Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moumou pohtii isänpäivää

Vierailija
05.11.2014 |

Mielenkiintoinen kirjoitus! Mitähän Moumou keksii budjetilla? Minusta tuo aamiainen sänkyyn oli just hyvä idea! <3

http://bebeaulait.bellablogit.fi/2014/11/04/ajatus-on-tarkein-ja-muita-valheita/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lahjarahat saatiin myymalla pois muuta omaisuutta. Onkohan moukku tullut miettineeksi etta kohta on taas muitakin merkkipaivia jolloin mies mahdollisesti odottaa kallista lahjaa (ja muistaa varoittaa etukateen etta lahjan pitaa olla sitten kallis). Miten on kun joulu jo kohta ovelle kolkuttaa, riittaako merkkilaukkuja viela myytavaksi? Sitten synttarit ym ym. Onko mies muuten jostain kauempaakin kotoisin? Tuntuu etta ei moukku tunne hyvin tuota miesta ollenkaan kun tuli tuo isainpaivan lahjavaatimus noin suurena yllatyksena ja mies puolestaan ei tunnu ymmartavan isainpaivan ideaa ollenkaan, nyt varmaankin odottaa kalliita lahjoja jokaikinen vuosi kun kukaan ei saanut sille selitettya isainpaivan ideaa.

Vierailija
2/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavuttaako silla jotain etuja kun valittaa koyhyydesta blogissaan? Eihan tuo ole ensimmainen kerta kun tuollaista on blogimaailmassa tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:07"]

Tämä nyt vähän sivuaa aihetta, mutta miksi lapsen äidin pitäisi ostaa miehelle yhtään mitään? Siitä hyvästä että tuo ruiskaisi nesteet sisälle? Ei hän ole minun isäni vaan lapsemme isä. Toki itsekin isänpäivänä annan miehen nukkua pidempään, saatan tehdä aamupalaa ja katsoa illalla kaikki lempi-ohjelmansa telkkarista, mutta en minä hänelle mitään lahjoja ala ostaa. Se on lapsensa homma siinä vaiheessa kun tuo jotain tajuaa ja silloin tietenkin autan rahallisesti ym. Sen sijaan omalle isälleni ostan joka vuosi jotain, koska hänhän sen arvostuksen ansaitsee kun on minusta saanut aikuisen ja suht tervepäisen ihmisen. Sama juttu on äitienpäivä, en todellakaan odota että MIEHENI minulle mitään ostaa, en minä hänen äitinsä ole.

[/quote]

Miksi ihmeessä lapsen tulisi ostaa isälleen lahja? Mistä hyvästä? Ei lapsi ole halunnut tänne synytyä.

Vierailija
4/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 04:18"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:07"]

Tämä nyt vähän sivuaa aihetta, mutta miksi lapsen äidin pitäisi ostaa miehelle yhtään mitään? Siitä hyvästä että tuo ruiskaisi nesteet sisälle? Ei hän ole minun isäni vaan lapsemme isä. Toki itsekin isänpäivänä annan miehen nukkua pidempään, saatan tehdä aamupalaa ja katsoa illalla kaikki lempi-ohjelmansa telkkarista, mutta en minä hänelle mitään lahjoja ala ostaa. Se on lapsensa homma siinä vaiheessa kun tuo jotain tajuaa ja silloin tietenkin autan rahallisesti ym. Sen sijaan omalle isälleni ostan joka vuosi jotain, koska hänhän sen arvostuksen ansaitsee kun on minusta saanut aikuisen ja suht tervepäisen ihmisen. Sama juttu on äitienpäivä, en todellakaan odota että MIEHENI minulle mitään ostaa, en minä hänen äitinsä ole.

[/quote]

Miksi ihmeessä lapsen tulisi ostaa isälleen lahja? Mistä hyvästä? Ei lapsi ole halunnut tänne synytyä.

[/quote]Ei ole pakko ostaa, toiset nyt vain haluavat muistaa ja se kuuluu hyviin tapoihin kun sellainenkin merkkipaiva on olemassa. Omituista jos aletaan vaatimaan kalliita lahjoja, jokin itse tehty askartelu tai kortti on ihan tarpeeksi. 

Vierailija
5/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesta moukku ei haukkunut miestaan vaan soimasi itseaan siita, ettei voi lahjoa miestaan haluamallaan tavalla.

Vierailija
6/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa isänpäivänä jotain tonnin, tai edes satojen eurojen arvoista lahjaa?!

Vierailija
7/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh, miksei ole julkaissut ko. postauksen kommentteja? :(

Vierailija
8/27 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta ihmemiehesta olemassa kuvaa missaan?

Vierailija
9/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas päästiin haukkumaan sitä "rakasta", vähän vain käänteisesti tällä kertaa. Jos on oikeasti noin mulkku mies kun Moukku antaa ymmärtää niin itse en ostaisi mitään vaan lähtisin lätkimään.

Vierailija
10/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 11:55"]

Ja taas päästiin haukkumaan sitä "rakasta", vähän vain käänteisesti tällä kertaa. Jos on oikeasti noin mulkku mies kun Moukku antaa ymmärtää niin itse en ostaisi mitään vaan lähtisin lätkimään.

[/quote]

Eikö mies koskaan lue blogia? Miten kukaan kehtaa julkisesti haukkua puolisoaan noin. :(

Vierailija
11/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että puoliso ymmärtää jos toisella ei ole isoja tuloja ostella lahjoja

Vierailija
12/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten postaus oli vain loistava tapa esittää mahdollisille sponsoreille, mitä voitaisiin yhteistyössä taas vaihteeksi esitellä :)

Vierailija
14/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näistä lahjahömpötyksistä aina ajattelen, että eihän se mies äidin isä ole. Toki on mukavaa lapsille, jos perheenä jotenkin muistetaan isää, mutta ei kai aikuisen ihmisen pitäisi kovin korkealta pudota jos maailman hienointa ja kalleinta lahjaa ole perhe hankkinut hänelle. Tai jos naapurin isä sai hienomman..

Vierailija
15/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Olen jotenkin aina ajatellut, että isänpäivänä muistetaan omaa isää. Isänpäivä silloin, kun lapsi on vasta vauva koostuisi siis ihan vaan yhdessäolosta eikä mitään sen kummempaa.

Vierailija
16/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi MM ei julkaise kommentteja postaukseen?

Vierailija
17/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"]Miksi MM ei julkaise kommentteja postaukseen?
[/quote]

Ei varmaan olleet mieleistä luettavaa?

Vierailija
18/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kerjuupostaus!

Vierailija
19/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo toinen avaus 'moukun' isänpäivä mietteistä. Käykö se itse täällä avaamassa näitä keskusteluja. Moukku??

Olenko ainoa koko planeetalla joka ei lue blogeja?

Vierailija
20/27 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:30"]

Hyvä kerjuupostaus!

[/quote]

Ei ollut, jäi epäselväksi, mikä se toive oli. Vai käyköhän mikä tahansa tonnin arvoinen sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi