Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB-kirpputorietiketistä. Miten ratkaisisit tämän?

Vierailija
06.10.2014 |

Laitoin saman asian myyntiin kahdelle eri FB-kirpputorille perjantaiaamuna. Toisella kirpputorilla tuli välittömästi ostaja, joka halusi ostaa tavaran. Laitoin viestiä sille.

Toisella kirpputorilla ei ollut mitään kysyntää tavaralle. 

Laitoin ostajalle viestiä, että miten toimitaan. Tuleeko hakemaan, milloin pääsee jne. Näin, että luki viestit, mutta ostaja ei vastannut mitään. Ei vastannut lauantaina mihinkään, eikä sunnuntaisiin viesteihinikään, eikä tänään aamulla, eikä iltapäivällä lähettämiini viesteihin. 

No, uppasin toisella kirpputorilla ilmoitustani ja siihen tuli heti ostaja ja jonoakin. Myin sen sitten sillä kirpputorilla ja tavara haettiinkin heti. Laitoin viestiä toisen kirpputorin kautta tulleelle ostajalle, että myin tavaran, kun ei kuulunut mitään.

Arvatkaapa tuliko hirveää noottia, että ei noin voi tehdä, olin ostamassa sitä. Laittaa ylläpitäjille viestiä, että olen huijari, en kunnioita kirpputorin sääntöjä jne.

Blaah. Kuka on väärässä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu säännöistä. Kaikilla kirppiksillä joilla minä olen, on sääntö että muilla kirppareilla ei saa samaan aikaan myydä.

Vierailija
2/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teit ihan oikein, yleinen odotus/varausaika on Fb-kirppiksillä yleensä 24h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein. Jos ei vastaa viesteihin järkevän ajan (1-2 vrk) kuluessa, ei ole mitään velvollisuutta jäädä odottelemaan jos muitakin ostajia olisi.

Vierailija
4/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla väärin laittaa samasta tavarasta ilmoitus kahdelle kirpputorille, mutta toisaalta taas tuo ensimmäinen potentiaalinen ostaja ei kuitenkaan noteerannut viestejäsi mitenkään. Vaikka olisi kiireinen, niin silloin kuitenkin voinee näpytellä nopean "hei, olen hieman kiireinen juuri nyt. Olen lukenut viestisi, voinko palata asiaan huomenna?"

Eli potentiaalinen ostaja ei ole vaikuttanut enää kiinnostuneelta, kun on jättänyt vastaamatta mitään. Oma mokansa.

Vierailija
5/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko odotit vastausta siltä ensimäiseltä ostajalta ja lukiko sinulla ilmoituksessa, että "myynnissä myös muualla"? Olen yhden ryhmän yp ja yleesä vaan viitataan kintaalla näille " oot huijari, koska itse en vastannut ajoissa"-ihmisille. Varsinkin, kun tavaraa ei ole maksettu. Hitaat syö nopeat ja joskus vituttaa. Ei sitä nyt toisten kaupankäyntiä voi tervata, kun pointti on loppupeleissä päästä eroon rojuistaan.

Vierailija
6/6 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikoinaan myin huutiksessa, huomasin että todella monen lapset joutui yllättäen sairaalaan. Ei ihme, että lastenklinikalla on paikkapula, niin sairaita on huutajien lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi