Kuinka paljon itseäsi vanhemman miehen olisit valmis ottamaan jos kyseessä olisi varakas, nuorekas ja karismaattinen?
Kommentit (42)
Mistä noista tietää, osa 55+ miehistä nuorekkaasti farmariasussa menee kolmevitosesta
En yhtään vanhempaa, en ole sen luontoinen nainen
En ymmärtänty kysymystä.
Ottamaan mihin? Mukaan uistelemaan?
M43
En mitään miestä. Varakas mies voi mennä ostaa vaimon Thaimaasta, joille miehen palvelu on koko elämä.
Max 10v, ja sekin tuntuu kyllä tosi paljolta.
Ikäeroa mulla ja miehellä on 2 vuotta. Joku 5 vuotta olis aika lailla maksimi, varakkuudesta huolimatta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänty kysymystä.
Ottamaan mihin? Mukaan uistelemaan?
M43
Jos et pappa tajua saatat olla väärällä palstalla. Kokeile ET-lehden palstaa
Nuorekas ja karismaattinen - ei jatkoon.
Jos perisin kaiken miehen kuollessa, mitä vanhempi sitä parempi.
Ehkä 5v? Varakkuus ei kyllä vaikuta, ja olipa noloa olla joku opportunisti...
Mjaa, noin 30 vuotta minua vanhempi, eikä sitten avioehtoja tai muuta soopaa.
minulle 50 vuotiaalle miljaröörille kelpaa vain 22-30 vuotias nainen, otan ehkä venäjältä
Vierailija kirjoitti:
Jos perisin kaiken miehen kuollessa, mitä vanhempi sitä parempi.
Perintöä odotellessa papan täytyy olla joko vakavasti sairas tai tosi, tosi vanha. Joku 70 v voi elää vielä 20 vuotta. Kannattaako elämän parasta aikaa uhrata vanhukseen mistään rahasummasta, ei kannata.
Mun mies on mua 14 vuotta vanhempi ja köyhä kuin se kuuluisa kirkon rotta 😂 En rakastu varallisuuden perusteella.
Kokemuksen perusteella, ehkä max 10 v vanhemman.
Seurustelin yhden itseäni 15 v vanhemman kanssa, minä 27 mies 43, vajaan vuoden ja kaikki lähtökohdat oli jo niin erilaisia, ettei tuo vaan toiminut. Sinänsä mies oli kyllä varmaan AP:n tarkoittama esimerkki, hyvässä kunnossa, tyylikäs ja varakas. Ihmisenä miellyttävä, mutta vaan liian eri sukupolvea.
10 v max. Normimiehissä kyllä 5v max, nykyinen on 2 vuotta vanhempi ja se on mielestäni juuri sopiva ikäero. En haluaisi vanhaa pappaa, joka olisi ihan eri elämäntilanteessa ja kunnossa kuin minä, ja kuolisikin paljon minua aiemmin.
Varakasta en toivoisi itselleni. Haluan, että olemme mieheni kanssa ns. tasavertaisia. Max 2v vanhempi voisi olla. Saman ikäinen voi myös olla, muttei nuorempi. 😘
yli 25 vuoden ikäero on jo aika suuri N25