Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkään käytät samaa kuppia ennen kuin laitat sen pesuun?

Vierailija
05.11.2014 |

Mä käytän yleensä yhden päivän samaa kuppia.
Huuhtasen joka käyttökerran jälkeen mukin pienellä määrällä vettä, ettei tee kahvi tai mehu kerkiä pinttymään sinne mukin pohjaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon vettä tai mehua ainoastaan, niin menee sama lasi/muki koko päivän. Mutta maitolasi menee aina heti koneeseen :D en jaksa huuhdella sitä niin kauan että varmasti on kaikki maito poissa.. liian monesti olen ottanut punaista mehua, joka muuttuu pinkiksi lasissa kun siinä onkin ollut maitoa vielä jäljellä :(

Vierailija
2/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasi on käytössä tiskausvälin. Ja itse asiassa niin on kahvikuppikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vesilasia joitakin päiviä, mutta teekuppia kunnes se on sisältä aivan ruskea tai reuna tuntuu limaiselta. :D Omapahan on kuppini, sanoisin.

Vierailija
4/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran. Lasketaanpa; aamulla kahvikuppi ja mehulasi, iltapäivällä kahvikuppi ja vesilasi, illalla tee- tai glögikuppi, ehkä vesilasi. Näin meillä käyttää kuppeja ja laseja koko 3-henkinen perhe, siis yhden kerran. Sama tapa tietysti muidenkin astioiden kanssa.

Vierailija
5/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästättekö te limaisiksi kuppinne käyttävät vettä, tiskiainetta, sähköä, vai noita kaikkia?

Vierailija
6/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppi (toimii myös vesi-/mehumukina) on tiskipöydän kulmalla aina siihen asti, että tiskikonetta päälle laittaessa löytyy kupin mentävä kolo. Eli välttis ei tule vaihdettua joka päivä, mutta yleensä ainakin pari kertaa viikossa. Mun ja miehen kupin pesuvälit ei ole synkronissa, jos koneeseen sillä kertaa mahtuu vain 1 kuppi.

Muksun vastaava kuppi menee pesuun aina maidon/kaakaon jälkeen. Mehu-, tee- ja vesikäytössä sekin voi olla parikin päivää tiskipöydän kulmalla odottelemassa.

Muumimukit on hieno keksintö, kukin tuntee omansa :)

Ruokajuoman lasi on aina puhdas ja menee käytöstä suoraan tiskiin.

Vierailija
7/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka käyttökerran jälkeen. Ällöttää likaiset mukit

Vierailija
8/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörpin vettä pitkin päivää. En näe mitään syytä, miksi pitäisi ottaa aina uusi lasi. Astianpesukonetta en omista, joten vältän turhaa tiskiä. Ja vaikka tiskikone olisikin, niin silti jatkaisin tuota perinnettä.

Vierailija
9/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kahvimuki tiskautuu ehkä kerran viikossa, huuhtelen sen aina käytön jälkeen. 

Töissä juon kahvini kertakäyttömukista jonka vaihdan kun se alkaa hajoamaan (tulee kahvi läpi) :)

Vierailija
10/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:20"]

Säästättekö te limaisiksi kuppinne käyttävät vettä, tiskiainetta, sähköä, vai noita kaikkia?

[/quote]

Vaivaa. Jos joku haluaa kantaa kuppini tiskiin ja jynssätä sen, niin ihan vapaasti, itse en viitsi.

Vierailija
11/11 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta, että puhutaan jostain kuukupista