Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OFF THE RECORD- Mitä teet väärin työssäsi?

Vierailija
05.11.2014 |

Kerrotaan tänne asioita mitä et haluaisi pomon kuulevan. Esimerkiksi, jos olet töissä hesessä, laitatko vittumaiselle ihmiselle vähemmän ranskalaisia? Tai oletko koskaan "lainannut" rahaa kassasta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen tunnollinen ja täydellinen. Vittumaisille asiakkaille olen erityisen ystävällinen, näin toimien he yleensä tajuavat aika nopeasti kohtuuttomat valituksensa ja pyytävät anteeksi. Jää parempi mieli molemmille. Olen luotettava, oikea unelma-alainen :)

Vierailija
2/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös vittumaisille asiakkaille korostetun ystävällinen. En ikinä uskaltaisi varastaa tms, mutta välillä valehtelen esimerkiksi imuroineeni, jollen olekaan kerennyt imuroimaan. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olin ruokakaupassa palvelutiskillä töissä, joskus oli vähän kankkunen tms, niin söin salaa muutaman lihapullan...

Vierailija
4/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata kaikkia hygieniasäädöksiä. Lelut pitäisi pestä kerran viikossa, samoin petivaatteet, lattiat pari kertaa viikossa, ovenrivat, valokatkaisijat, tuolit, vessa jne kerran päivässä, potta pesuaineen kanssa joka käytön jälkeen, omat ja lasten kädet joka kerta kun aivastaa, niistää, yskii, kaivaa nenää, koskee hiuksiin, pyyhkii lasten neniä ja tietenkin vessatouhujen jälkeen. Jiiänee, ihan hirveästi on sääntöjä noudatettavaksi. Joskus kokeilin noudattaa pilkun tarkasti kaikkia ohjeita, mutta siihen meni ihan kohtuuttoman paljon sekä työ- että vapaa-aikaa. En vaan kykene. Tai osaa.
t: pph

Vierailija
5/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut työpaikalta kyniä ja wc-paperia..

Vierailija
6/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Vierailija
7/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki oikeasti puhtaita pulmusia?? -ap

Vierailija
8/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihaisille asiakkaille piiloilkeä. Suurin osa asiakkaistamme on aidosti typeriä ja yksinkertaisia, joten he eivät ymmärrä lainkaan sitä, mitä palvelua heidän tulisi saada ja mitä ei. Sitten he soittavat lopulta minulle valittaakseen ja minä olen suorastaan tursuavan ystävällinen ja myötätuntoinen ja ymmärtävä, kunnes sanon lopuksi, että päätöksen mukana saitte ohjeen tehdä selvityspyyntö, jos päätös ei tyydytä. Minä en sitä asiakkaan puolesta tee, joten peruskoulussa jos oppi kirjoittamaan eikä vain lusmuilemaan, niin kirjoittaa nyt sen selvityksen ja jää odottamaan päätöstä, jonka jo kättelyssä voin sanoa olevan asiakkaan toiveen vastaien.

Vierailija
10/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeille asiakkaille en avaa pussia kassalla.

Vierailija
11/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on työtä. Pakko tehdä sitä jotta tulee toimeen ja tuntee itsensä tarpeelliseksi. Lisäksi siellä on lopulta aika mukavaakin, yhteisön takia. Miksi riskeerata kaikkea tuota suoranaisella ilkivallalla? Jotkut ihmiset haluavat kyykyttää esimerkiksi aspoja. Siitä vaan, ei haittaa niin kauan kun mulla on työvaatteet päällä, sehän ei ole henkilökohtaista vaan kohdistuu lähinnä työnantajaani tai ehkä ammattikuntaani yleisesti.

Vierailija
12/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljen lapset kaappiin aamulla, en anna ruokaa koko päivänä ja vaipat vaihdan 5 minuuttia ennen kotiinlähtöä. Tällaistako hait?

T.Lastenhoitaja perheessä

P.s.Oikeasti, ap, miksi kukaan tekisi työssään tahallaan väärin? Minä ainakin teen työni niin hyvin kuin ikinä pystyn. 

Vierailija
13/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän tehdä työni mahdollisimman hyvin. En ollenkaan ymmärrä sellaista, että riskeeraisin työnantajan maineen, oman asemani työyhteisössä, oman työpaikkani tai varsinkaan asiakkaan turvallisuuden tahallisesti. Minä ainkain teen inhimillisiä virheitä jo luonnostani niin paljon, että tän enempään ei juuri olisi varaakaan. ;)

Hankalien asiakkaiden kohdalla ajattelen aina, että tää on vaan työtä, ja onneksi en ole tuon ihminen läheinen /sukulainen tai muu ihminen jonka elämään tämä ihminen oikeasti voisi vaikuttaa. Minulla on työyhteisö sitä varten, että siellä voin peilata sitä, mikä asiakkaan puolesta oli kohtuuton vaatimus ja mikä oikeastaan aika kohtuullinen, jos asettuu asiakkaan asemaan.

Vierailija
14/14 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen väärin siinä, että otan töistä lyijykyniä lasten koulukyniksi, ja kotona olevat teipit ovat myös työpaikan kaapista.

Mutta itse työni pyrin hoitamaan niin hyvin kuin pystyn.