Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Liian iso treffeille

Vierailija
20.09.2021 |

Linkki juttuun, valitettavasti taisi olla vaan tilaajille: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Jutun pointtina on valittaa siitä, että lihavat kokevat "painosyrjintää" deittailussa. Näkökulma on ilmeisesti se, että globaali kauneusihanne on keksitty tyhjästä. Erikseen vielä jossain kohtaa mainittiin, että jos on pluskokoinen, niin oikea tapa olla sitä olisi muistuttaa plus-malleja ja olla siis "kurvikas oikeista paikoista".

En ymmärrä, eikö oikeasti haastateltava tai toimittaja ole kumpikaan koskaan lukeneet niitä tutkimuksia, joiden mukaan vyötärö-lantiosuhde ja kasvojen naiselliset estrogeenin tuottamat piirteet ovat universaalisti viehättäviä?

Samoin mainitaan, että hintelät miehet saavat kuulla olevansa liian pieniä. Ihan yhtä lailla naisia viehättää testosteronin muokkaama keho.

Alkoi oikein ärsyttää, kun ilmeisesti se on SYRJINTÄÄ jos ihminen ei viehäty keskivartalolihavasta, hintelästä tai vaikka naamastaan väärältä sukupuolelta näyttävästä. Ihan yhtä vähän tähän on mahdollista itse vaikuttaa kuin seksuaaliseen suuntautumiseen!

P.s. AP on nainen, jolle hintelä mies ei ole ongelma, mutta iso kaljamaha on yksi suurimpia turn-offeja miehessä.

Kommentit (1374)

Vierailija
1221/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi harrastuksistani on vaellus ja toivon löytäväni seuraa joka jaksaa matkassa viikonkin reissun tiettömässä kairassa niin syyllistynkö syrjintään kun pelkän kuvan perusteella uskon ettei Miisasta ole siihen?

Kyllä syyllistyt. Lihava ihminen voi olla liikunnallinen. Ei suurin osa varmaan ole, mutta ennakkoluulojen varassa ei kannata mennä, koska voit kysyäkin.

Sitä paitsi itse en lähtisi, koska minulla on kroonista kipua. Yksi ystävä vihaa luontomeininkejä, toinen on yh-äiti ja kolmas lähtee mielummin kaupunkilomalle.

Aina kannattaa kysyä eikä olettaa mitään.

Eikä syyllisty. Liikunnallinen voi olla, mutta mitä se liikunnallisuus käytännössä tarkoittaa on eri asia. Koska meillä ei valitettavasti ole ikuista elämää, meidän on rajattava potenttiaalisia kumppaneita joidenkin kriteerien perusteella ja kas, liikunnalliset ihmiset ovat yleensä solakampia kuin ei liikunnalliset. Saa yleistää, ei siitä tarvitse huonoa omaatuntoa kantaa, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, nuo ovat omia henkilökohtaisia asioita, eikä niihin voi ketään puuttua, vaikka mieli tekisikin. Sivusta

Siis tunnetko lihavia? Seuraatko somessa?

Se voi tarkoittaa ihan samaa kuin muillakin, mieluisen liikunnan harrastamista, ties mitä.

Tiedän todella isoja, jotka harrastavat kaikkea painonnostosta perusuimiseen ja vaellukseen.

Ei lihava yhtäkkiä laihdu vaikka harrastaisi 10 tuntia liikuntaa viikossa.

Itse tiedän mistä puhun, koska olen merkittävän lihavuuden puolella (179 cm ja 110 kg), mutta en ole omenavartaloinen, joten lajit kyllä onnistuu ilman ongelmia.

Totta kai tiedän isovatsaisia omenanaisia, joiden BMI on +35 ja esim. pilates ei onnistu sellasenaan, mutta he harrastavat sitten jotain muuta.

Lihaviakin on erilaisia, kannattaa joskus jutella aiheesta heidän kanssa ja oppia, mitä se liikunnallisuus heille on.

Pakko kyllä sanoa, että tuolla kairassa paljon pyörineenä ei kovin usein ole tullut lihavia vastaan. 99% vaeltajista ulkonäön puolesta menee jonnekin lievän ylipainon ja hoikan väliin. Tuollaista Miisan kokoista ei varmasti ole ikinä tullut vaelluspolulla vastaan.

Vierailija
1222/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pari päivää lukenut tätä ketjua ja mussuttanut suuhuni ties mitä paskaa. Kauhuissani menin tänään puntarille; huh 66kg. En siis tajua millaisia määriä pitää syödä että lihoo johonkin 120kg painoon. Aika kalliiksikin tulee syödä niin paljon kaloreita. Nämä kun ilmeisesti kuitenkin liikkuvat? Tai ainakin mainostavat liikkuvansa.

Yli 60 kg painava nainen on läski. Mene k a n t t u r a lenkille.

Niin on. En voisi tuntea viehätystä tuommoiseen norsuun. Naisen pitää olla pieni ja siro.

M34

Rakkaat t r o l l i t, riippuu ihan naisen pituudesta. On eri asia olla 150cm kun 180cm ja painaa 60kg.

Huippumallit yleensä painavat 55-65kg ja ovat 178-185cm pitkiä. Siinä teille l ä s k i ä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon sinkkunaisia, olen itsekkin sellainen. Eikä meitä edes kiinnosta parisuhde, koska se mitä siitä saa suhteessa siihen mitä siihen panostat menee miinuksen puolelle. Tämä on ollut todella vapauttavaa. Nyt ei tarvitse kuin elää vain itselkeen ja tehdä kuten itse haluaa. Miesten kanssa oleminen on tidella rasittavaa.

Tähän voisi lisätä, että myös moni mies on tyytyväinen kun pysyt sinkkuna. ISOLLA osa sinkku naisista on niin huonot parisuhde taidot, että on hyvä etteivät ole pelaamassa miesten elämää.

Miesten tragedia on, että siitä joukosta naisia joilla on hyvät parisuhdetaidot on todella kova kilpailu.

Iso osa suomalaisista mokasi ekalla yrityskierroksella Tallinnassa ja Latviassa. Ette vieneet kukkia. Se siitä että vain naiset olisivat epäkelpoja, yhtälailla tekin olette.

Vierailija
1224/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja muut vetoatte tähän terveyteen, koska ette voi myöntää itsellenne ja muille, että olette niin pinnallisia, että ulkonäkö on se tärkein kriteeri. Sinä P A S K AT välität mistään terveydestä tai kukaan muukaan, joka niin täällä väittää. Jos nainen on kaunis, niin lähdet treffeilke ja alat seurustelemaan, vaikka se vetäisi mäkkiä ja heseä ja ei liikkuisi ollenkaan ja polttaisi tupakkaa.

Tää on niin totta. Jokainen tuntemattomille lihaville "ihan vaan terveydestä" lässyttäjä on epärehellinen pelkuri. Ainoa syy on se, että läski on mielestänne vaan rumaa, mutta teillä ei ole selkärankaa sanoa sitä rehellisesti, joten pitää turvautua tähän terveystekosyyhyn.

Tämä on tekopyhää tuubaa, koska ette valita kenellekään muulle epäterveellisiä valintoja tekevälle, koska nämä muut valinnat ja niiden tekijät näyttävät coolilta. Kukaan ei ikinä menisi nalkuttamaan huvijahdin kannella samppanjaa juoville ihmisille että alkoholi on epäterveellistä ja auringosta saa syövän. Kukaan ei mene nalkuttamaan laihoille pikaruokaa syöville, laihoille jotka eivät syömishäiriön takia syö mitään, tupakoitsijoita paheksutaan vain selän takana, ja Suomen pyhä lehmä kuningas alkoholi - ei pahaa sanaa, juhliminen on siistiä ja jaadijaa. Kukaan ei mene nalkuttamaan loistoauton omistajalle että on epäterveellistä ihan kaikkien kannalta ajaa kahtasataa yleisillä teillä. Kukaan paitsi muutama hassu asiantuntija ei rutise somessa pitkin yötä roikkumisesta, vaikka se on terveysriski monellakin tapaa.

Koska nämä asiat ovat cooleja ja kaikki haluavat tehdä niitä. Mutta kukaan ei halua olla läski, se ei ole cool. Siksi vain läskeille nalkutetaan ja syynä käytetään terveyttä, josta ei coolien asioiden kohdalla piitata tippaakaan.

Ei omaa lehmää ojassa, en ole lihava enkä sinkku. Ärsyttää vaan epäloogisuus ja epärehellisyys.

Minä en ainakaan ole koskaan sanonut tuntemattomille lihaville mitään, koska he eivät kiinnosta minua yhtään. Enemmänkin yritän vältellä heitä, sillä tältä palstalta olen oppinut, että he ovat hyvin vihaisia ja ilkeitä. Pelkästään se, että olen normaalipainoinen, on loukkaus heitä kohtaan.

Eli olet selvännäkijä. Tiedät palstan kirjoittajien painon ja pituuden. Mielenkiintoista. Ja sinä itsehhän et ole vihainen tai ilkeä, mitä nyt vttuilet ja olet piiloaggressiivinen. Kannattaa mennä selvännäkijän hommiin sinun, niissä tienaa ihan hyvin, ja varsinkin sinä, kun olet tämmöinen supertietäjä.

En ole edes täällä kirjoittanut pahaa lihavista ja ihan oikeasti lihavien kommentointi on pelottavaa.

Sivusta: ihanko oikeasti? Siteeraa mulle sanotaan nyt 3n eri lihavan pelottavaa kommenttia. Ihan vaan jotta näemme kuinka erilaisia asioita eri ihmiset pitää pelottavina. Nimim. Kinostais

Melkoista vähintään isoa denialia on liikkeellä. Sekään kun ei ole mielipidekysymys, vaan fakta minkä verran naisena voi luontaisesti kerätä lihasta, ja mikä osa painosta on sitten sitä aitoa läskiä. Kummasti alapeukkuja kuitenkin taas kertyi. 

Ei siinä, ei ole suoraan minulta pois. Sen kun ahdistutte jatkossakin painostanne, pukeudutte telttoihin, pääsette jopa Hesariin haastatteluun aiheesta kun ei Tinderissä natsaa.

Mikä vaan, kunhan ei se laihdutuskuuri tai totuuden myöntäminen. 

Mut oliko sulla siis vielä niitä lihavien ihmisten pelottavia ja äkäisiä kommentteja heittää mulle esimerkkinä?

Minä toivoisin vähän lihaa luiden päälle (pun intended) näille sinun ja monen muun heitoille vihaisista ja ilkeistä läskeistä. Kiitos etukäteen kun vaivaudut kaivamaan esimerkkejä, se on varmasti sulle helppoa, kun olethn  oikein kammonkin kehittänyt lihavia kohtaan kohdatessasi niin valtavan paljon vihaa ja ilkeyttä heidän suunnaltaan. Voin sitten vastavuoroisesti näyttää sulle "muutaman" ilkeäsävyisen kirjoituksen hoikaksi ilmoittautuneilta henkilöiltä..

Ihan oikeasti, aikuiset ihmiset, älkää jaksako käyttäytyä kuin hiekkalaatikolla. Samat varmaan vielä jeesustelemassa jossain Koskela-ketjussa kamalista kiusaavista lapsista ja heidä kasvatuskyvyttömistä vanhemmistaan.

Vierailija
1225/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuossa jutussa on ihan peruslähtökohtakin niin pielessä, että päähän sattuu kun yrittää ymmärtää. Itse en ole ylipainoinen, mutta silloin tällöin saan pakkeja Tinderissä/treffeillä ulkonäöllisiin seikkoihin liittyen. Joskus se tuntuu pahalta, mutta silloin ajattelen, että jos minulla on oikeus antaa pakit ulkonäöllisiin seikkoihin liittyen, niin kyllä toisellakin on sama oikeus. 

Pielessä on ilmiö nimeltä prinsessaharha. En tiedä mistä johtuu, ehkä somen jatkuvasta positiivisesta palautteesta, mutta todella moni nuorehko somevaikuttaja tuntuu olevan aika harhainen oman itsensä suhteen.

Ajatellaan, että minäminäminä olen niin ihmeellinen ja arvokas, että juuri minulla on OIKEUS saada kaikki mitä haluan, täsmälleen siinä muodossa kuin haluan! Minähän en tyydy mihinkään! Ja jos maailmankaikkeus ei toimita asiaa silloin kuin tahdon siten kuin tahdon, se on epiä ja syrjintää ja väärin, koska MINULLA ON OIKEUS.

Sekuntiakaan ei ajatella sitä, mitä itse ehkä voisi tehdä asian saavuttamiseksi. Tai mitä itsellä on antaa sille tulevalle kumppanille. Että onko sitä oikeasti niin ihmeellinen, että on kovastikin valinnanvaraa. Koko ajan kyse on vain itsestä ja omien mielitekojen ja tarpeiden tyydyttämisestä. Hetkeäkään ei ajatella sitä haaveiden kumppania oikeana ihmisenä, jonain sellaisena jolle voisi antaa rakkautta ja välittämistä ja huolenpitoa ja jonka kanssa voisi jakaa elämän hyvät asiat. Ei, vaan minäminäminätahtootahtootahtoo.

Siis todella infantiili suhtautuminen parisuhteeseen.

Ajatellaan myös, että minulla on oikeus saada täsmälleen sellainen kumppani kuin tahdon silmien väriä myöten. Ja maailmankaikkeus on velvollinen toimittamaan minulle sellaisen. Sen pitää kantaa minua käsillään ja palvoa, ollen samalla feministi. Sen pitää pitää minua maailman kauneimpana naisena, mutta ei saa ollaa mikään chubby olver tai fiideri.

Kun tähän lisätään se, että nämä naiset saattavat olla yli 30, eivätkä ole silti oppineet miehistä yhtään mitään... Tietenkään eivät, koska mies ei ole niille ihminen, vaan jonkinlainen asuste. Samat ihmiset pukevat koiransa mekkoihin ja lakkaavat niiden kynsiä, koska ei niitä kiinnosta sekään mikä koira on eläimenä. Asuste se on sekin.

Tämä kaikki ei tietenkään liity tuon hesarin jutun naiseen, vaan kuvailen ko. ilmiötä vähän yleisemmin.

Sama kuvio toistuu myös miehillä jossain määrin, ainakin palstalla. Itsessä ei koskaan nähdä mitään vikaa, eikä itseä voi kehittää.

Kumma juttu muuten. Kun minä olin nuori joskus 20 vuotta sitten, halusin kovasti kehittyä koko ajan kaikilla osa-alueilla. Itseni takia tietysti ensisijaisesti, mutta myös siksi että halusin että minulla on jotain annettavaa tulevalle kumppanilleni. 

Tuntuu että ihmisiä ei nykyään kiinnosta enää yhtään kehittää luonnettaan. Paitsi ehkä hyökkäävämpään suuntaan. Kaikesta moraalisäteillään, mutta se todellinen pyrkimys olla parempi ihminen puuttuu. Varmaan siksi, että se pyrkimys on aika yksityistä puuhaa, eikä sillä saa tykkäyksiä somessa.

Prinsessaharha PLUS vahvistusharha. Artikkelin päähahmon Insta on täynnä toisilta naisilta oi kun oot ihana, jatka samaa -kommenteja.

Posipalaute tietty aina kiva, mutta sikäli kun henkilö on hetero, ja ongelmana parituminen, noiden kommenttien rakentavuus ja kehittävyys on tasoa voi heittää niillä vesilintua hampurilaisella JA ranuilla. 

Miten niin prinsessaharha ja vahvistusharha? Eikös henkilö vaikuta artikkelin perusteella ihan hyvin tietävän, ettei heteromiehiä oikein kiinnosta.

Harha siksi, että hän ei tajunnut, että TIETENKÄÄN ei ole heteromiehille se ykkösvalinta parisuhteeseen, jos miehellä vaan on valinnanvaraa. Sairaalloisen ylipainoinen, perussairas (Diabetes) ja mt-ongelmia (ahmimishäiriö).

Ymmärtää, että häntä ei valita, mutta ei suostu tajuamaan että tämä on se hänen todellinen tasonsa, vaan ruikuttaa että miesten pitäisi muuttua että HÄN saisi valita. (Koska nimenomaan sanoi, että tuntuu kurjalta kun käsketään laskemaan rimaa.)

Ei ymmärrä, että miesten kiinnostumattomuus on täysin luonnollista. Havaitsee vain ilmiön, mutta pitää siitä vääryytenä.

Realistinen aikuinen nainen kyllä ymmärtää oman "markkina-arvonsa" eikä mene uhriutumaan hesariin sitä.

Vai mitä jos sinne menisi joku kuusikymppinen vinkumaan samalla tavalla ikäsyrjinnästä?

voi jeesus tätä tahallaan väärinymmärtämisen määrää. 

-hän ei ole VAATINUT ketään muuttamaan kriteereitään

-hän sanoi, ettei halua laskea itse rimaa

--> hän on siis valmis elämään yksin jos ei toiveet kohtaa kenenkään kanssa

Ja? Sekö tässä nyt on se suuri rikos, että hän menee haastatteluun ja kertoo, että tämä edellä mainittu HARMITTAA?

Vähän sama asia kun vaikkapa oikeustieteen kandi ei saisi julkisesti sanoa, että harmittaa kun ei ole työpaikkaa löytynyt, mutta enpä haluaisi laskea rimaa ja mennä töihin sandwich-artistiksikaan, joten jatkanpa sopivan työpaikan etsintää? 

Vaatimista? Syyllistämistä?

Vierailija
1226/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pari päivää lukenut tätä ketjua ja mussuttanut suuhuni ties mitä paskaa. Kauhuissani menin tänään puntarille; huh 66kg. En siis tajua millaisia määriä pitää syödä että lihoo johonkin 120kg painoon. Aika kalliiksikin tulee syödä niin paljon kaloreita. Nämä kun ilmeisesti kuitenkin liikkuvat? Tai ainakin mainostavat liikkuvansa.

Niin on. En voisi tuntea viehätystä tuommoiseen norsuun. Naisen pitää olla pieni ja siro.

M34

Rakkaat t r o l l i t, riippuu ihan naisen pituudesta. On eri asia olla 150cm kun 180cm ja painaa 60kg.

Huippumallit yleensä painavat 55-65kg ja ovat 178-185cm pitkiä. Siinä teille l ä s k i ä.

Tuskin yksikään malli tai varsinkaan "huippumalli" painaa yli 60 kg.

Vierailija
1227/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuossa jutussa on ihan peruslähtökohtakin niin pielessä, että päähän sattuu kun yrittää ymmärtää. Itse en ole ylipainoinen, mutta silloin tällöin saan pakkeja Tinderissä/treffeillä ulkonäöllisiin seikkoihin liittyen. Joskus se tuntuu pahalta, mutta silloin ajattelen, että jos minulla on oikeus antaa pakit ulkonäöllisiin seikkoihin liittyen, niin kyllä toisellakin on sama oikeus. 

Pielessä on ilmiö nimeltä prinsessaharha. En tiedä mistä johtuu, ehkä somen jatkuvasta positiivisesta palautteesta, mutta todella moni nuorehko somevaikuttaja tuntuu olevan aika harhainen oman itsensä suhteen.

Ajatellaan, että minäminäminä olen niin ihmeellinen ja arvokas, että juuri minulla on OIKEUS saada kaikki mitä haluan, täsmälleen siinä muodossa kuin haluan! Minähän en tyydy mihinkään! Ja jos maailmankaikkeus ei toimita asiaa silloin kuin tahdon siten kuin tahdon, se on epiä ja syrjintää ja väärin, koska MINULLA ON OIKEUS.

Sekuntiakaan ei ajatella sitä, mitä itse ehkä voisi tehdä asian saavuttamiseksi. Tai mitä itsellä on antaa sille tulevalle kumppanille. Että onko sitä oikeasti niin ihmeellinen, että on kovastikin valinnanvaraa. Koko ajan kyse on vain itsestä ja omien mielitekojen ja tarpeiden tyydyttämisestä. Hetkeäkään ei ajatella sitä haaveiden kumppania oikeana ihmisenä, jonain sellaisena jolle voisi antaa rakkautta ja välittämistä ja huolenpitoa ja jonka kanssa voisi jakaa elämän hyvät asiat. Ei, vaan minäminäminätahtootahtootahtoo.

Ajatellaan myös, että minulla on oikeus saada täsmälleen sellainen kumppani kuin tahdon silmien väriä myöten. Ja maailmankaikkeus on velvollinen toimittamaan minulle sellaisen. Sen pitää kantaa minua käsillään ja palvoa, ollen samalla feministi. Sen pitää pitää minua maailman kauneimpana naisena, mutta ei saa ollaa mikään chubby olver tai fiideri.

Kun tähän lisätään se, että nämä naiset saattavat olla yli 30, eivätkä ole silti oppineet miehistä yhtään mitään... Tietenkään eivät, koska mies ei ole niille ihminen, vaan jonkinlainen asuste. Samat ihmiset pukevat koiransa mekkoihin ja lakkaavat niiden kynsiä, koska ei niitä kiinnosta sekään mikä koira on eläimenä. Asuste se on sekin.

Tämä kaikki ei tietenkään liity tuon hesarin jutun naiseen, vaan kuvailen ko. ilmiötä vähän yleisemmin.

Sama kuvio toistuu myös miehillä jossain määrin, ainakin palstalla. Itsessä ei koskaan nähdä mitään vikaa, eikä itseä voi kehittää.

Kumma juttu muuten. Kun minä olin nuori joskus 20 vuotta sitten, halusin kovasti kehittyä koko ajan kaikilla osa-alueilla. Itseni takia tietysti ensisijaisesti, mutta myös siksi että halusin että minulla on jotain annettavaa tulevalle kumppanilleni. 

Tuntuu että ihmisiä ei nykyään kiinnosta enää yhtään kehittää luonnettaan. Paitsi ehkä hyökkäävämpään suuntaan. Kaikesta moraalisäteillään, mutta se todellinen pyrkimys olla parempi ihminen puuttuu. Varmaan siksi, että se pyrkimys on aika yksityistä puuhaa, eikä sillä saa tykkäyksiä somessa.

Prinsessaharha PLUS vahvistusharha. Artikkelin päähahmon Insta on täynnä toisilta naisilta oi kun oot ihana, jatka samaa -kommenteja.

Posipalaute tietty aina kiva, mutta sikäli kun henkilö on hetero, ja ongelmana parituminen, noiden kommenttien rakentavuus ja kehittävyys on tasoa voi heittää niillä vesilintua hampurilaisella JA ranuilla. 

Miten niin prinsessaharha ja vahvistusharha? Eikös henkilö vaikuta artikkelin perusteella ihan hyvin tietävän, ettei heteromiehiä oikein kiinnosta.

Harha siksi, että hän ei tajunnut, että TIETENKÄÄN ei ole heteromiehille se ykkösvalinta parisuhteeseen, jos miehellä vaan on valinnanvaraa. Sairaalloisen ylipainoinen, perussairas (Diabetes) ja mt-ongelmia (ahmimishäiriö).

Ymmärtää, että häntä ei valita, mutta ei suostu tajuamaan että tämä on se hänen todellinen tasonsa, vaan ruikuttaa että miesten pitäisi muuttua että HÄN saisi valita. (Koska nimenomaan sanoi, että tuntuu kurjalta kun käsketään laskemaan rimaa.)

Ei ymmärrä, että miesten kiinnostumattomuus on täysin luonnollista. Havaitsee vain ilmiön, mutta pitää siitä vääryytenä.

Realistinen aikuinen nainen kyllä ymmärtää oman "markkina-arvonsa" eikä mene uhriutumaan hesariin sitä.

Vai mitä jos sinne menisi joku kuusikymppinen vinkumaan samalla tavalla ikäsyrjinnästä?

Ja? Sekö tässä nyt on se suuri rikos, että hän menee haastatteluun ja kertoo, että tämä edellä mainittu HARMITTAA?

Vähän sama asia kun vaikkapa oikeustieteen kandi ei saisi julkisesti sanoa, että harmittaa kun ei ole työpaikkaa löytynyt, mutta enpä haluaisi laskea rimaa ja mennä töihin sandwich-artistiksikaan, joten jatkanpa sopivan työpaikan etsintää? 

Lue hänen IG

Vierailija
1228/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla lihavilla on paljon vientiä. Itse taas olen xs kokoa ja erittäin epäsuosittu miesten keskuudessa. Miksi lihavat naiset siis kokevat olevansa epähaluttuja?

N24

Isot pojat ovat kertoneet että lihavat ovat villimpiä sängyssä. Kai se on jonkinlaista hyväksynnän hakemista.

Tai sitten he ovat lihavia siksi, että ovat taipuvaisia hedonistiseen nautiskeluun ja aistillisten ilojen vietävissä.

Ei se ole hääviä, kun päällä rodeoi villi punkero.

Vierailija
1229/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja muut vetoatte tähän terveyteen, koska ette voi myöntää itsellenne ja muille, että olette niin pinnallisia, että ulkonäkö on se tärkein kriteeri. Sinä P A S K AT välität mistään terveydestä tai kukaan muukaan, joka niin täällä väittää. Jos nainen on kaunis, niin lähdet treffeilke ja alat seurustelemaan, vaikka se vetäisi mäkkiä ja heseä ja ei liikkuisi ollenkaan ja polttaisi tupakkaa.

Tää on niin totta. Jokainen tuntemattomille lihaville "ihan vaan terveydestä" lässyttäjä on epärehellinen pelkuri. Ainoa syy on se, että läski on mielestänne vaan rumaa, mutta teillä ei ole selkärankaa sanoa sitä rehellisesti, joten pitää turvautua tähän terveystekosyyhyn.

Tämä on tekopyhää tuubaa, koska ette valita kenellekään muulle epäterveellisiä valintoja tekevälle, koska nämä muut valinnat ja niiden tekijät näyttävät coolilta. Kukaan ei ikinä menisi nalkuttamaan huvijahdin kannella samppanjaa juoville ihmisille että alkoholi on epäterveellistä ja auringosta saa syövän. Kukaan ei mene nalkuttamaan laihoille pikaruokaa syöville, laihoille jotka eivät syömishäiriön takia syö mitään, tupakoitsijoita paheksutaan vain selän takana, ja Suomen pyhä lehmä kuningas alkoholi - ei pahaa sanaa, juhliminen on siistiä ja jaadijaa. Kukaan ei mene nalkuttamaan loistoauton omistajalle että on epäterveellistä ihan kaikkien kannalta ajaa kahtasataa yleisillä teillä. Kukaan paitsi muutama hassu asiantuntija ei rutise somessa pitkin yötä roikkumisesta, vaikka se on terveysriski monellakin tapaa.

Koska nämä asiat ovat cooleja ja kaikki haluavat tehdä niitä. Mutta kukaan ei halua olla läski, se ei ole cool. Siksi vain läskeille nalkutetaan ja syynä käytetään terveyttä, josta ei coolien asioiden kohdalla piitata tippaakaan.

Ei omaa lehmää ojassa, en ole lihava enkä sinkku. Ärsyttää vaan epäloogisuus ja epärehellisyys.

Tämä ei pidä paikkaansa, mutta sinä tietenkin keskityt lähinnä lihavuuskeskusteluihin. On paljon ihmisiä jotka ”tuomitsevat” muitakin asioita lihavuuden lisäksi. Minä olen kirjoittanut moneen keskusteluun esimerkiksi kannabiksen 5x keuhkosyöpäriskistä tupakkaan nähden. Alkoholin vaikutuksesta syöpiin ja siitä kuinka tämä nuorten naisten viinin lipittäminen jokaisessa somekuvassa ei ole mitenkään terveellinen trendi. Sen lisäksi tämän tissivapausliikkeen kohdalla olen puhunut paljon, että itsensä suojeleminen rintasyövältä pitäisi olla etusialla, ei se, että pyritään olemaan entistä enemmän rinnat paljaana esittelemässä niitä rannalla. Olivat tai eivät seksuaalisia ruumiinosia.

Minä en koe nalkuttavani lihaville, mutta lihavuus on terveysriski. Monella tavalla. Eikä vähimpänä se mitä se haittaa suoraan ja välillisesti mielenterveydelle. Normaalipaino ei tietenkään tule olla syömishäiriön myötä saatu olotila, vaan terveellinen ruokavalio ja terve mieli ja terve keho

Laihuus ei tarkoita etteikö voisi olla pahojakin mielenterveys ongelmia, mutta aika harva todella lihava voi sanoa olevansa kokonaisvaltaisesti onnellinen, eikä kärsiä itseinhosta, häpeästä tms. Mitä nuorempi ihminen kyseessä, sitä enemmän hän kamppailee yleensä noiden asioiden kanssa. Se ei ole henkisesti helppoa olla lihava, vaikkei kukaan puhuisi muusta terveydestä mitään heille.

Miksi kukaan haluaisi olla läski? Se ei tuo mitään hyvää mukanaan. Se vaikeuttaa liikkumista, se vaikeuttaa mahtumista vähän kaikkeen, vaatteisiin, autoon, tuoleihin, vessoihin ym., se vaikeuttaa itsenä kantamista, se ei muiden silmiin ole viehättävää, se aiheuttaa helposti itseinhoa, se haittaa harrastamisia,

Uskotko ihan oikeasti, että et olisi terveempi normaalipainoisena verrattuna lihavana olemiseen? Ettei mitään eroa olisi polvien kanssa? Ettei syöpäriskisi olisi pienempi, ettei unen laatusi olisi parempi? Vai etkö vaan välitä, vai etkö vain halua kuulla muiden sanovan noita asioita ääneen? Edes keskustelupalstoilla ?

Hei, sivusta - kun olet näin huolissasi ylipainoisten ihmusten terveydestä, niin olet varmaan aktiivisesti tehnyt asian eteen jotain? Kertonut låheiselle/ tuttavalle, että olet huolissaai häben terveydestään ylipainon takia, ja haluat aurraa ja tukea tätä ihmistä kaikin tavoin ja sitten kysynyt, että.voitko jotenkin auttaa?Kerro ihmeessä, mitä olet tehnyt, niin me muutkin voimme kantaa kortemme kekoon tämän ongelman ratkaisemiseksi.

Vierailija
1230/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olis jos deittikumppani mahtuisi vessan ovesta peppuineen kulkemaa kun pissahätä viinipullollisen jälkeen iskee. Mulla on antiikkiset aika kapeat ovet ja lyhyt 140 kg nainen ei niistä mahdu kuin sivuttain, näin se vaan on.

Vierailija
1231/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla lihavilla on paljon vientiä. Itse taas olen xs kokoa ja erittäin epäsuosittu miesten keskuudessa. Miksi lihavat naiset siis kokevat olevansa epähaluttuja?

N24

Isot pojat ovat kertoneet että lihavat ovat villimpiä sängyssä. Kai se on jonkinlaista hyväksynnän hakemista.

Tai sitten he ovat lihavia siksi, että ovat taipuvaisia hedonistiseen nautiskeluun ja aistillisten ilojen vietävissä.

Ei se ole hääviä, kun päällä rodeoi villi punkero.

Ei se ole hääviä, kun miehellä on pieni muna ja seksi on suonalaisen miehen kolme työntöä ja ravistus seksiä.

Vierailija
1232/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IhQIhQ-selkääntaputeltu, ylilihava someprinsessa ei suostu laskemaan rimaa ja puhuu jostain HÄNEN valinnasta? :)

Ei kait noille mitään rimaa ole edes annettu, oikeus johonkin jakojäännökseen max. :)

Kuka puhuu oikeista elävistä ihmisistä käyttäen sanaa jakojäännös? Ylpeä itsestäsi?

Vierailija
1233/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Tuskin yksikään malli tai varsinkaan "huippumalli" painaa yli 60 kg.

Ja varsinkin kun tuo 66 kg painava on joku tyypillinen suomalainen persjalkainen jotain 160cm pitkä naiben. Ylipainoinen. Näin se alkaa se itsensä huijaamiben. Painan vaan 66 kg

Vierailija
1234/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski ja nainen. En kehtaisi johonkin tinderiin mennä haukuttavaksi, koska tiedän, että läskejä ei kukaan normaalijärkinen halua ulkoiluttaa. Siksi ihmettelen artikkelin naisen ulostuloa; kuvitteleeko hän saavansa sääliä olemalla lihava, jota ei huolita treffeille, vai olemalla lihava, jonka täytyisi lihavuudestaan huolimatta saada treffejä? Itse läskinä ymmärrän, että en ole houkuttava kohde miehille. En hae treffejä, en valita Hesarissa, syön mitä syön. Jos jostain syystä etsisin kumppania, aivoni sanoisivat, että laihduta. Normaalipainoisena saisin todennäköisesti kumppanin. Mutta olen tyytyväinen läski, en hae ketään, joten saan syödä mitä haluan.

Miksi puhut itsestäsi noin rumasti? Ennen kaikkea miksi puhut vieraista lihavista ihmisistä ja heidän kumppaneistaan noin rumasti? Epäilet etteivät he ole normaalijärkisiä? 

Vierailija
1235/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan omassa igssään tää miisa vaatii muuttamaan makumieltymyksiään! Lue hänen ig ja katso kohokohta HS!

Vierailija
1236/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen avomieheni oli sairaalloisen ylipainoinen. Hänellä oli aivan älyttömän epäterveelliset elämäntavat eikä suostunut muuttamaan niitä. Mm. ei liikuntaa, pelkkää rasvaista ruokaa vaikka tein terveellistä (söi töissä muutakin kuin eväänsä ja toi kotiin mättöä), työttömäksi jäätyään joi kaljaa joka päivä ja pelasi koneella, sekin vähä liikunta mitä töistä sai, jäi pois. Ei suostunut lähtemään kanssani ulkoilemaan, uimaan eikä mitään.

Hän kuoli nelikymppisenä sydänkohtaukseen (valtimot menivät ns. tukkoon). Oli ollut jo rasvamaksa, mutta se ei ollut varsinainen kuolinsyy. Ei kuulemma silläkään olisi pitkään elänyt.

Tästä johtuen en voisi treffailla enää huomattavan ylipainoista joka ei halua muuttaa elämäntapojaan, en halua kokea tuollaista enää. Kun sitä ei voi pakottaa toista ihmistä muuttumaan vaikka asuisi samassa huushollissa.

Vierailija
1237/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksi harrastuksistani on vaellus ja toivon löytäväni seuraa joka jaksaa matkassa viikonkin reissun tiettömässä kairassa niin syyllistynkö syrjintään kun pelkän kuvan perusteella uskon ettei Miisasta ole siihen?

Kyllä syyllistyt. Lihava ihminen voi olla liikunnallinen. Ei suurin osa varmaan ole, mutta ennakkoluulojen varassa ei kannata mennä, koska voit kysyäkin.

Sitä paitsi itse en lähtisi, koska minulla on kroonista kipua. Yksi ystävä vihaa luontomeininkejä, toinen on yh-äiti ja kolmas lähtee mielummin kaupunkilomalle.

Aina kannattaa kysyä eikä olettaa mitään.

Eikä syyllisty. Liikunnallinen voi olla, mutta mitä se liikunnallisuus käytännössä tarkoittaa on eri asia. Koska meillä ei valitettavasti ole ikuista elämää, meidän on rajattava potenttiaalisia kumppaneita joidenkin kriteerien perusteella ja kas, liikunnalliset ihmiset ovat yleensä solakampia kuin ei liikunnalliset. Saa yleistää, ei siitä tarvitse huonoa omaatuntoa kantaa, jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee, nuo ovat omia henkilökohtaisia asioita, eikä niihin voi ketään puuttua, vaikka mieli tekisikin. Sivusta

Siis tunnetko lihavia? Seuraatko somessa?

Se voi tarkoittaa ihan samaa kuin muillakin, mieluisen liikunnan harrastamista, ties mitä.

Tiedän todella isoja, jotka harrastavat kaikkea painonnostosta perusuimiseen ja vaellukseen.

Ei lihava yhtäkkiä laihdu vaikka harrastaisi 10 tuntia liikuntaa viikossa.

Itse tiedän mistä puhun, koska olen merkittävän lihavuuden puolella (179 cm ja 110 kg), mutta en ole omenavartaloinen, joten lajit kyllä onnistuu ilman ongelmia.

Totta kai tiedän isovatsaisia omenanaisia, joiden BMI on +35 ja esim. pilates ei onnistu sellasenaan, mutta he harrastavat sitten jotain muuta.

Lihaviakin on erilaisia, kannattaa joskus jutella aiheesta heidän kanssa ja oppia, mitä se liikunnallisuus heille on.

Pakko kyllä sanoa, että tuolla kairassa paljon pyörineenä ei kovin usein ole tullut lihavia vastaan. 99% vaeltajista ulkonäön puolesta menee jonnekin lievän ylipainon ja hoikan väliin. Tuollaista Miisan kokoista ei varmasti ole ikinä tullut vaelluspolulla vastaan.

No ei varmaan siellä Karhun kierroksen alkuosalla tulekkaan, missä sinä käyt laavulla istumassa ja juomassa kännit. Me läskit vaelletaan ihan muualla, vähån haastacammissa maastoissa ja pidempiä matkoja.

Vierailija
1238/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit miehet on yhtä vastenmielisiä, mutta niistä puhutaan vähån juljisuudessa, vaikka näitä on enemmän, kuin naisia. Miesten lihavuus on hyväksyttävämpää, kuin naisten ja lihavia miehiä ei syrjitä, kuten naisia. Tunben monta låskiä miestä, jotka eivät itse halua seurustella kihavan naisen kanssa. Heillä on mielestään oikeus hoikkaan naiseen.

Lihavia naisia on enemmän kuin lihavia miehiä. Katso THL:n tilastot. Ylipainoisia on enemmän miehissä, mutta lihavia naisissa.

Opettele muuten kirjoittamaan. Saattaisit olla halutumpi miesten silmissä.

Juu. 1 prosenttiyksikkö enemmän. Se on pikaisen laskutoimituksen 3000 lihavaa suomalaista naista enemmän kuin lihavaa suomalaista miestä. Kaikissa ikäluokissa. Tiedäthän, että lihavuus yleistyy iän kasvaessa? Tiedäthän, että naisten osuus kokonaisväestöstä kasvaa iän kasvaessa?

Vierailija
1239/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara kirjoitti:

Omalta kohdaltani en voi allekirjoittaa.

Olen 178 cm pitkä ja 95 kg painava nainen. Olin taannoin sinkkuna vuoden verran ja treffeillä kävin yli 10 miehen kanssa, joista kaikki olisivat halunneet uudet treffit. Nyt seurustelen.

Vähän ihmettelen, miten se iso koko nyt niin turn off olisi... Tärkeintä on että viihtyy kropassaan ja elämässään ja osaa nauttia niistä.

Ohis, mutta tulee kyllä niin paska fiilis kun lukee tällaisia juttuja. Olen ikisinkku 39v nainen, 164cm ja 58kg enkä pääse treffeille juuri koskaan ja jos pääsen, jokaikinen mies haluaa olla kaveri. Olen yrittänyt deittailla 2002-2015 irl ja 2015-2021 lähinnä netissä. Mun täytyy siis olla jotenkin täydellisen epäseksikäs nainen. Miehet kehuu maasta taivaaseen kuinka olen kaunis ja hyvä ystävä, ja alkavat deittailla jotakuta muuta. No, tällä mennään - mutta varmaan kuolisin hämmästyksestä edes koko elämän aikana pääsisin 10 miehen kanssa treffeille...

älä huoli, meitä on muitakin. Mie olen varmaan tinder miesten mielestä kuolettavan tylsä kun en käy baareissa, eikä saliharrastukseen kuulu kaikki se oheissälä ja poseeraaminen. Harrastan koiria ja luonnossa liikkumista, varmaan vähän liian vaatimattomasti monen mieleen. En oo edes somessa. 

Ja se on ihan ok, kaikki ei passaa yhteen

Vierailija
1240/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alkuunkaan tätä keskustelua. Miten tässä voidaan syyttää lihavien syrjimisestä? Syrjintää on se, jos lihavaa ei valita työpaikkaan ulkomuotonsa vuoksi, tai jos hänen viereensä ei haluta istua bussissa. Mutta kyllähän jokainen valitsee kumppaninsa omien toiveidensa ja mieltymystensä mukaisesti - se on aivan päivänselvää! Voin aivan rehellisesti myöntää, että en lähtisi treffeille reilusti ylipainoisen miehen kanssa, koska hän ei miellyttäisi minua ulkoisesti, en tuntisi halua esim. koskettaa häntä ja lisäksi arvelisin, että elintapamme ja terveystottumuksemme ovat hyvin erilaiset. Täällä toitotetaan, että lihavat ovat usein liikunnallisia ja heillä on usein terveelliset elämäntavat, mutta siihen en usko. Sitä paitsi miksi mennä treffeille ihmisen kanssa, joka ehkä on fyysisesti hyvässä kunnossa vaikka ei siltä näytäkään, jos voi mennä treffeille ihmisen kanssa, josta näkee, että hän on fyysisesti hyvässä kunnossa. Kun tuohon vielä lisätään se, että tuo fyysisesti hyväkuntoiselta näyttävä viehättää omaa silmää ja fyysisesti huonokuntoiselta näyttävä taa ei viehätä omaa silmää, on valinta aika helppo.

Pitäisikö säälistä tai solidaarisuudesta tai hyväksi ihmiseksi profiloituakseen mennä treffeille sellaisen ihmisen kanssa, joka ei herätä kiinnostusta? Missä vaiheessa treffailusta tuli hyväntekeväisyyttä? Tässä kuviossa on jotain todella outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän