempien saattohoidossa oli minulle kyllin haastetta, ja olen saanut tarpeekseni terveyskeskusten vuodeosastoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi