Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin lähes uusi iphone putosi lattialle ja meni rikki.

Vierailija
20.09.2021 |

Hyvä aamu. Alankin tässä vapaapäivän ratoksi selvittämään vakuutusasioita. Mahtavaa.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi vanhemmat aina vaan ostavat lapsilleen ja teineilleen kalliita puhelimia, kun nämä eivät osaa niistä vielä huolehtia. Halpispuhelimia ensi alkuun ja hienommat vehkeet vasta sitten, kun ovat hiukan rauhoittuneet ja tarpeeksi kypsiä kohtelemaan niitä kuten pitääkin.

Siksi että sillä satasella ei saa kuin käyttökelvottoman lelun.

mitä sitte ei teinit tartte ökykalliita luureja ennen ku itse ostavat tollasen ökykalliin , kyllä mun mielestä 100e luurit lapsille riittää vaikka ovatki paskoja, nyt sanot lapsellesi että kun hajotti iphonen niin sanot että tilalle en osta mitää älyluuria koska hajotit edellisen että saat tilalle luurin jolla voi vain soittaa ja lähettää viestjä ja lisää vielä et seuraavan älyluurin saat vasta sitte ku maksatki ite eli joskus aikuisena sitte

Vierailija
42/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoja nuo omenaluurit. Multa on Sony tippunut lattialle vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole hajonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan iphonet on tuollaisia. Pudotat kerran ja se on säpäleinä. Ei ole ollut vastaavaa minkään muun puhelimen kanssa, vaikka pudottelen puhelimia useinkin.

T. tunari, joka ei enää ikinä osta iphonea

Riippuu ihan täysin putoamiskulmasta, mihin tippuu, tähtien asennosta ja miljioonasta muusta seikasta että hajoaako puhelin vai ei. Itsellä tippunut iPhone moneen kertaan ja vain kerran tullut näyttöön särö.

Vierailija
44/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kun nauraa....... miksi teini tarvitsee iPhonen?

Meillä on kaikki laitteet applea, joten kaikkein helpointa että myös teinin luuri on iPhone. Koulusta tuli windowsläppäri, mutta se on ainoa. 

Vierailija
45/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes 5v vanha Apple SE ja toimii kuin junan vessa, kerran on n. vuosi sitten akku vaihdettu ja siinä kaikki mitä on tarvinnut huoltaa.  Nahkakotelo ympärillä niin lasikin on vielä hyvässä kunnossa.

Joo, en ole somettaja sormettaja, siksi varmaan on kestänyt hyvin ja ei siinä ole ollut mitään teknistä bugia tms. Aika on ehkä ajanut siitä mallina jo ohi mutta niin se alkaa olla käyttäjästäkin ;-)

Vierailija
46/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimet menevät todella helposti rikki pudotuksesta. Oman kokemuksen mukaan puhelin tulee tippumaan kuitenkin jossain vaiheessa kädestä, joten se kannattaa suojata sen varalta. Nyt jatkossa kannattaa hankkia aina puhelimeen panssarilasi näyttöön, hyvin suojaavat kuoret. Lisäksi jos puhelin on liian iso käteen, jonkun näköinen kahva on hyvä esim popsocket tai joku sormusmainen pidike. 

Vierailija
47/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viitisen vuotta vanha Samsung, joka putoilee välillä milloin mistäkin ja kovillekin alustoille. Panssarilasi on naarmuilla, mutta muuten puhelin toimii. En muutenkaan ostaisi iPhonea, mutta en varsinkaan jos ne hajoaa noin helposti.

En oo tunari, mutta välillä se puhelin putoaa kädestä tai lipaston päältä tms.

Vierailija
48/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sattuikin sopivasti, vanha iPhone tippui lattialle välittömästi kun iPhone 13 julkaistiin.

Vierailija
49/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämä rankkaa kun teiniipissiksen iPhone meni rikki 😭

Vierailija
50/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellä iskun,veden ja pölynkestävä 👍 en ymmärrä miks ihmiset hankkii sellaisia puhelimia jotka menee heti rikki pudottuaan lattialle!

Vierailija
51/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, kun hankkii roppakourateinille tannin halpispuhelimen.

Vierailija
52/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihna kirjoitti:

Itse ostin puhelimeeni valkoiset nahka kannet ja kiinnitin yläosan reikään kauniin ranne hihnan. Eipä tipu enää.

Luulin, että puhelinta olisi hankalampi käyttää, muuta käyttö on paljon helpompaa, kun on ote puhelimesta.

Jep. Jos teiniltä olisi arvokkaat aurinkolasit pudonneet, ehdottaisit varmaan sitä kätevää hihnaa, jonka saa sankoihin kiinni ja lasit näppärästi kaulalle roikkumaan.

Vierailija
53/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. Mulla satasen puhelin, 2017vuosimallia joten ikää on jo. Hyvin toimii, panssari lasi haljennut mutta itse puhelin ei. Mun käsiini ei kannata kallista puhelinta antaa. Enkä ymmärrä ylipäätään mitä järkeä on laittaa useita satasia puhelimeen. No, jollaki ilmeisesti on liikaa rahaa..

Vierailija
54/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran haluan kehua iPhoneja, että ne eivät hajoa jos ne normaalisti tippuvat lattialle. Onko siis niin, että teini heitti puhelimen lattialle tai seinään?

Vierailija
55/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotivakuutus jossa on ehdollinen omavastuu, eli jos vahingon määrä ylittää valitun omavastuun niin omavastuuta ei vähennetä maksettavasta korvaussummasta. 👍

Vierailija
56/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisit halvemman / kestävämmän (hinta ei takaa kestävyyttä, melkein päinvastoin). Ei teinille mitään ylihintaista särkyvää iPhonea pitäis ostaa.

Vierailija
57/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivakuutuksia ja sitten on kotivakuutuksia. Meillä putosi iPhone 12 ja etulasi rikki ja korjaaminen maksoi yli 400 euroa. Kotivakuutus korvasi koko summan ilman omavastuuta, koska vahinko oli kalliimpi kuin omavastuu olisi ollut (150 euroa). 

Vierailija
58/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan iphonet on tuollaisia. Pudotat kerran ja se on säpäleinä. Ei ole ollut vastaavaa minkään muun puhelimen kanssa, vaikka pudottelen puhelimia useinkin.

T. tunari, joka ei enää ikinä osta iphonea

Mä olen muutaman kerran tiputtanut mun iPhonen eikä se ole hajonnut. Panssarilasiin on tullut säröjä, ei mitään muuta. Mä en osta enää ikinä mitään muuta kuin Iphoneja.

Vierailija
59/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa heikkoa tekoa. Mun puhelin (oneplus) on pudonnut monia kertoja jo eikä ole mennyt miksikään. Mä olen sellainen koheltaja, että näköjään mun ei edes aikuisena kannata itselleni iphonea ostaa, jos ne on noin heikkoja.

Oneplus ei mene ulkoisesti rikki mutta näyttö menee sisäisesti rikki niin ettei enää toimi. Kokemusta merkistä löytyy paljonkin.

Vierailija
60/70 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikkoja nuo omenaluurit. Multa on Sony tippunut lattialle vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole hajonnut.

Eipä ole mun iPhone hajonnut vaikka on tippunut lattialle. Tiedän useita ihmisiä joiden muun merkkinen puhelin on hajonnut tiputtuaan. Eli eipä sitä voi suoraan sanoa pelkän merkin perusteella kestääkö vai ei. Kyllähän siihen vaikuttaa kuinka korkealta puhelin tippuu, mille alustalle, missä tulokulmassa osuu lattiaan tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän