Eräs miesten yleinen tapa joka on TODELLA ÄLLÖTTÄVÄ
on se, miten he niistävät räkänenänsä hanskaansa.
Siis sillä tavalla että katsovat alaspäin ja ottavat hanskan etusormella ja peukalolla rään nenästä ja "heittävät" sen rään maahan.
Suurin osa siitä räästähän jää siihen hanskaan, ÄLLÖTTÄVÄÄ!!!!
Miksei voi ottaa nenäliinaa mukaan ja pyyhkiä siihen?
Taas tuli nähtyä tällainen tapaus tuolla ulkona kävellessäni. Jopa mun oma mies tekee samaa. 8-X
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:03"]
No kylläpäs olette herkkiä... eihän se ole kuin räkää...
Te ette varmaan pystyisi ikipäivänä käyttämään miehenne hammasharjaa tai ottamaan puolta hänen juuri suuhun laittaneesta purkasta? Suuhun tulemisesta nyt puhumattakaan.
Luultavasti kuitenkin pystytte pussamaan, vai tekeekö sekin ällöä?
[/quote]
Mua ei ällötä räkä, mutta oletko hei koskaan haistanut hammasharjaasi? Mä en ikinä lainaisi kenenkään toisen hammasharjaa.
Jotkut miehet ruikkaa muitakin eritteitä! Jopa spermaa ja naisen johonkin koloon! Se on vaan ihmisen eritteitä, jotka nyt valitettavasti kuuluu elämään. No big deal.
Mun mies tekee samaa, ei ikinä pidä nenäliinaa mukana vaikka olis millanen räkätauti tahansa! En viitsi enää huomauttaa asiasta...
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:08"]Jotkut miehet ruikkaa muitakin eritteitä! Jopa spermaa ja naisen johonkin koloon! Se on vaan ihmisen eritteitä, jotka nyt valitettavasti kuuluu elämään. No big deal.
[/quote]
No ei sitten varmaan oo kamalaa edes rään syönti..
Tein itse viimeksi samalla tavalla pari viikonloppua sitten sienimetsässä, kun nenä vuoti todellakin ihan koko ajan (silloin oli se kylmempi viikonloppu) ja ainoa mukana ollut nenäliina oli jo likomärkä. Lopuksi en viitsinyt enää niistää edes sormilla vaan annoin tippua vaan ja välillä vähän tuhahtelin nenää tyhjemmäksi. Valutin varmaan litrakaupalla räkää siihen metsään.
Mäkin kuulun valitettavasti niihin, joiden nenä vuotaa melkein aina (kivaa esim. ruokapöydässä, jossa nenän valuminen alkaa väistämättä). Kaikki laukut ja taskut on täynnä nenäliinoja. Sienireissulle tietysti osui mukaan vain se yksi.
Mutta joo: kaupungin kadulla ei tulisi mieleenkään niistellä hansikkaisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:07"]
Jokaisella on oma hammasharja. Yhteinen harja levittää bakteereita suusta toiseen.
Yök.
[/quote]
Ja ongelma on siis missä? Eiköhän sitä yhdessä asuessa tule jakaneeksi bakteerin jos toisenkin ihan ilman hammasharjaakin...
Aika huonosti menee jos pitää aviomiehensä bakteereja pelätä... eihän siinä elämisestä mitään tulisi!
[/quote]
Käytättekö te samaa hammaslankaakin?
[/quote]
Kysehän ei ole siitä että meillä olisi vain yksi hammasharja... ei tietenkään... tyhmäkö olet? Vaan siitä että jos joskus hätätilanteessa esim reisussa pitää lainata toisen hammasharjaa niin ei se meillä ole mikään ongelma. Toki tuollaisessakin tilanteessa ostetaan oma heti kun vain pystyy.
Ihmisten bakteerikammoisuus tekee meistä vastustuskyvyttömiä kun ei ikinä altistuta millekkään bakteereille!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:03"]
No kylläpäs olette herkkiä... eihän se ole kuin räkää...
Te ette varmaan pystyisi ikipäivänä käyttämään miehenne hammasharjaa tai ottamaan puolta hänen juuri suuhun laittaneesta purkasta? Suuhun tulemisesta nyt puhumattakaan.
Luultavasti kuitenkin pystytte pussamaan, vai tekeekö sekin ällöä?
[/quote]
Mua ei ällötä räkä, mutta oletko hei koskaan haistanut hammasharjaasi? Mä en ikinä lainaisi kenenkään toisen hammasharjaa.
[/quote]
Etkö huuhtele koskaan hammasharjaasi? Ei sen pitäisi miltään haista. O_o
Vielä yleisempää on rykiminen ja syleskeleminen joka paikkaan. Kerrankin kaupungilla vastaan tuli kaksi nuorehkoa pukumiestä ja katsoin ensin, että oho, onpas komeita miekkosia, mutta kyllä se vaikutelma vaan latistui, kun alkoivat kumpikin syleskellä pitkin maita ja mantuja... Hyh. Ei vaan mun kalloon mahdu, miten on okei ihan yleisellä paikalla räkiä joka oven pieleen ja juurikin niistää alotusviestissä mainitulla tavalla... :D
Joo joskus vaan niistänyt suoraan katuun saatananmoisen klimpin.Juma,pitäs paperia mukana..juntit
Minä niistän tuolla tavoin aina ulkona, jos kukaan ei näe. On hölmöä tuhlata nenäliinoja ja ennen kaikkea kantaa taskussaan tai laukussaan kaikki se räkä, kunnes löytää roskiksen (niitä ei ole esim. metsässä, ja maahan en roskia heitä). Niistän kaiken maahan, mitä menee, ja viimeisen pienen tipan pyyhin nenäliinalla. Helppoa ja hygieenisempää kuin rään mukana kantaminen. Ja sormiin ei jää mitään, toisin kuin joku täällä luuli. Ei niitä sormia siellä sieraimissa pidetä. Ja yksi nenäliina riittää tunteja, vaikka nokka vuotaisi tämän tästä.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:39"]
Jep, vastenmielistä. Sitten nämä räkijät räkivät kaikki bussipysäkkien/ juna-asemien edustat täyteen klimppejään. Kiva mennä pysäkille, istua penkille...kauppakassi sylissä kun maa siinä edustalla räitty täyteen mitä erilaisimpia klimppejä. Suomalaiset miehet...pitäis viedä kaikki saunan taaksen.
[/quote]
Ja mamuja tilalle? Heh...
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:00"]
Mielestäni sylkijät ja räkijät pitäisi haudata tuotoksiinsa.
Vilpitön mielipide. Vuosia rakennettu.
[/quote]
Olet varmaan täältä Jyväskylästä, pysäkkiräkijöiden mekasta?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:07"]
Jokaisella on oma hammasharja. Yhteinen harja levittää bakteereita suusta toiseen.
Yök.
[/quote]
Ja ongelma on siis missä? Eiköhän sitä yhdessä asuessa tule jakaneeksi bakteerin jos toisenkin ihan ilman hammasharjaakin...
Aika huonosti menee jos pitää aviomiehensä bakteereja pelätä... eihän siinä elämisestä mitään tulisi!
[/quote]
Käytättekö te samaa hammaslankaakin?
[/quote]
Kysehän ei ole siitä että meillä olisi vain yksi hammasharja... ei tietenkään... tyhmäkö olet? Vaan siitä että jos joskus hätätilanteessa esim reisussa pitää lainata toisen hammasharjaa niin ei se meillä ole mikään ongelma. Toki tuollaisessakin tilanteessa ostetaan oma heti kun vain pystyy.
Ihmisten bakteerikammoisuus tekee meistä vastustuskyvyttömiä kun ei ikinä altistuta millekkään bakteereille!
[/quote]
Mä en kyllä reissussakaan hampaitani toisen harjalla pesis. Olisin pesemättä mielummin. Not big deal.
Aika erikoisissa piireissä kyllä liikut. Kukaan tuntemani mies ei tee noin. Yök.
En ole ikinä edes kuullut, enkä nähnyt mitään hanskaan räkijää.
M41
Exä, vuosimallia -86, oli kanssa niin kammottavan käytöstavaton, että syljeskeli räkäänsä todella oksettavasti, sillä tavalla kuin pikkuteinit jossain koulun nurkilla. Perusteluna, ettei hän ala räkää nieleskelemään, jos kurkusta semmoisen ylös saa... HYI :S Hävetti aina niin mielettömästi, ja kirosin joka ikinen kerta. Olisi edes räkinyt jonnekin ojaan tai puskaan, mutta ei, siihen vaan jalkojen viereen (jopa omalle pihalle/oven eteen). Muutaman kerran olin sitten laskenut tyyliin kauppakassitkin kotiintullessa semmoisen päälle, hyi *******.... En käsitä miten osasikin olla niin.. käytöstavaton tapaus, oli monia muitakin hävettäviä tapoja, joita esim kyläillessä sai sitten hävetä silmät päästään, vaikka muuten oli sivistynyt ihminen... Noh, nyt on sitten jonkun muun häpeäpilkkuna...
Ällöttävämpää on katsella räkiviä urheilusankareita telkkarista.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 10:03"]
[/quote]
No en kyllä pysty tekemään mitään noista. Hyi helvetti.