Eräs miesten yleinen tapa joka on TODELLA ÄLLÖTTÄVÄ
on se, miten he niistävät räkänenänsä hanskaansa.
Siis sillä tavalla että katsovat alaspäin ja ottavat hanskan etusormella ja peukalolla rään nenästä ja "heittävät" sen rään maahan.
Suurin osa siitä räästähän jää siihen hanskaan, ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!!
Miksei voi ottaa nenäliinaa mukaan ja pyyhkiä siihen?
Taas tuli nähtyä tällainen tapaus tuolla ulkona kävellessäni. Jopa mun oma mies tekee samaa. 8-X
Kommentit (47)
Jep, vastenmielistä. Sitten nämä räkijät räkivät kaikki bussipysäkkien/ juna-asemien edustat täyteen klimppejään. Kiva mennä pysäkille, istua penkille...kauppakassi sylissä kun maa siinä edustalla räitty täyteen mitä erilaisimpia klimppejä. Suomalaiset miehet...pitäis viedä kaikki saunan taaksen.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:03"]
No kylläpäs olette herkkiä... eihän se ole kuin räkää...
Te ette varmaan pystyisi ikipäivänä käyttämään miehenne hammasharjaa tai ottamaan puolta hänen juuri suuhun laittaneesta purkasta? Suuhun tulemisesta nyt puhumattakaan.
Luultavasti kuitenkin pystytte pussamaan, vai tekeekö sekin ällöä?
[/quote]
Mua ei ällötä räkä, mutta oletko hei koskaan haistanut hammasharjaasi? Mä en ikinä lainaisi kenenkään toisen hammasharjaa.
[/quote]
Mun hammasharja ainakin haisee hammastahnalle... kannattaa aina välillä muuten vaihtaa se haiseva harjasi ;o)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:07"]
Jokaisella on oma hammasharja. Yhteinen harja levittää bakteereita suusta toiseen.
Yök.
[/quote]
Ja ongelma on siis missä? Eiköhän sitä yhdessä asuessa tule jakaneeksi bakteerin jos toisenkin ihan ilman hammasharjaakin...
Aika huonosti menee jos pitää aviomiehensä bakteereja pelätä... eihän siinä elämisestä mitään tulisi!
Liekö ap kaupunkilaisneiti, joka on päässyt maalle naimisiin. Nyt maalaisisäntien tapa on alkanut ällöttää. Ettei vaan nuori rouva olisi raskaana. Silloinhan ällöttää melkein kaikki.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:07"]
Jokaisella on oma hammasharja. Yhteinen harja levittää bakteereita suusta toiseen.
Yök.
[/quote]
Ja ongelma on siis missä? Eiköhän sitä yhdessä asuessa tule jakaneeksi bakteerin jos toisenkin ihan ilman hammasharjaakin...
Aika huonosti menee jos pitää aviomiehensä bakteereja pelätä... eihän siinä elämisestä mitään tulisi!
[/quote]
Käytättekö te samaa hammaslankaakin?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 09:41"]
Musta tuntuu, etten ole koskaan nähnyt tuollaista. O_o
[/quote]
Haluaisin kyllä oppia. Se on hirveää, jos ei ole nenäliinoja. Mulla on aina nuha. Kerran niistin isoon voikukanlehteen. :D
[/quote]
demi.fi
Hyi! Sikoja kaikki!