Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi tilillä 2000 niin kävisitkö päivittäin hesessä tai macdonaldsissa?

Vierailija
20.09.2021 |

Huom. Käytttötilillä että saisit käyttää niitä rahoja kans!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
22/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on 110% varmuudella ylipainoinen nainen jolta nyt rahat loppu.

Ja haluaisi kuitenkin käydä päivittäin Hesessä ylläpitämässä kehopositiivisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi joka päivä hesessä tai mäkissä, vaikka ruoka olisi siellä ilmaista.

Vierailija
24/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Vierailija
25/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja lataa lounaskortille joka kuukausi 250€, mutta mäkkärissä sitä olen käyttänyt viimeksi pari kk sitten, hesessä en ikinä.

Ja minä en kertaakaan :D

Vierailija
26/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vuositulot pyörii noin 300-400 tuhannen välissä. Riippuu kuinka sijoitukset rullaa. Mutta en muista minä vuona viimeeksi käynyt edes donaldsissa. Taxilla muutama vuosi sitten ryyppy illan jälkeen tulee mieleen. Voi olla jopa kymmenenkin vuotta tuosta kyllä.

Toivotaan että aloittaja tulee vastaamaan että kuinka usein itse käyt...

kapitalisti

Vierailija
27/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti kävisi. Kyllä käyttötilillä pitää olla aina vähintään tuo 2k. Itse asiassa käyttötilillä on nyt kertynyt vähän liikakiin. Pitääkin kuun vaihtessa siirtää osa sijoitustilille. Niin ja vaikka siis muutama tonni onkin käyttötilillä, niin en todellaan käy pikaruokapaikoissa joka päivä. Ensinnäkin se on tuhlausta ja toiseksi oman kehon pilaamista liian usein tehtynä.

Vierailija
28/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhlaisi penniäkään tuollaiseen paskaan. Enää. Nuorena ehkä kerran kuukaudessa ja aina ajattelin sen pettymyksen jälkeen, että oli vika kerta, mutta nälkä yllätti joskus pahassa paikassa ja en muistanut millaista hiilarihöttöä oli.

Vierailija
29/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisia rahoja olisi tilillä, niin kyllä kävisin ja pistäisin elämän muutenkin risaiseksi. Vaan enpä usko, että normityöllä saa noin paljon ylimääräistä sukan varteen.

Vierailija
30/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötililläni on noin 16 000 enkä käy koskaan pikaruokapaikoissa. Mitä luulet, onko näillä asioilla yhteyttä?

Vierailija
31/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään syytä, miksi kävisin päivittäin kummassakaan.

Vierailija
32/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkärillä kävisin, ainakin kerran päivässä :) I'm lovin' it!

Vierailija
33/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen miljoona meni viinaan, naisiin ja huumeisiin...loput ajattelin  tuhlata

Vierailija
34/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 kertaa. Aamuin ja illoin, ehkä yöllä.

Vierailija
35/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, no en. Tilillä on kyllä ylikin tuon summan, en käy koskaan hampurilaisella. 

Käyn kyllä ravintoloissa, ja nautin siitä, että on varaa syödä ulkona silloin kuin huvittaa. Suurin osa ruoista on kuitenkin ihan kotona tehtyjä. Terveellisempääkin näin.

Vierailija
36/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en. Mäkissä olen syönyt kerran joskus 90-luvulla, toiste en siihen sontaan koske. Hesessä söin ranskalaiset viisi vuotta sitten kun kaveri tarjosi. En vaan tykkää, teen itse jos tekee mieli hampurilaista, paljon parempaa.

Vierailija
37/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä sun teinin esittäminen niin hauskaa ole, että näin monta toistoa tarvitsisi.

Vierailija
38/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuon verran rahaa ja enemmänkin. Ja koska kyse on omista rahoistani, voin niitä myös käyttää mihin tahansa. Lisäksi työnantaja lataa kuukausittain lounaskortille rahaa. Mäkissä en ole käynyt sitten vuoden 1999 ja Hesessäkin tulee käytyä ihan muutaman kerran vuodessa lähinnä silloin kun ajelemme autolla toiselle puolelle Suomea mummolaan. Hese on sopivasti matkan varrella ja siinä on nopea ja helppo pysähtyä haukkaamaan syömistä, muutoin varmaan jäisi nuo muutamatkin kerrat välistä.

Vierailija
39/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kesällä kerran hesessä, kun oli alueen ainoa auki oleva ruokapaikka siihen aikaan sunnuntai-iltaa enkä viitsinyt lähteä etsimään ruokaa kauempaa. Mäkkärissä kävin viimeksi kolme vuotta sitten, kun siskontyttäret halusivat sinne. Sitä ennen oli noin viiden vuoden tauko mäkkärin suhteen.

Tilillä on koko ajan ollut yli sen 2000 euroa, joten voinen vastata otsikon kysymykseen: en.

Vierailija
40/61 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin nmahdoton ymmärtää, miksi pari donaa tilillä saisi mut ahtamaan jotain lihottavaa paskaa sisuksiini. 

Normaaliälyisen logiikka menee niin, että mitä enemmän rahaa, niin sen laadukkaampaa ruokaa. 

Vai oliko tuon tarkoitus olla niin päin, että jos on noin köyhä, niin söisikö sitten tuollaisessa semihygieenisessä muovipöytäsyöttölässä laadutonta roskaruokaa. Mutta en silloinkaan. Osaan hyödyntää edullisia ja terveellisiä ruoka-aineita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän