Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Liian iso treffeille

Vierailija
20.09.2021 |

Linkki juttuun, valitettavasti taisi olla vaan tilaajille: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html

Jutun pointtina on valittaa siitä, että lihavat kokevat "painosyrjintää" deittailussa. Näkökulma on ilmeisesti se, että globaali kauneusihanne on keksitty tyhjästä. Erikseen vielä jossain kohtaa mainittiin, että jos on pluskokoinen, niin oikea tapa olla sitä olisi muistuttaa plus-malleja ja olla siis "kurvikas oikeista paikoista".

En ymmärrä, eikö oikeasti haastateltava tai toimittaja ole kumpikaan koskaan lukeneet niitä tutkimuksia, joiden mukaan vyötärö-lantiosuhde ja kasvojen naiselliset estrogeenin tuottamat piirteet ovat universaalisti viehättäviä?

Samoin mainitaan, että hintelät miehet saavat kuulla olevansa liian pieniä. Ihan yhtä lailla naisia viehättää testosteronin muokkaama keho.

Alkoi oikein ärsyttää, kun ilmeisesti se on SYRJINTÄÄ jos ihminen ei viehäty keskivartalolihavasta, hintelästä tai vaikka naamastaan väärältä sukupuolelta näyttävästä. Ihan yhtä vähän tähän on mahdollista itse vaikuttaa kuin seksuaaliseen suuntautumiseen!

P.s. AP on nainen, jolle hintelä mies ei ole ongelma, mutta iso kaljamaha on yksi suurimpia turn-offeja miehessä.

Kommentit (1374)

Vierailija
1201/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lihavana ihmisenä ihmettelen kerta toisensa jälkeen miten kauhean rajoittunutta on sulkea toinen pois treffailuseurana siksi että on lihava, jos ei edes tunne toista. Eikö sitä voi edes olla kohtelias ja jutella hetken ja yrittää tutustua siihen ihmiseen, ennen kuin teilaa toisen pelkän painon takia. Ihminen voi olla ruma ku rullatuoli ja silti olla sulle just se oikea. 

Usein tuntuu siltä, että lihavuus on kamalinta mitä ihmiselle voisi tapahtua. Mulla voisi kasvaa käsi keskellä rintakehää, olla kolme korvaa ja peräpää karvainen kuin Chewbaccalla, mutta vasta jos on ylipainoa niin se on aivan ehdototon ei. Saattaisin olla ilkeä, hullu massamurhaaja mutta kunhan on painoindeksi 23 niin kaikki hyvin.

Itse en viehäty yhtään miehistä joilla on harottava pukinparta leuan alla höröttämässä, huonot hampaat tai jotka näyttävät siltä että ovat vetäneet viinaa viimeiset 20v. Samoin tupakointi on ihan no no. Tästäkin huolimatta istun kiltisti sen kahvikupin verran tutustumassa siihen ihmiseen ja päätän vasta sitten onko tässä jotain mitä katsella toisenkin kerran. Yhdestä sellaisesta tuli aviomies moneksi vuodeksi ja toisesta sukeutui suhde. Mitä olisinkaan menettänyt jos en olisi malttanut siihen ihmiseen tutustua. 

Minua ei lihavuus (tai moni muukaan ominaisuus) viehätä. Vaikka ihmisen luonne olisi ihana, en haluaisi häntä seksuaalisesti. Minulle seksi on kuitenkin tärkeää. Miksi siis edes yrittäisin jatkaa treffailua?

Mistä voit tietää ettet halua häntä seksuaalisesti ellet tunne sitä ihmistä? Ihan vakavaissasiko olet sitä mieltä että lihava ihminen on automaattisesti sulle ei-ei, vaikka et yhtään tietäisi miltä kyseinen ihminen tuntuu sun lähellä, miltä hän tuoksuu jne...  Tää käy yhtä paljon mulle järkeen kuin se että sanoisi että kaikki bemmikuskit on mulkkuja tapaamatta koskaan yhtään oikeasti. 

Tämä on itselle ihan tosi vaikea asia käsittää. Miten voi tietää ettei toinen kiinnosta jos sitä ihmistä ei ole nähnyt eikä tunne? Tästä syytä en pysty käyttämään Tinderiä, kun en vaan voi kiinnostua kenestäkään naaman perusteella. 

Minua puistattaa ajatuskin tuntea lihavat ihmisen vartalo omaani vasten. Samoin samaa sukupuolta olevan vartalo. En ole koskaan harrastanut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, tiedän tämän silti. Samoin minua puistattaa tupakoitsijat (haju), likaiset tai haisevat ihmiset. En tarvitse treffejä tietääkseni tätä. Olen pahoillani lihavat, mutta on ajanhukkaa käydä treffeillä kanssanne, koska ette vain seksuaalisesti vedä puoleensa.

Vierailija
1202/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs saitte, treenatut kalsarimallit. Lopettakaa heti suohirviöiden syrjintä parisuhdemarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon sinkkunaisia, olen itsekkin sellainen. Eikä meitä edes kiinnosta parisuhde, koska se mitä siitä saa suhteessa siihen mitä siihen panostat menee miinuksen puolelle. Tämä on ollut todella vapauttavaa. Nyt ei tarvitse kuin elää vain itselkeen ja tehdä kuten itse haluaa. Miesten kanssa oleminen on tidella rasittavaa.

Vierailija
1204/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että puhutaan asiasta.  Ei minulla kyllä nuorena  olisi pinna kestänyt deittailla  muuten   vain, jose lähtis sujumaan vaan jotenkin. Olihan se ihan ajan haaskausta.  Töissä on pakko sietää  ihmisiä  joita ei  muuten valitsis seuraansa, siksi monet inhoo  olla  työkavereiden  kanssa  jossain  leikeissä mukana.

Vierailija
1205/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lihavana ihmisenä ihmettelen kerta toisensa jälkeen miten kauhean rajoittunutta on sulkea toinen pois treffailuseurana siksi että on lihava, jos ei edes tunne toista. Eikö sitä voi edes olla kohtelias ja jutella hetken ja yrittää tutustua siihen ihmiseen, ennen kuin teilaa toisen pelkän painon takia. Ihminen voi olla ruma ku rullatuoli ja silti olla sulle just se oikea. 

Usein tuntuu siltä, että lihavuus on kamalinta mitä ihmiselle voisi tapahtua. Mulla voisi kasvaa käsi keskellä rintakehää, olla kolme korvaa ja peräpää karvainen kuin Chewbaccalla, mutta vasta jos on ylipainoa niin se on aivan ehdototon ei. Saattaisin olla ilkeä, hullu massamurhaaja mutta kunhan on painoindeksi 23 niin kaikki hyvin.

Itse en viehäty yhtään miehistä joilla on harottava pukinparta leuan alla höröttämässä, huonot hampaat tai jotka näyttävät siltä että ovat vetäneet viinaa viimeiset 20v. Samoin tupakointi on ihan no no. Tästäkin huolimatta istun kiltisti sen kahvikupin verran tutustumassa siihen ihmiseen ja päätän vasta sitten onko tässä jotain mitä katsella toisenkin kerran. Yhdestä sellaisesta tuli aviomies moneksi vuodeksi ja toisesta sukeutui suhde. Mitä olisinkaan menettänyt jos en olisi malttanut siihen ihmiseen tutustua. 

Minua ei lihavuus (tai moni muukaan ominaisuus) viehätä. Vaikka ihmisen luonne olisi ihana, en haluaisi häntä seksuaalisesti. Minulle seksi on kuitenkin tärkeää. Miksi siis edes yrittäisin jatkaa treffailua?

Mistä voit tietää ettet halua häntä seksuaalisesti ellet tunne sitä ihmistä? Ihan vakavaissasiko olet sitä mieltä että lihava ihminen on automaattisesti sulle ei-ei, vaikka et yhtään tietäisi miltä kyseinen ihminen tuntuu sun lähellä, miltä hän tuoksuu jne...  Tää käy yhtä paljon mulle järkeen kuin se että sanoisi että kaikki bemmikuskit on mulkkuja tapaamatta koskaan yhtään oikeasti. 

Tämä on itselle ihan tosi vaikea asia käsittää. Miten voi tietää ettei toinen kiinnosta jos sitä ihmistä ei ole nähnyt eikä tunne? Tästä syytä en pysty käyttämään Tinderiä, kun en vaan voi kiinnostua kenestäkään naaman perusteella. 

Minua puistattaa ajatuskin tuntea lihavat ihmisen vartalo omaani vasten. Samoin samaa sukupuolta olevan vartalo. En ole koskaan harrastanut seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa, tiedän tämän silti. Samoin minua puistattaa tupakoitsijat (haju), likaiset tai haisevat ihmiset. En tarvitse treffejä tietääkseni tätä. Olen pahoillani lihavat, mutta on ajanhukkaa käydä treffeillä kanssanne, koska ette vain seksuaalisesti vedä puoleensa.

Mikä oli tämän ulistulosi tarkoitus? Et deittaile läskejä, mutta halusit tulla kertomaan miten vastenmielisiä läskit sinusta ovat. Tämä asia ei varmaan kiinnosta läskejä tai ketään muitakaan.

Vierailija
1206/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin hoikkana naisena miettinyt, että mikä siinä on, ettei ylipaino sytytä yhtään. Suoraan sanottuna on tosi vaikea kuvitella, että olisin sängyssä lihavan ihmisen kanssa. Voin olla hyvä ystävä ja läheinen, mutta seksi on kokonaan toinen juttu. Kai se tulee niistä mielikuvista siitä, miten toinen liikkuisi, hengittäisi, kantaisi itsensä ja miltä hänen vartalonsa tuntuisi käteni alla. Haluan normaalipainoisen miehen kanssa sänkyyn, ja koska minulla on mahdollisuus valita normaalipainoinen ja mukava mies, miksi en valitsisi häntä. 

Vierailija
1207/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ylipaino sytytä. Pidän hoikista naisista.

M39

Minua ei sytytä miehet, jotka viihtyy av palstalla

N23

Vierailija
1208/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö itse harrasta liikuntaa julkisilla paikoilla, kun teidän mielestä lihavat ei liiku ja vaan istuvat soffalla? Ettekö näe ikinä lihavia liikkumassa?

Harrastan itse kilparatsastusta ja lajin parissa ei juuri liiku lihavia. Hankala sanoa siis onko ne siellä sohvalla vai missä. Töissä olen vammaispuolella; sielläkään ei anneta ihmisten syödä itseään lihaviksi. Monet söisivät kattilallisen ruokaa viisi kertaa päivässä jos annettaisiin ja herkut päälle.

Baarissa kun käy joskus bilettämässä ei sielläkään juuri näy ketään punkeroita.

Oikeastaan ainut paikka missä näkee usein lihavia on uimahalli. Hyvä että liikkuvat siellä mutta syömisethän ne ratkaisee lihooko vai ei. Kun ei se ihan riitä että ui 300m ja sen jälkeen menee kahvioon syömään viineriä.

Eli läskit ei saa käydä edes likuntaa harrastamassa? Sekin on väärin.

Vierailija
1209/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset ihmettelyt on kyllä niin todellisuudesta irrallaan, kuin vain olla ja voi. On varmasti totta, että seksuaalinen viehätysvoima kasvaa tai vähenee sitä mukaa mitä ihmistä oppii tuntemaan. Että kyllä siinä sen inosen verran on totuuttakin mukana, mutta eihän se sitä kokonaiskuvaa muuta. Mulle on ihan sama miltä ihminen tuoksuu tai miten mukava hän on, jos fyysinen ulkokuori on kategoriassa: ei ikinä. Asia on ihan sama jos mulle ehdotettaisiin seurustelua ja treffeillä käymistä samaa sukupuolta olevan kanssa. Aivan sama miten huipputyyppi hän olisi ja miltä hänen ihonsa tuntuisi, kun se seksuaalisuuden mittari ei värähdä ollenkaan, niin se ei todellakaan värähdä ollenkaan.

Toi sun bemmikuski-vertaus on ontuva. Oikein sanottuna se menisi niin, että sanot kaikkien bemarien olevan huonoja autoja sinulle, vaikket ole ajanut niitä kaikkia. Mutta jos pelkästään bemarin ulkonäöstä ja imagosta tulee sulle enemmänkin ällötys kuin ihastus, niin se on aivan turha lähteä niitä koeajamaan. Bemari kuitenkin näyttää bemarilta ja sillä on aina bemarin imago.

Vierailija
1210/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli tämän ulistulosi tarkoitus? Et deittaile läskejä, mutta halusit tulla kertomaan miten vastenmielisiä läskit sinusta ovat. Tämä asia ei varmaan kiinnosta läskejä tai ketään muitakaan.

Yritän saada lihavat ymmärtämään, miksi he eivät pääse treffeille. He kun tuntuvat ajattelevan toisin kuin minä/me, jotka emme heitä treffeille vie. Useat lihavat sanovat, etteivät etukäteen voi tietää, vetääkö toinen ihminen fyysisesti puoleensa. Minä/ useat muut taas tietävät.

Vierailija
1211/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse xxxl kokoinen ja sain pari päivää sitten

naapurin sutjakalta Paavolta parrua.

Vierailija
1212/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei jokin asia viehätä tai kiihota, niin sitten ei. Ihan samalla lailla joku on hetero eikä halua kokeilla homosuhdetta tai päinvastoin. 

Joo, ihan älytöntä ja naiivia lapsellista vääntöä. Kun tässä nyt on ikää ja deitti- sekä parisuhdekilometrejä jo melko lailla alla, ja kokeiltuna on myös seksi ylipainoisen kanssa niin: Ihan sama vaikka treffikumppani olisi upein ihminen persoonana ikinä. Ei se preferenssi siitä muutu. Hänestä voi tulla hyvä ystävä, muttei kumppani.

Mielestäni osoitan tällä kunnioitusta myös toista kohtaan, niin hänen aikaansa kuin tunteitaan. 

Vierailija
1213/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pari päivää lukenut tätä ketjua ja mussuttanut suuhuni ties mitä paskaa. Kauhuissani menin tänään puntarille; huh 66kg. En siis tajua millaisia määriä pitää syödä että lihoo johonkin 120kg painoon. Aika kalliiksikin tulee syödä niin paljon kaloreita. Nämä kun ilmeisesti kuitenkin liikkuvat? Tai ainakin mainostavat liikkuvansa.

Vierailija
1214/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syrjinyt deittimarkkinoilla monestakin syystä. Syrjiviä seikkoja ovat olleet mm. paino, pituus, haju, puhtaus, vaatetus, älykkyysosamäärä, ikä, hiukset, pitkäaikaistyöttömyys, kasvonpiirteet...

Nyt olen hämilläni, enkö olisi saanut tehdä näin? Olisiko kaikille yrittäjille pitänyt antaa mahdollisuus tutustua minuun paremmin vai minkä näistä edellä mainituista seikoista ei olisi saanut antaa vaikuttaa?

Tämä. Olen kantapään kautta oppinut, että antamalla epäviehättävänä pitämälleen ihmiselle "armoa" sahaa oksaa molempien alta. Jos jo alussa pitää joitakin toisen piirteitä häiritsevinä ja epäviehättävinä, mutta pakottaa itsensä sivuuttamaan ne, lyövät ne alkuhuuman haihduttua päin näköä.

Olin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka oli henkiseltä yhteensopivuudelta täysi kymppi ja viihdyimme yhdessä, mutta en minä lopulta vain kokenut häntä, noh, miehenä. Jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt olla vain ystäviä, mutta kun piti muka antaa mahdollisuus ja olla tuijottamatta ulkoisia piirteitä.

Fyysinen viehättävyys on mielestäni se voima, joka kantaa yli niiden aikojen, kun elämässä on stressaavaa ja toisen hengityskin ärsyttää.

Juuri näin. Alun ihastuksessa on helppo selitellä mustaa valkoiseksi ja ohittaa tiettyjä turn offeja. Mutta sitten kun suhde arkipäiväistyy, niistä tulee todella häiritseviä asioita. 

Vierailija
1215/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja muut vetoatte tähän terveyteen, koska ette voi myöntää itsellenne ja muille, että olette niin pinnallisia, että ulkonäkö on se tärkein kriteeri. Sinä P A S K AT välität mistään terveydestä tai kukaan muukaan, joka niin täällä väittää. Jos nainen on kaunis, niin lähdet treffeilke ja alat seurustelemaan, vaikka se vetäisi mäkkiä ja heseä ja ei liikkuisi ollenkaan ja polttaisi tupakkaa.

Tää on niin totta. Jokainen tuntemattomille lihaville "ihan vaan terveydestä" lässyttäjä on epärehellinen pelkuri. Ainoa syy on se, että läski on mielestänne vaan rumaa, mutta teillä ei ole selkärankaa sanoa sitä rehellisesti, joten pitää turvautua tähän terveystekosyyhyn.

Tämä on tekopyhää tuubaa, koska ette valita kenellekään muulle epäterveellisiä valintoja tekevälle, koska nämä muut valinnat ja niiden tekijät näyttävät coolilta. Kukaan ei ikinä menisi nalkuttamaan huvijahdin kannella samppanjaa juoville ihmisille että alkoholi on epäterveellistä ja auringosta saa syövän. Kukaan ei mene nalkuttamaan laihoille pikaruokaa syöville, laihoille jotka eivät syömishäiriön takia syö mitään, tupakoitsijoita paheksutaan vain selän takana, ja Suomen pyhä lehmä kuningas alkoholi - ei pahaa sanaa, juhliminen on siistiä ja jaadijaa. Kukaan ei mene nalkuttamaan loistoauton omistajalle että on epäterveellistä ihan kaikkien kannalta ajaa kahtasataa yleisillä teillä. Kukaan paitsi muutama hassu asiantuntija ei rutise somessa pitkin yötä roikkumisesta, vaikka se on terveysriski monellakin tapaa.

Koska nämä asiat ovat cooleja ja kaikki haluavat tehdä niitä. Mutta kukaan ei halua olla läski, se ei ole cool. Siksi vain läskeille nalkutetaan ja syynä käytetään terveyttä, josta ei coolien asioiden kohdalla piitata tippaakaan.

Ei omaa lehmää ojassa, en ole lihava enkä sinkku. Ärsyttää vaan epäloogisuus ja epärehellisyys.

Tämä ei pidä paikkaansa, mutta sinä tietenkin keskityt lähinnä lihavuuskeskusteluihin. On paljon ihmisiä jotka ”tuomitsevat” muitakin asioita lihavuuden lisäksi. Minä olen kirjoittanut moneen keskusteluun esimerkiksi kannabiksen 5x keuhkosyöpäriskistä tupakkaan nähden. Alkoholin vaikutuksesta syöpiin ja siitä kuinka tämä nuorten naisten viinin lipittäminen jokaisessa somekuvassa ei ole mitenkään terveellinen trendi. Sen lisäksi tämän tissivapausliikkeen kohdalla olen puhunut paljon, että itsensä suojeleminen rintasyövältä pitäisi olla etusialla, ei se, että pyritään olemaan entistä enemmän rinnat paljaana esittelemässä niitä rannalla. Olivat tai eivät seksuaalisia ruumiinosia.

Minä en koe nalkuttavani lihaville, mutta lihavuus on terveysriski. Monella tavalla. Eikä vähimpänä se mitä se haittaa suoraan ja välillisesti mielenterveydelle. Normaalipaino ei tietenkään tule olla syömishäiriön myötä saatu olotila, vaan terveellinen ruokavalio ja terve mieli ja terve keho

Laihuus ei tarkoita etteikö voisi olla pahojakin mielenterveys ongelmia, mutta aika harva todella lihava voi sanoa olevansa kokonaisvaltaisesti onnellinen, eikä kärsiä itseinhosta, häpeästä tms. Mitä nuorempi ihminen kyseessä, sitä enemmän hän kamppailee yleensä noiden asioiden kanssa. Se ei ole henkisesti helppoa olla lihava, vaikkei kukaan puhuisi muusta terveydestä mitään heille.

Miksi kukaan haluaisi olla läski? Se ei tuo mitään hyvää mukanaan. Se vaikeuttaa liikkumista, se vaikeuttaa mahtumista vähän kaikkeen, vaatteisiin, autoon, tuoleihin, vessoihin ym., se vaikeuttaa itsenä kantamista, se ei muiden silmiin ole viehättävää, se aiheuttaa helposti itseinhoa, se haittaa harrastamisia,

Uskotko ihan oikeasti, että et olisi terveempi normaalipainoisena verrattuna lihavana olemiseen? Ettei mitään eroa olisi polvien kanssa? Ettei syöpäriskisi olisi pienempi, ettei unen laatusi olisi parempi? Vai etkö vaan välitä, vai etkö vain halua kuulla muiden sanovan noita asioita ääneen? Edes keskustelupalstoilla ?

Kuule, jokainen läski tietää nuo asiat ihan ilman sinun saarnojasikin. Sinun ja muiden motiivi tähän saarnaasi on itsesi ylentäminen, ei läskien ihmisten auttaminen. Tunnet ylemmyyttä, kun pääset kertomaan ,miten huono ja tyhmä ja tietämätön toinen on. Puhutko samalla tavalla alkkikselke, tupakoitsijalle tai narkkarille- et varmasti puhu. Sinua ei oikeasti kiinnosta kenenkään läskin terveys, jos kiinnostaisi et puhuisi noin. Että älä nyt viitsi. Olet tekopyhä.

Vierailija
1216/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen paljon sinkkunaisia, olen itsekkin sellainen. Eikä meitä edes kiinnosta parisuhde, koska se mitä siitä saa suhteessa siihen mitä siihen panostat menee miinuksen puolelle. Tämä on ollut todella vapauttavaa. Nyt ei tarvitse kuin elää vain itselkeen ja tehdä kuten itse haluaa. Miesten kanssa oleminen on tidella rasittavaa.

Tähän voisi lisätä, että myös moni mies on tyytyväinen kun pysyt sinkkuna. ISOLLA osa sinkku naisista on niin huonot parisuhde taidot, että on hyvä etteivät ole pelaamassa miesten elämää.

Miesten tragedia on, että siitä joukosta naisia joilla on hyvät parisuhdetaidot on todella kova kilpailu.

Vierailija
1217/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole edes yhtään ylipainoista ystävää. Ja jos joku ns. Lihoo niin silloin on kyllä jotain masennusta tms. Taustalla.

Siskoni on vähän lihava ja välillä häpeän liikkua hänen kanssaan jos esim. Pukeutuu isoon tanttamekkoon. Jos on esim. Farkut ja pitkä takki niin ei näytä niin hirveältä.

Hävettää myöntää että häpeää toisen puolesta :(

Vierailija
1218/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla lihavilla on paljon vientiä. Itse taas olen xs kokoa ja erittäin epäsuosittu miesten keskuudessa. Miksi lihavat naiset siis kokevat olevansa epähaluttuja?

N24

Isot pojat ovat kertoneet että lihavat ovat villimpiä sängyssä. Kai se on jonkinlaista hyväksynnän hakemista.

Tai sitten he ovat lihavia siksi, että ovat taipuvaisia hedonistiseen nautiskeluun ja aistillisten ilojen vietävissä.

Vierailija
1219/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän voisi lisätä, että myös moni mies on tyytyväinen kun pysyt sinkkuna. ISOLLA osa sinkku naisista on niin huonot parisuhde taidot, että on hyvä etteivät ole pelaamassa miesten elämää.

Miesten tragedia on, että siitä joukosta naisia joilla on hyvät parisuhdetaidot on todella kova kilpailu.

Kyllä se on niin, että miehillä on ne huonot parisuhdetaidot. Naiset ottaa yleensä sen avioeron, kun ne ei jaksa enää katsella mieslapsia. Miehet on itsekkäitä ja itsekeskeisiä suurin osa.

Vierailija
1220/1374 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on muutakin kuin vain se ulkonäkö. Tuntemieni ylipainoisten ihmisten perusteella sanon siis tämän. Ylipainoiset ihmiset yleensä liikkuvat paljon vähemmän kuin minä ja syövät paljon useammin ja enemmän kuin minä. Lisäksi he haluavat puhua ruuasta ja syömisestä paljon, miettivät jatkuvasti mitä seuraavaksi syödään. Minä haluan liikkua paljon enkä pidä jatkuvasta mässäilystä ja sohvalla loikoilusta. Myöskään en halua jatkuvasti miettiä syömistä. Oman kokemukseni mukaan olen siis aktiivisempi kuin tuntemani ylipainoiset ihmiset ja mielenkiintomme ovat liikunnan ja ruuan suhteen erilaiset. Tästäkin syystä en näe ylipainoista ihmistä itselleni sopivana kumppanina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi